yatağa oturup alperin gelmesini beklemeye basladim. beni niye yatağa oturttugunu sorgularken hafif hafif korkmaya başlamıştım. onu beklerken odasını incelemeye basladim. odanın bi köşesinden diğer köşesine uzanan büyük bir masası vardi. bu kadar büyük masayı napıyordu acaba. ders mers anlamam demişti otobüste karşılaştığımız gün. diger duvara baktığımda 2 tane kapı gördüm. ebeveyn lavabosudur diye düşündüm birini ama diğeri neydi bilmiyorum. koridordaki siyah kapi gibi bu kapilardan biri de siyahti. o sırada alper geldi. ustune bir pijama giymisti. ben siyah kapiya dalmisken görünce koridordaki olayı tekrar yaşamak istersen seni odanın kapısına alayim dedi. yüzüne bakıp göz devirdim. ödeve başlamayı düşünüyor musun yoksa eve gideyim mi diye sordum. masaya bıraktığı viskisini yudumlayıp. kalk bakayım ordan dedi. yataktan kalktim ve hayvan gibi yatağa uzandi. otur şuraya diyip masanin önündeki sandalyeyi gösterdi. masanin üstünde gerekli bütün eşyalar var sen yap ben seni izliyorum parasi neyse veririm dedi. bu ikimizin ödeviydi?? parayla yapılcak bir sey değildi ki. ama bu aralar sıkışıktık biraz. babam yıllar önce ölmüştü ve annem tek başına bana ve kardeşime bakmaya çalışıyordu. o yüzden bu haftalık harçlığımı annemden almasam daha iyi olabilirdi. anlaşma yapalım dedim. olur diyip ne istiyorsun dedi. kac tl verceksin diye sordum. o kadar ugrascaktim caliscaktim 300 verse en azından diye düşünürken bana dönüp 2000 yeter mi dedi. parayı duyunca gözlerim fal tasi gibi acilmisti. ne iki bin mi? azsa 4000 vereyim dedi. hayır hayır 2000 yeter dedim ve ödevi yapmaya koyuldum. o sırada alper yatağa uzanmıs viskisini yudumlayarak beni izliyordu.
saat gecenin 12.30u olmuştu ve nihayet ödev bitmişti. yorgunluktan başımı masaya koyup bekledim. 5dk durup gitcektim evime. ama bu saate otobüsü nerden bulacağımı da bilmiyordum. bunlari düşünmek istemedim ve iyice mayistim.
alper'in ağzından
sabahtan beri ödev yaptığından halsiz kalmıştı nur. ödev yaparksn bile o kadar masum ve güzel gözüküyordu ki hiç gozumu kırpmadan onu izmemek istiyordum sabaha kadar. ödevi bitti ve kafasini masaya koyup gözlerini kapatti. keske uyuyakalsa beraber uyusak diye düşünürken bi anda horlamaya başladı. ne? horluyor mu bu kiz? uyanmasin diye gulmemek icin kendimi zor tuttum. ama hayallerim gercek olmustu. evet beraber uyumicaktik belki ama bugün onu izleyerek uyuyabilcegimi düşündüm. yataktaki yorganı alip üstüne örttüm yavaşça ve ben yataga uzanip onu izlemeye basladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nur'un mafyası
Teen FictionBir mafya... Soğuk, tehlikeli. Kalbini bir kıza veriyor. Bu onun için çok zor. Uyması gereken kuralları çiğneyerek ne kadar hayatta kalabilir? Hikaye başlıyor. Sıkı tutun silahını al, yola çıkıyoruz.