Okulun İlk Günü

48 4 10
                                    

Nur
Okulun ilk günü için çok heyecanlıydım. Mahalleye yeni taşıdığım için 10.sinifta başka bir okula gitmem gerekti. Sabah erkenden kalkıp giyinmistim. Şu an otobüsün gelmesini beklerken sonraki hayatımın nasıl olacağını düşünüyordum. Otobüs gelince bindim ve boş yere oturdum. Yanımda yeni okulumun formasını giymiş olan bir erkek oturuyordu. Yakışıklı ve çekiciydi. Arkadaş edinmek ve okul hakkında bilgi almak için selam verdim. Bana bakıp ne var anlamında tek kaşını yukarı kaldırdı. Gözleri çok kısıkdı. Saçları alnına düşmüş kaşlarını kapatiyordu. Kısık gözleri ile bana bakarken heycanlanmistim.
-şey ben okula yeni kayıt yaptırdım. Yani yeni öğrenciyim ve okul hakkında bilgi almak istemiştim.
Dedim. Zaten kısık olan gözlerini daha da kısıp başka bir yöne bakarak konuşmaya başladı
-kızım benden okul hakkında bilgi alamazsın. Okula gitmem ben. Gidersem de ders mers dinlemem. Başka biri ile uğraş, beni yorma.
Üzülmüştüm. Tam yerimden kalkıp başka bir yere geçicekken kolumdan sert bir şekilde tuttu.
-şimdi kalkma yere düşersin, otobüs hâlâ hareket ediyor. Bir de senle uğraşamam otur yerinde kızım.
Bir bakıma haklıydı aslında. Daha fazla ustelemek istemedim. 2 dakika sonra otobüs durdu ve indik. Sınıfım 10/h di. Okul bahçesine göz gezdirip okul binasına girdim. İlk katta 9.sinifkarin olduğunu görünce 2.kata çıktım. Tam karşımda sınıfımız vardı. Durup derin bir nefes aldım. Tam o anda arkamdan bir ses hadisene kızım seni mi beklicez diyince sinirlenmistim. Arkama dönünce otobüsdeki çocuğu görünce vaz geçtim ve önüme dönüp sınıfa girdim.

Nur'un mafyası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin