Ki pihenhetem magam?

11 2 2
                                    

<<♡Jin-joo♡>>

A tegnapi dolog óta depizek, de szerencsére hétvége van, és kipihenhetem magam. Egyszer csak hallom, hogy csörög a telefonom. Már szinte tudtam, hogy Eun-woo hív, de nem ő volt az, hanem Han-na.

-Szia csajszi! Hogy vagy? Gondoltam talizhatnánk egy óra múlva és elmehetnénk plázázni. Neked jó?
- Han-na még csak reggel 9 van! Nincsen nyitva semmi.
-TE LÜKE! EGY ÓRA MÚLVA 10 ÉS AKKOR NYIT KB. MINDEN!
-Jólvan, jólvan!-mondtam.- De honnan van neked pénzed?
-Apám és anyám szétvált, apa minden nap újabb nőkkel jön haza a munkahelyéről és hetente 75,054,640 vont keres és rászokott a drogra és az alkoholra, de nem kis mennyiségben. Úgyhogy azt csinálok amit akarok.
- TE ELLOPOD AZ APÁDTÓL A PÉNZÉT? MEG VAGY HÜLYÜLVE?
-Nem, de miért nem tehetném meg?-kérdezte tök nyugisan.
- AZÉRT, MERT AZ APÁD!- üvöltöttem bele a telefonba.
- Jó! Nyugi! Úgyse rak ki!- a hangja még mindig nyugodt volt.
- Jó de ha...- kezdtem bele, de félbeszakított.
-Nem lesz semmi! - nyugtatott.
-Jólvan!- mondtam.
- Akkor egy óra múlva a pláza előtt!!
-Rendi csajszi! - mondtam, és letettem.

Nálam az öltözködés, nem megy könnyen. Ekkor meghallottam, a telefonom csengőhangját. Eun- woo volt az.

-Szia cica!- mondta, mire én kicsit elpirultam.
-Sz-szi-szia!- mondtam dadogva.
- Miaz ennyire zavarba hozlak?😏- kérdezte, mire nem válszoltam és a csendet én törtem meg egy másik témát felhozva.
- Miért hívtál?- kérdeztem, mire ő egy kicsit később válaszolt.
-Ja! Van ma kedved találkozni?
- Bocsi ma nem jó! Han-naval találkozok.
-Ohh...Pedig egy kicsit szerettem volna veled lenni!- mondta szomorúan.- És a holnap nem jó?
- Szerintem az jó! Na megyek majd még később beszélünk! Puszi!
- Jó! Puszi! Szia!😘

Letettem, majd elkezdtem nézni, hogy mi a ruhaválaszték. Végül egy fehér top és egy rövid fekete nadrág és pulcsi mellett döntöttem. Magyarul így:

Na de indulok is a plázába, nehogy elkéssek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na de indulok is a plázába, nehogy elkéssek.

Most nem késtem, de rövid lett ez a rész. Szerintem sűrűbben lesznek rövidebb részek.
Puszillak titeket drágáim!😘❤️

&quot;I'm glad to see you&quot; Where stories live. Discover now