<<♡Jin-joo♡>>
Éppen ülök a buszon, mert találkám van Han-naval a plázában. De persze semmiképpen se legyen szabadidőm....Ott volt a buszon Sung-jae is.
-Szia Jinnie!- köszönt rám, mire csak megforgattam a szemem. Megtiltottam neki, hogy így hívjon, de nem fogad szót nekem!
-Mondtam már, hogyha mégegyszer így szólítasz lecsavarom a fejedet a helyéről?- kérdeztem, a hangbomba egy kicsi gúnnyal.
- Igen!
-Na akkor! Én itt le is szállok!-mondtam és megnyomtam a leszállást jelző gombot.Már itt vagyok a plázába és várok Han-nara. Nem sokat kellett várnom. Egy 5 perc múlva már indultunk az első üzletbe.
<<*Time Skip*>>Itt vagyok Han-naval a plázába és várjuk az ebédünket, mivel beültünk egy Mekibe.
- Pszt Jinnie...Az ott nem Eunwoo? - kérdezte Han-na egy fiú és egy lány felé mutatva, akik éppen csókolóztak.
-De! Mit csinál azzal a csajjal??!!- háborodtam fel.
-Hát...Jinnie... Ők ott....
- Tudom Han-na, hogy mit csinálnak! Inkább menjünk!- mondtam ingerülten.
-De hát a kajánk!- nyafog Han-na.
- Jin-joot kérjük a pulthoz, mivel kész a rendelése!- mondja egy nő a hangosbemondóba.
Persze erre Eunwoo is felfigyelt és elpirulva nézett rám, szemében a bűntudat... Rá se néztem, hanem mentem oda a nőhöz.
-Elnézést... Inkább kérhetjük elvitelre?-kérdeztem.
- Persze...
A nő elcsomagolta a rendelésünket és mentünk is el Han-naval.<< ♡Time Skip♡>>
Itt ülök Han-naval a pláza parkolójában és eszünk.
-Gyere! Posztoljunk egy kajálós szelfit! - mondja Han-na.
-Oksi...-mondom letörten.@_Gwak Hannie_
♡ 💬 ➡️
103 26 55Köszönöm, hogyha végigolvastátok! Elnézést a késésért, most mindent pótolni fogok! Ennyi lett volna... És arra gondoltam, hogy ez a könyv lehetne 100 részes. Mit gondoltok erről?
Puszillak titeket!❤️😘🥰
YOU ARE READING
"I'm glad to see you"
RomanceKoreai szerelmes sori!❤️❤️ Caratoknak és Stay-eknek ajánlom!❤️❤️