Kelimeler yetmiyor anlatmaya neydim ben sende? fazlamı gördün ufacık bi sevgi kırıntısını bana? Onca söz boşunamıydı utanıyorum kendimden üzülüyorum sana da bana da neden tutamadık verdiğimiz sözleri? Ama hissediyorum az kaldı kurtulucam bu dünyadan iğrenç insanlardan ve yalancı aşklardan. Ölsem üzülür müsün bilmem ama ölümüm seni öyle bi yakıp kavursun ki nefes bile alama gözüne uyku girmesin rüyalar kabusun olsun gözünün önüne geleyim. Şu dünyada beni en çok sevindiren ve üzen sensin bağımlısı olmuşum adeta gözlerinin. Topraklara gömüleceğine bedenim, Kalbine gömülsün. Sevdiremedim kendimi ne yaptıysam. Olamadım sevdiğin. Güzel değil miydim ben veya da sevilecek biri değil miydim ben? Neden küçüklüğümden beri insanlara kendimi sevdirmeye çalıştım ben? Neden kimse olduğum gibi kabullenmedi beni? Sevgi istemek çok mu bana? Nankör demiştin yılar önce bana, hatırlarım Hala. Bütün hayatımı adadım sana, Ama ne yaptıysam yaranamadım sana. Sen sev istedim beni. Evlenelim istedim. Biz olalım istedim. Kimseler aramıza girmesin istedim. Yapamadım. İzin vermedin bana. Denedim defalarca barışmayı. Takmadın bile beni. Ama bak artık aşkımdan ölsem bile Uğraşmıyorum bizim için. Bunun sende farkındasındır diye düşünüyorum yada takmamışsındır yine beni. Ölmek istiyorum senin yüzünden. Eğer bir gün ortada hiç bir şey yokken ölürsem bil ki bu senin yüzündendir. Aslında bilmene gerek yok çünkü bunu çok derinden hissedeceksin. Allah'ım yokluğumu göstersin sana inşallah, belki o zaman anlarsın birden fazla kişinin seni sevmesinin önemsiz olduğunu. Sen benim sevgimi ben olmayınca anlayacaksın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL
PoetrySevip, sevilmek nedir bilinmez bir kalbin en ortasında, en derininde taht kurmak...