Lando
Az életem versenyekből, sebességből és adrenalinból áll. Azonban azon az éjszakán, amikor találkoztunk, egy egészen másfajta izgalmat éltem át. A paddock zajos világa helyett az est csendje és az együttlétünk intenzitása töltötte meg az életemet.
Amikor először megpillantottalak, azonnal éreztem a köztünk lévő vonzalmat. A beszélgetésünk kezdeti könnyedsége hamar mélyebb és szenvedélyesebb lett. Az éjszaka előrehaladtával a köztünk lévő feszültség tapinthatóvá vált. Amikor végül egyedül maradtunk, a szavak fölöslegessé váltak, és csak az érintések maradtak.
Az első csókunk finom volt, mégis tele vággyal. Az ajkaid érintése a bőrömön olyan érzést keltett, mintha egy versenypályán száguldanék, ahol minden mozdulat és érintés újabb adrenalinlökést hoz. Ahogy egyre mélyebbre merültünk az együttlétünkben, a vágyunk egyre intenzívebbé vált.
A kezeid lassan felfedezték a testemet, miközben én is ugyanúgy kalandoztam rajtad. Az érintéseid gyengédek voltak, mégis tele szenvedéllyel. Ahogy levetkőztünk, a bőrünk forrósága találkozott.
Minden mozdulatunk ösztönös és természetes volt. Az ujjaid játékosan, mégis határozottan érintették a bőrömet, minden egyes érintésed újabb hullámot indított el bennem.Ahogy egyre közelebb kerültünk egymáshoz, a légzésünk felgyorsult. A kezeid felfedező útja a testemen egyre lejjebb haladt, és amikor végül rátaláltak a legérzékenyebb pontomra, egy mély sóhaj tört fel belőlem. Finoman, de határozottan kezdted el masszírozni, körkörös mozdulatokkal, amelyek minden egyes pillanattal egyre mélyebbre vittek a szenvedélyben. Az érintéseid olyan intenzívek voltak, hogy minden izmom megfeszült, és a világ megszűnt létezni körülöttem.
Ahogy a száddal felfedezted a testemet, az érzés még tovább fokozódott. Minden csók, minden nyelvcsapás olyan volt, mintha egy újabb győzelmet arattam volna. Az ajkaid és a nyelved együttes munkája hihetetlen gyönyört okozott, és éreztem, hogy a beteljesülés felé közeledek. Amikor végül a szádba vettél, a testem megfeszült és egy hangos nyögéssel értem el a csúcspontot.
Nem hagytál időt a pihenésre. Ahogy lassan újra végighaladtál a testemen, éreztem, hogy itt az ideje visszaadni a gyönyört. Az ujjaim finoman kezdtek felfedezni téged, miközben a számmal a bőrödet csókoltam. Az érintéseim lassan, de biztosan egyre közelebb vittek a legérzékenyebb pontodhoz. Amikor végül az ujjaim beléd hatoltak, egy mély sóhaj szakadt fel belőled.
A mozdulataim határozottak és ritmusosak voltak, minden egyes lökés újabb hullámot indított el benned. Ahogy a nyelvemmel és az ujjaimmal egyszerre izgattalak, a tested egyre jobban megfeszült, és a légzésed felgyorsult. Az ajkaidból kiszökő nyögések egyre hangosabbá váltak, ahogy közeledtél a csúcshoz.
Amikor végül elértük a beteljesülést, a világ lecsendesedett. Csak a szívverésünk visszhangzott a szobában. Az együttlétünk egyszerre volt vad és gyengéd, egy olyan emlék, amit soha nem felejtek el. Ahogy a nap első sugarai lassan bevilágították a szobát, tudtam, hogy ez az éjszaka örökre velem marad. Egy pillanat, amikor valóban éreztem, éltem és szerettelek.
ESTÁS LEYENDO
"Több Mint ELLENSÉG."- Lando Norris ff.
Romance"A világversenyeken ádáz ellenfelek csatáznak a győzelemért, de néha a legváratlanabb helyeken találkozik két rivalizáló lélek. Lando Norris, a versenypályákon a sebesség mestere, és Charlotte, aki rejtélyes módon belesodródik a versenyző életébe, e...