MRB 'lar ben Yaren bu kitabı yeni yazmaya başlıyorum. Merak etmeyin hemen bitirmicem yazmaya devam edecem eğer beyendiyseniz yorum atın sizleri çok seviyorum.
Bu sene lise 1 ögrencisiyim. Adım SEDEF. İstediğim okulu kazanamayip özel okula gitmek zorunda kaldım.Özel okula kaydolma ya gittiğim zaman okulumu sevdim. Güzel bir yerdi . Bir yazılmak istiyordum bir istemiyordum. İstemem emin nedeni babamın zor durumda kalmasıni istemiyordum. Annemle konuştuğum zaman annem saçma lama diyip bu fikri aklımdan çıkardı. Artık ben bir lise öğrencisiydim. Sağlık meslek hemşirelik bölümü okuyacaktım. Kendimden emin değildim. O iğneyi tutup vurabilecekmiydim... Kendime inanıyordum yapabilirdim.(iğne de nedir ya :D) Okula başlama zamanı gelmişti. Yaz tatili bitmişti.Yarin sabah 8:15'de okulda olmam gerekti. Akşam erkenden yatıp hemen sabah olmasını istiyordum. Yatağında yatarken okulunu düşündüm ve tabi öğretmenlerimi de ... Bunlarin hepsini düşünürken uyuya kalmışım ve sabah alarmım çalı verdi. Saate baktığımda saat 7:55 hemen giyinip servise yetişmem gerekti. Hazırlandım. Aşağı indim tam kapıdan cikarken annem bana seslendi. Annem in adı GÜNEŞ. Sedef nereye yetişiyorsun. Biraz kahvaltını yapta git . Anne kahvaltı yaparsam ilk günden okula geç kalacam. Tamam sen bilirsin ama okulda atmıştır. Tamam anne...
Servis geldi. Bindim. Heyecanlıydım lisede ilk senemdi . Bunların hepsini düşünürken okula varmıştık.
Sınıfa girdim. Herkes bana bakıyordu. Benmi uzaydan inmiştim veya onlar mı hiç insan görmemişti¿ Mrblar ben yeni öğrenci Sedef. Sedef le arkadaş olmak isteyen biri çikmişti bile mrb hoşgeldin sedef ben de Cansu. Tanıştıgıma memnun oldum. Bende memnun oldum. Gelip benim yanima oturabilirsin Sedef. Tabi kide boşsa neden olmasın. Boş gel otur. Oturdugum anda bir de ne göreyim eski sınıf arkadaşım ve benim peşimde koştugu halde benim ona yüz vermedigim TİMUÇİN... Timuçin beni gördüğü an yanıma geldi . Sedef seni burada gördügüme şaşırdım. Aynı şey benim içinde geçerli Timuçin. Hoca gelmişti. Timuçin hoca gelince hemen yerine geçmişti. Hoca mrb ben fen ögretmeniniz BUGRA , 33 yaşındayım bu okulda 3 senedir öğretmenim. İlk gün zaten ders işlenmez bütün ders saatleri böyle geçeceğini düşünürken fen dersi bittikten sonra matematik dersi için bir hoca gelmişti baya sinirliydi. Mrb çocuklar ben matematik ögretmeniniz GÖRKEM.. bu okulda 1 senelik bir zamanim var herkez beni sinirli sanar ilk gördüğünüz anda sizde öyle sanmışınızdır ama merak etmeyin hiç sinirli değil aksine daha sakinimdir . Matematik dersleri eğlenceli geçer benimle derken zil çaldı. Tenefüse çıktık. Cansuyla birlikte dışarda zaman gecıriyorduk. İçeri zili çaldı içeri girdik. Ders yeniden matematik dersiydi. Hoca hepimizi teker teker tahtaya kaldirip adini yasini geldiği okulu soruyordu bütün ogrencilere bunu sordu zaten sinifta 21 kisiydik. Zil caldi eve gitme vakti gelmişti. Servis dışarda bekliyordu. Ve Cansu benim servis arkadasimdi birlikte servise geldik. Servis tüm öğrenciler tamamlandiktan sonra hareket etti. Bizim eve varmistik . Grsrz Cansu ... grsrz Sedef... Servisten inmistim evin kapısini acip eve girdim . Annem evde yoktu işe gitmişti.
Karnın acıkmıştı. Yemek yapmayı çok bilmiyordum. Sadece makarna ve patates yapmayi biliyorum. Makarna yapmaya karar verdim. Ketıl'a su koyup ısıttım. Su kaynadıktan sonra tencereye koyup suyu kaynattım. Su kaynadiktan sonra içine makarna yı koydum ve pisirdim. Makarna pişerken kapının çaldıgını duydum. Kapıya koştum ve kapıyı açtım. Gelen annem di. Okulun nasıl geçti diye sormaya basladi. Bende annecim günüm çok güzel geçti çok yoruldum. Annem odana çık dinlen dedi. Makarna yiyip yatacaktım. Mutfağa koştum. Makarnayı tabağa koyup yedim. Daha sonra odama çıkıp müzik dinledim. Çok uykum gelmişti. Kulaklıklarımı çıkarıp alarmı kurdum ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN ÖGRETMENİM
Teen FictionBu kitapta güzel bir kızın lise hayatında yaşadıkları anlatılıyor...