Sabah kalktigimda saat baya geç olmuştu acele ile hazirlaniyordum. Annem kızım acele et servisin geldi diye beni çağırıyordu. Bende aceleyle hazirlanip hemen annemi öperek evden ciktim. Serviste Cansu beni bekliyordu. Servise bindiği an Sedef ben bir kaç şey d üşündüm fakat çok saçmalar sen birşeyler düşündünmü ¿
Tabiki de düşündüm benimki de biraz abartili birşey ama yine olabilecek birşey.
-peki fikrini bana anlata bilir misin?
-Tabikide.
-Bugra hocaya sinifta veda gecesi yapalim.
-Nasil birşey olacak ? Neler alacagiz ?
-Pasta birkaç balon birkaç süs birde sinifca fotoğrafcida fotoğraf çekilelim.
-Cok güzel fikir Defne bu .
-Simdide siniftakilere anlatalim.
-Zaten varmak uzereyiz okula ve geldik.
-Hadi inelim sinifa kosalim anlatalim.
-Hadi.
Servisten indik ve sinifa doğru koşmaya basladik. Sinifa girdiğimizde herkes sizin neyiniz var diye sorduğunda biz Cansu ile birlikte Buğra hoca için yapacagimizi anlatmaya basladik . Herkes siniftaki herkez çok güzel fikir dedi ama sadece bir kişi haric . Hayir diyen kişi sinirin en havali kizi Buket ti.Buket okulun popi kizlarinndan biriydi. Hic sevmezdim.Buket Timucinden hoslaniyordu. Ama Timuçin ona değil bana bakiyordu. Timuçin bana baktigi için beni sevmezdi ve fikirimdende hic hoslanmadi. Peki diyip bir kenara cekildik ve yapacagimiz fikirden asla vazgeçmiş değil dik.Tüm sinif bu nu yapacak tik buket bu fikre uymasa bile yapacaktik . Oda ilerledikçe zaman kabul edecekti veya veda gecesine katilmicakti. Tüm sinif bu plan kabul ettiğimiz için uygulayacaktik. Asla vazgecmiyorduk. Herkes kendi düşen görevini yaparsa eğer pazartesiye hazir olurdu.
Biz görev bolustururken Bukette görev istedi ve ona pasta alma isini verdik.Timuçin balonlari süsleri alacak ti. Biz Cansuyla birlikte Buğra hocaya hatiralik fotoğraf cikarmaya gidecek tik. Benim telefonundan sinifin fotoğrafini çektik ve okul cikisi Cansu ile birlikte bunu cikartmaya gidecektik. Okuldan cikmamiza 1derss kalmisti. Sson derste müzikti. Müzik hocasi almina hocaydi.Almina hoca ilk defa Dersime girmiyordu. Gecen snede Almina hoca giriyordu . Almina hoca beni çok severdi .
Almina hoca derse girdi mrb çocuklar dedikten sonra masasina oturdu. Almina hoca siniftakilere goz gezdirirken beni fark etti. Sedef kizim sende mi bu okula geliyorsun ? Evet hocam .
Hocam sizden birşey istersem bana yardimci olabilir misiniz? Tabiki de defnecigim. İstediğin şeyi ogrenebilirmiyim? Hocam pazartesi günü Buğra hoca okuldan ayrilacakmis başka bir yere tasinacaklarmis. Ona bir veda gecesi hazirlamak istiyoruz. Ona söylemek için bize şarki ogretebilirmisiniz? Tabiki de Defnecigim sen benim için çok. Degerlisin seni kiramam o yüzden tabikie yardim edeceğim. TSK ederiz hocam. Önemli değil Defnecigim. E o zaman ne duruyoruz hadi ben tahtaya yazim sizde kagida geçirin hafta sonunda ezberleyin. Tabiki hocam. Almina hoca yazmaya başladigi an bizde yazmaya başla dik. Almina hoca siz yazmayin ben yazdiktan sonra yazin dedikten sonra kalemleri biraktik. Almina hoca bitirdi. Birkaç kez sinifca okuduk. Şarki ok güzeldi tahtada yazan şarki şöyleydi :::
SİZİ COK AMA COK AMA COK SEVİYORUZ
FAZLA TANİMMASAK BİLE TANİDİGİMİZ KADAR SEVİYORUZ
SİZ BİZİM EN SVDİGİMİz HOCALARİMİZDAN BİRİSİNİZ
SİZİ COK SEVİYORUZ
ESİNİZEDE GECMİS OLSUN DİLİYORUZ.
Bu şiiri herkez bir kagida yazdiktan sonra Almina hocaya TSK ettik.Birkaç dakika sonra zil caldi ve disari cikip eve gitme vakti gelmişti. Telefonumu cikarip hemen annemi aradim olanlar anlattim ve an nemden fotoğraflar cikarmaya fotografciya gitmek için izin aldim ve annem tabiki bidebilirsin dedi. Daha sonra benim telefonundan Cansu kendi annesini aradi. Can sunun annesi de izin verdikten sonra servise bizim gelmicegimizi söyleyip fotografciya fotografi cikarmaya doğru yol al dik. Fotografciya vardigimizda telefonu fotografciya verdik. Fotografci 5 dk sürer dedi siz oturun dinlenin dedi. Biz Cansu ile birlikte otururken fotografci fotoğraf elind yanimiza geldi fotigrafi aldik. Fiyatini odedik ve otobüse binip eve doğru yol al dik. Eve varinca hemen annem yemek hazirlamisti oturup masaya yemek yemeğe oturdum. Yemegimi yedikten sonra annemle biraz televizyon izleyip anneme i yi geceler öpucugu vererek odama geldim. Alarmimi kurdum ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN ÖGRETMENİM
Teen FictionBu kitapta güzel bir kızın lise hayatında yaşadıkları anlatılıyor...