Μετά από μια εβδομάδα
Όλα κιλούν ήρεμα στο σχολειο.
Ειμαι πολύ καλά με τα κορίτσια είναι εντάξει τελικά.
Το μόνο κακό θέμα είναι πως με την Εύα είμαστε κάπως τσακωμενες. Δεν μιλάμε πολύ γιατί δεν δέχεται τα κορίτσια.
Μου λέει συνέχεια να προσέχω γιατί δεν είναι καθόλου καλοί χαρακτήρες.
Να πω την αλήθεια αυτό πας έχουν δείξει τόσα χρόνια αλλά φαίνεται πως έχουν αλλάξει.
Όπως και να έχει δεν μου αρέσει καθόλου που είμαστε έτσι με την Εύα.
Με τα κορίτσια περνάω ωραία.
Η αλήθεια είναι πως σε ένα πράγμα είχε δίκιο η Εύα πως κάτι θέλουν από εμένα. Αυτό που θέλουν είναι να τις βοηθήσω με τα μαθήματα.
Αλλά αφού φίλες είμαστε ποία να μην τις βοηθήσω λίγο?
-------------------------------‐-----------‐----------------------
Μετά από δύο μήνες
Πάνε όλα στραβά με την Εύα δεν μιλάμε καθόλου και το επίπεδο μου έχει πέσει πολύ σε όλα τα μαθήματα.
Γιατί?
Γιατι η Βανέσα και η Μελίνα μου ζητάνε συνέχεια να της βοηθάω με τα μαθήματα και αφήνω να δικά μου πίσω.
Εχω μείνει πολύ πίσω και κοντεύω να μην περάσω εκεί που πάντα ονειρευόμουν.
Επίσης έχω καταλάβει πως η Βανέσα με την Μελίνα θέλουν να με κάνουν έναν άλλον άνθρωπο. Στην αρχή απλά ήθελαν να μου αλλάξουν το στυλ και αυτό μου άρεσε αλλά τώρα θέλουν να μου αλλάξουν και την προσοπικοτητα και όλα. Φοβάμαι πως η Εύα ειχε δίκιο τελικά.
Πρέπει να πάω να μηλισουμε με τα κορίτσια αν ειναι πραγματικές φίλες μου όπως λένε θα με καταλάβουν.
Φοβάμαι όμως πως θα το πάρουν στραβά και θα μου κάνουν παλι μπουλινγκ.
Δεν θα το αντέξω να με σπρώχνουν πάλι και να με εκβιάζουν.
Αλλά εδώ πρόκειται για το μέλλον μου.
Γειααα τη μου κάνετε?
Ελπίζω να σας άρεσε και αυτο το κεφάλαιο αν και είναι λίγο βαρετό.
YOU ARE READING
Το Φυτό
Teen FictionΗ Νικολέτα είναι μια πολύ καλή μαθήτρια. Είναι 17 χρωνων και σε λίγο καιρό θα πάει στα 18. Έχει βιώσει από μικρή bulling στο σχολειο της επειδή είναι καλή μαθήτρια και δεν προσέχει τόσο την εμφάνιση τής . Την εκμεταλεβονται και τής φέρονται πολύ ά...