-
Neyden bahsediyorsunuz?O.linoow_le:
Jisung benim olurmusun?-
Beni ne kadar tanıyorsunuz
Bay minho?O.linoow_le:
Seni seveceğimi biliyorum.
Yetmez mi?-
Yetmez.. kimse için
Yetmez.O.linoow_le:
Bay dansçı..
Danslarınız çok hoşuma gidiyor.
Her izlediğimde sanki kucağımda dans ediyormussun gibi hayal ediyorum, jisung.
Bir gün danslarını üstümde denermisin?-
Bay minho kendinize gelince öyle konuşalım lütfen.
İyi geceler diliyorum.......
O şokla ne yapacağımı ve ya ne yazacağımı bilmiyordum.
Minho'nun da sarhoş olduğuna eminim.Yanımdakiler anırıyordu, dürtüklüyordu.
"YENI BIR ASKMI DOGUYO ACEBA"
"eved yawrum doguyo ne sandın"
Diyip jungkook un üstüne atladı jimin."AY HOŞT ULAN KÖPEK"
"DUYDUN MU HUYSUZ BIRISI BIRISINI SIKIO BIRISIDE BEN ASIK DEGILIM DIE KENDINI KANDIRIO" dedi felix changbinle bizi izlerken.
"KONUSMADA KURTAR BENI AMK SANKI YARIN ÖLCEKTE HALA SİKİŞEMEMİŞ SAP KİSILER GIBI GÖTÜMÜ ISIRMAYA ÇALIŞIO BU SİKİ YAMUK"
"Kasada iyi ama şimdi yawrum"
Diyip jimin jungkook'u kovalamaya devam ediyordu."Ben biraz hava alıcam" diyip üzerimi giyinip çıktım.
..
"Jisung?"
Kafamı sesin geldi yöne çevirdim.
"Yeonjun?"
"Ne işin var burda bu saatte"
"Hava almaya çıkmıştım"
"Hmm peki anladım. Be-"
"AŞKIMM HADİ GIDELIM!" Diye yeonjun'a bağıran 4 lü kız grubu vardı.
"Ben gidiyorum sonra görüşürüz olurmu. Kendine dikkat et."
"Peki. İyi geceler, iyi eğlenceler."
"Sagol"
..
Biraz daha yürüdüm ve karşımda devriye gezen askerler olduğunu gördüm.
"Sh buraya bakın" diyip beni işaret etti bir asker.
"Ahahahah ölsemde seninle karşılaşacağımız aklıma gelmezdi Bay jisung" dedi ve arkadan bir kız çıktı.
"Pardon.. kimsiniz?"
"Hmm.. elimden almaya çalıştığın lee minho nun sevgilisiyim"
Ne..
"Bundan banane.." dediğimde sesim titrek bir şekilde çıkmıştı.
Bir asker kıza dönüp "minho yu elindne almak isteyen bu muydu?" Diye sordu.
Kız başını sallayıp "Evet abicim" dedi.
Birden üstüme doğru yürüdüler. Sokaklar boştu. Bunun için bana rahatlıkla zarar verebilirlerdi.
Koşmaya başladım. En sonunda bir köşede üstüne yapışıp bütün kaşlarını belli eden kafasında da şapka olan ve elinde sigara olan bir adam gördüm.
Ondan yardım istemek dışında hiç bir çağrem yoktu.
Hemen adamın yanına koştum.
Nefes nefeseyken konuştum."Par.. pardon.. bana yardım edebilirmisiniz bir grup tarafından kovalanıyorum." Dediğimde adam kafasini yerden kaldırmadan yavaşça sigarayı yere attı ve üstüne bastı.
Diklestiginde pırıl pırıl parlayan gözüyle göz göze geldim.
O minhoydu. Hemen beni iki omuzumdan tuttu ve yanımızdaki duvara yasladı.
Bir elini belime koyup sıktı ve kendisine bastırdı.
Diğer elini ise yanağıma koyup oksamaya başladı. Birden yaklaştı ve öptü..
.....
UYKUM GELDIIII BEN YATARKO.
biraz kısa oldu ama olsun. İçindeki olaylar bin karaktere bedel.Hepinizi seviyorum olabilirim sevmiyorda (seviorm) neyse iyi gecelerrrrrrr
YORUM attıkça daha çok yazasım geliyor haberiniz olsunn.🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fickle love.. -minsung-
Acak[DEVAM EDİYOR!!!!] Ünlü bir Orgeneral ve bundan haberi olmayan bir dansçı.. -dansını benim kucağımda denemek istermisin jisung- Bu fic i yazmak hiç aklimda yoktu sonradan -soyaviie- kanalının videosuna denk geldim ve yazma kararı aldım. 🤚Yeni bölüm...