《Tanıtım》

8 3 2
                                    

Uçurumun kenarında karşımda duran pısırık adamla bakışıyorduk.
Onu buraya getirmeden önce kendinden emin bir görüntüsü vardı taki buraya gelene kadar.
Şirkette farenin kediden kaçtığı gibi kaçıyordu.Ama kedi avını bir kere gözüne kestirmişti, bırakmazdı.Ben kediydim, o ise benim faremdi.Artık kuyruğuna basmıştım ve kaçamıyordu.Ama bilgileri vermesi için pençelerimi biraz gevşeticektim.

‘Sakin ol.Biliyorsun seni sadece bilgi vermen için buraya getirdim.Herşeyi düzgünce söylersen seni bırakırım.’
Ve elimdeki silahı işaret ettim.
‘Ama elimdekini görüyorsun ve ben bunu kullanmaktan hiç korkmuyorum.’
Adam birazda olsa sakinleşmişti.Tamda istediğim gibi.Ama fareler kedilere güvenmemeliydi.O ise kediyle anlaşma yapıyordu.
‘Beni sizin şirketinize ajan olarak gönderdiler.Bütün bilgileri alıp Yılmaz ailesini yok etmek istiyorlardı.’
Aslında bunu zaten biliyordum ama bu beyinsizler beni gerizekalı yerine koymuştu.
‘Hangi şirket?Biraz detay versen fena olmaz, değil mi.’
‘şeyy.Bu gizli bir bilgi’
Silahı yüzüne doğruttum.
‘Kaç dakikadır bütün bilgileri zaten verdin aptal.Gizlisi mi kaldı’
Adam titreyerek cevap verdi.

‘AYDEMİR HOLDİNG’

Ve sonra bir tak sesi.
O cümleden sonra işi tek kurşunla bitmişti.Fare artık ölmüştü.
Kedide yemeğine ulaşmıştı.
Demek ki Aydemir holding saçma oyunlarınlar hala vazgeçmemişti.
Sanki babamı onlaröldürmemişler gibi birde akılları sıra intikam almak istiyorlardı.
Başlarında duran o iğrenç adam.
Adını asla unutmayacağım ama aklımda tutmakta istemediğim bir isim.

Barlas Aydemir…

Bütün hayatını, yaptığı canilikleri, kirli oyunlarını ve daha fazlasını biliyordum.O intikam istiyorsa bize de onun anladığı dilden konuşmak düşer.

Normalde bir insanın zaaflarını vurmayı sevmem ama o bana başka yol bırakmadı.
En büyük zaafları, kızları.
Şimdiye kadar hep el üstünde tuttuğu, saçının teline zarar gelse dünyayı yakacağı kızları.İki tane kızı var.
Almira ve Gece Aydemir.

Almira yedi Gece ise on yedi yaşında.Bir yıl sonra tam anlamıyla yetişkin olacak ve Aydemir Holdingin başına o geçecek.Ama Aydemir Holding o zamana kadar durursa.
Şirketin başına geçtiğinde onu  başarılı bir iş adamının oğlu olan Sarp Demir ile evlendirip şirketleri birleştirecekler.
Barlas’ın asıl amacı bu ama Gece babasının aksine daha zeki ve Benim işime ise bu yüzden yarayacak.

Barlas Aydemir babamı öldürdüğünde oyun bitti sandı ama Oyun daha yeni başlıyor.
Kızı elimde olduğunda da artık kuralları ben belirleyeceğim.
Oyuna yine 1-0 önde başlayacağım çünkü elimde çok büyük bir joker olacak.
 
 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GöreceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin