Bölüm 34

33 9 0
                                    

23 Numara ona 'Cas' diyor ve melek kılıcı uyuşmuş parmaklardan tıngırdayarak yere düşüyor. Onu kendi öldürmek zorunda ve Castiel'i geride tutmak için üç meleğin daha olması gerekiyor.

108 Numara onu sert, kaba ve sahiplenici bir şekilde öpüyor ve Castiel ortadan kayboluyor. Onu iki saat sonra deponun bir köşesinde saklanırken ve ağzının içinde kuantum fiziği yasalarını mırıldanırken bulursunuz.

332 numara onu yumuşak, nazik ve yalvararak öpüyor ve Castiel onu kalbinden bıçaklayarak tıslıyor, "Dean değil." Bunu küçük bir zafer olarak kabul edeceksin.

491 numara ona 'kardeşim' diyor. Cas onu hıçkırarak susturur ve kırk yedi dakika boyunca cesedinin başında ağlar.

665 Numara, Castiel'in sadist bir gülümsemeyle bıçağı sol akciğerine batırmasına izin verir, delici basınca adım atar ve Castiel'in kulağına fısıldar. "Sen her zaman bir silahtın." Bundan sonra Castiel'in kılıcını kendi kalbine saplamasını engellemek için diğer melekleri geri çağırmalısınız.

804 Numara ağzı kan dolu bir halde sırıtıyor ve boğuluyor, "Seni hiç umursamadım."

887 numara tükürüyor, "Senin bir ruhun bile yok."

901 Numara hırlıyor, "Melekler gerçek aşkı beceremezler."

983 numara onu kırıyor. Soğuk bir tavırla Cas'e bakıyor. güzel yeşil gözler ve "Keşke beni cehennemde bıraksaydın" diye fısıldıyor. Ondan sonra bunların merhamet cinayetleri olduğundan neredeyse emin oluyorsunuz ama bu işi hallediyor.

984 numara, acımasız ve baştan savma bir yakın dövüşte öldürülür.

987 numara bağırıyor ama Castiel kılını bile kıpırdatmıyor.

993 numara Castiel'in yaklaştığını bile görmüyor.

998 numara yalvarıyor ama Castiel acımasız bir hassasiyet ve hızla hareket ediyor.

1000 numara yere düşmeden öldü.

1002 numara muşambaya çarpıyor ve sen ışıklara çarpıyorsun. Castiel artık tamamen çalışır durumda. O bir kez daha Cennetin cephaneliğindeki en ölümcül silah.

Just Destiel + SabrielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin