Niklaksen näkökulma
Olin juuri nostanut Valtterin reppariini ja soittanut Tommille ilmoittaakseni Valtterin löydöstä.
T: kerro? Tommi kysyy minulta.
N: okei eli hyvät uutiset on, että löysin Valtterin, mut huonot uutiset on, että se on ihan täysin jossai aineis se on ihan sekasin eikä sen puheest saa mitään selvää, sit myös sil on super isot pupillit joten noist mä päättelin että se on ihan aineis.. Kerron Tommille samalla kun kannan tuota sekavaa poikaa.
T: Voi s****na! Tommi huutaa.
N: jjep... Mut se on nyt mun repparis, tuon sen studiolle ja katotaa sit sen taskut ja reppu läpi.
T: no todellaki! Tommi vastaa minulle.
Kävelen kohti studiota Valtteri repparissa ja hän vaan hihittää siinä jotakin. Jonkun ajan kuluttua pääsen vihdoin takaisin studiolle jossa muut ovatkin jo.
N: nonih, löysin Valtterin umpi aineis. Ilmoitan muille ja lasken Valtterin lattialle.
Js: Miten se on näin nopeesti tos kunnossa?! Jose kysyy hyvin hämmentyneenä.
N: erittäin hyvä kysymys.. Vastaan tuolle.Tommin näkökulma
Kaivan Valtterin reppua jotain aineita etsien.
O: Voin pitää Valtterii silmällä ettei se nyt livahda minnekkään. Oskar sanoo.
T: joo kiitos, noni tääl taskus on jotain pillereitä.. Soperran pettyneenä. Avaan repun ja siellähän niitä yllätyksiä on lisää.
T: lisää jotain pillereitä ja viina pullo.. ei vi****en vi**u... kiroan.
Jn: ei nyt hel****i. Joonatan sanoo täysin hämillään.
Huomaan kun Valtteri yrittää rimpuilla ja päästä pois Oskarin otteesta minkä kerkeää.
O: valtteri sä et nyt pääse minnekkään, oo vaa ihan rauhassa tässä. Oskar selittää tuolle.
Valtteri alkaa nauraa taas ihan hysteerisesti aineiden alaisena.
T: joo nää kaikki otetaan siltä nyt pois. Totean ja tyhjennän repun pillereistä ja siitä tuhannen viibapullosta.
Jn: ehdottomasti. Joonatan toteaa sivummalta katsoen.
N: ootsä nyt Tommi ihan varma ettet tarvii kotona apuu ton vahtimises? Niklas kysyy minulta.
T: sen näkee sitte.. Vastaan tuolle.
N: okei, voin viedä ton viinapullon tonne kaappiin ylös takavarikkoo. Niklas ehdottaa.
T: joo vie. Nyökkään samalla ja Niko ottaa viinapullon ja vie sen sinne kaappiin.
T: toi ei kyl tuu takas tähän maailmaan enää tänää, se pitää viedä nukkuu... Totean.
O: totta. Olli päästää irti Valtterista.Katson Valtteria hyvin pettyneenä.
T: miten se voi olla tollanen... mutisen katsoen tuota sekavaa poikaa. Tunnen kun Niklas halaa minua lohduttavasti.
N: älä muuta sano, kyllä kaikki järjestyy.------Time to skip siihen kun Valtteri herää Tommin luota------
Valtterin näkökulma
Ihan vi**n kiva kun heräsin just mun veljen luota ja heti saan kuunella huudot siitä ku eilen jäin kiinni huumeist... Katson ikkunasta ulos ja yritän olla kuuntelematta Tommia, mutta huomaan ulkona jonkun pojan istuvan keinussa.
Katson Tommia ja nousen ylös keittiön penkiltä niin nopeasti kun pystyn ja suorastaan syöksyn ulos tuosta talosta sen pojan luo.
V: paljon haluut, et saan ton? Kysyn tuolta pojalta joka istuu keinussa vapea käyttäen. Tuo poika kääntyy nopeasti katsomaan minua.
Ov: ai tän vapen? Tuo tummanruskea hiuksinen poika kysyy minulta.
V: joo, paljon haluut? Kysyn uudelleen.
Ov: no on mul kyl taskus uus samanlaine käyttämätön ni saat sen 15€. Tuo kertoo minulle.
Annan tuolle sen 15€ ja saan häneltä vastineeksi sen vapen.
Ov: tos. Mut saanks sun snäpin?
V: kiitti, mut miks? Kysyn ihmeissäni.
Ov: emt oot kinda söpö. Tuo katsoo minua ja hymyilee hieman.
V: no tos. Näytän puhelimeltani snap käyttäjäni nimen ja tuo etsii minut sieltä.
Ov: kiitti. Tuo kiittää minua.
V: moro! Käännyn ja alan kävellä toiseen suuntaan
Ov: baii! Tuo sanoo minulle. Hän ottaa kunnon hatsin vapesta ja meinaa tippua keinusta kun nousee niin kovaa päähän.
Ov: hui saa***a! Tuo huutaa.
V: ei voi nousta noin pahasti päähän. Pysähdyn mutta en katso taakseni. Pian tuo nousee keinusta ja kävelee eteeni ja puhaltaa höyryt naamalleni.
Ov: turpa kii. Tuo sanoo minulle.
V: voi pientä alkoko suututtaa sanon vi****llakseni tuolle.~~~~~~~~~~~~
Täl kertaa vähän lyhyempää osaa ja anteeks ku ei tullu eilen uutta osaa ku en yksinkertasesti jaksanu kirjottaa. Ja ton uuden pojan nimi kyllä paljastuu myöhemmin no worries😉Sanoja: 630
YOU ARE READING
Kuuluuks Rakkauden Sattuu?
Random- väkivaltaa - smuttii - päihteitä - lgbtqia+ - rakkautta - voimakasta kielenkäyttöä