Als ik wakker word hoor ik beneden gerommel. Ik stap mijn bed uit en doe mijn schattigr pantoffels aan. Ik nader de douche, maar dan ineens denk ik aan gisteren of nee dat kan niet ik bedoel vannacht. Niall heette die jongen en ik moest opdrachten doen? Ik ril van de gedachtes. Zou het echt kunnen zijn? Ik weet het echt niet.
Langzamerhand heb ik het lichtknopje gevonden en loop ik naar de spiegel. Daar blijf ik versteend staan. Op de spiegel staat met bloedachtige kleur letters:
Probeer meer over je verleden te weten te komen.
Zou dit de eerste opdracht zijn? Maar waarom? Ik laat mijn vingers de spiegel raken om te kijken of het echt bloed is of niet. Maar zodra ik dichterbij kom verdwijnen de letters en ziet het eruit alsof er nooit wat op heeft gestaan. Ik word bang en ik denk dat op iedere moment die Niall tevoorschijn komt.
Ik wacht geduldig af, maar hij komt niet. Ik besluit om maar te gaan ontbijten en daarna wat afleiding te zoeken. Ik maak een lekkere tosti klaar en schenk een glas sinaasappelsap. Heerlijk, ontbijt vind ik het lekkerste maaltijd van de dag. Misschien komt dat, omdat ik meestal alleen thuis ben en alleen maar ovenpizza's eet als avond en middag eten.
Ik eet mijn laatste stukje tosti op en ruim de vaat netjes op. Ik loop weer naar boven en kleed me om in kort jurkje en daaronder een bikini. Het is echt heerlijk weer dus ik ga zwemmen. Ik pak mijn handdoek en als ik helemaal klaar ben ren ik de trap af en doe de voordeur achter me dicht. Eenmaal op het strand zie ik maar weinig mensen.
Ik doe mijn jurkje uit en loop het water in. Het is een fijne verkoeling op zo'n warme dag als vandaag. Ik kijk naar de waterweerspiegeling en zie een jongen staan. Niet die jongen die ik gisteren zag. Ik draai me om en kom oog in oog met de mooiste bruine ogen die ik ooit heb gezien.
"Hey, ik ben Zayn. Ik ben één van Niall's vrienden en ik kom je zeggen dat je maar drie uur de tijd hebt om je opdracht te voltooien. Als je dat niet doet gaan er 2 mensen dood."
Ik geloof mijn oren niet. Ik kijk om me heen of iemand anders het ook heeft gezien, maar er is niemand. Ik draai me terug naar Zayn, maar hij is weg. Ik ben bang..
Heey,
Weer een nieuw hoofdstukje van mij aka @wokkie12
I hope you like it.Xx
SaraHet is jouw beurt Iris!
JE LEEST
02:22
Mystery / ThrillerSinds Jada's zestiende verjaardag wordt ze wakker om 02:22. Sindsdien gebeurt het iedere dag. Ze verbeeld zich steeds dat er een jongen is die sprekend veel op haar lijkt. Ze ziet hem maar 2 minuutjes en dan POEF is hij weg. Hierna gebeuren er rare...