1gizli görev ve beklenmedik olay

6 1 0
                                    

"Herşey hazır ?"

"Hazır efendim."

"Başlayayım şu işe. Size güveniyorum."

Patronun verdiği emir ile binaya adımladım. Gayet lüks bir binaydı, sadece milyarderlerin gelebileceği açıktı ve ben buraya bedava gelmiştim. Ama unutmamalıyım, bitirmem gereken işler var.

İçeri geçtiğimde tarama makinesinden geçtim, güvenlikler bir şey bulamadığında geçmem için alan tanıdılar. Teşekkür anlamında gülümseyerek içeri girdim. Yanda duvara yaşlanmış telefonla ilgileniyormuş gibi yapan changbin'i gördüğümde sinsice gülümsedim, oda gülümseyip göz kırptı. Yanına geldiğimde bana silahını verdi, yani benim silahımı. Hiçbir şey yokmuş gibi ayni yoldan yürümeye devam ettim.Adımlarını hızlandırdım ve restoranın içine girdim. Garson yanıma gelip masamı gösterdiğinde o tarafa ilerledim. Bana gülümseyen adamlarının yanına oturdum.

"Buraya gelmen bizi çok onurlandırdı Yang."

Oynadığım rolü iyi oynamalıydım. Kimse Lee Minho olduğumu fark etmemeliydi.

"Ne demek bay Soobin, görevimi biliyorsunuz."

"Şu saygı ifadelerini kaldırsak? Sonuçta yakınız. Değil mi Taehyun?"

İsminin Taehyun olduğunu öğrendiğim çocuk konuşmaya başladı

"Aynen öyle. Sonuçta şirketleri birleştirecek ve yakın arkadaş olacağız!"

Anladım şimdi neden bu kadar samimi davrandıklarını. Klasik zengin bebeleri, onlardan çok daha zengin biriyim bir bilseler. Ama bunları onlara anlatamam.
Gözlerim konuyla alakasız olarak bulmam gereken kişiyi aradığında masalarda hızlıca göz gezdirdim, aradığımı bulduğumda
gülümseyerek önüme döndüm. Soobin denilen yavşak Taehyun'un kulağına bir şey söyleyip geri çekildi. Onları görmediğimi mi sanıyorlar?

Taehyun boğazını temizleyip konuşmaya başladı.
"Yemek sipariş mi etsek artık? Tatlı yiyelim tatlı konuşalım."

"Tabii ki."

Yemeklerimizi sipariş ettikten bir süre sonra yemekler geldi. Çok fazla yemeyecektim zaten gelirken akşam yemeği yemiştim.

"Çok sağolun" dedi Soobin yemeğini alırken. Bende tabağımı alıp teşekkür ettim. Fazla sesimi duyurmaya niyetim yoktu.

Yemeklerimizi yerken Soobin denilen yavşak gene konuşmaya başladı. O adam yerine bunu mu kessem acaba?

"Görmeyeli ne çok değişmişsin. Baya yakışıklı olmuşsun be jeongin!"

Jeongin kim bilmiyorum ama benden küçük olduğu kesindi ve sanırım bu yavşak ile eskilerden dostlar. Bunun hakkında pek bir bilgim yok, akraba bile olabilirler açıkçası. Boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.

Mr. KillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin