2 hafta sonra...
Yavaş yavaş tüm tanıdığım dost ve kardeşim dediğim kişiler haberlerde ceset olarak gözüküyordu ve bu durumlar beni giderdek korkutuyordu. Her geçen gün daha fazla ceset birikimleri haberlerde ve tiktok, Instagram, Facebook ve Twitter'da tüm bu haberler gündem oldu herkes bu gündem olan haberlerden konuşuyor ve ben artık bunaldım.
2 hafta içerisinde cidden cinayetler bitmiyordu ve hepsi de benim liseden ve ortaokuldan arkadaşlarımdı. İki hafta içerisinde geceleri gizli numaradan birisi veya birileri ya beni arayıp dururdu yada yazardı ama sadece bakıp cevap vermeyi reddedip duruyordum. Bugünse etraf fazla sessizdi ve bu sessizlik hiç hoşuma gitmemişti.
Evden çıkıp sabah yürüyüşü yaptıkdan sonra markete girmiştim, markete girer girmez çalışanlar bana baktığında korkaklar gibi titremeye başlayanlar olmuştu.
"Siz... iyimisiniz? " Diye sorduğumda arkamdan siyah giyimli ve yüzünü maske, gözlük ve şapka ile saklayan adam geçtiğinde karşımdaki kadın ürkek bakışlarını arkamdan geçen adama baktığında bir anda kadın çığlık çığlığa konuştuğunda saniyelik o adama baktığımda gözlerim irileşmişti...
" B-BAY...AAAAĞHHGH O-O-OBURDA! İMDAT! "
" T-t- taehyung!?..."
Maskesini indirip bana altan altan sırıttığında o zaman anlamıştım. Başım büyük bir beladaydı. Taehyung bana yavaş adımlarla yaklaşırken ben nasıl kaçıcam diye etrafa bakınıyordum ve çıkış yerine uzaktım.
" Taehyung... Y-yaklaşma bana..."
Koşmaya birden başlayınca tam çıkış kapısına yaklaştığım için sevincek iken belimde bir el dolandığı esnada geriye cekilmem bir olmuştu.
" Ben izin vermeden bu marketten asla çıkamazsın güzelim. " Diyen taehyung'a korkak gözlerimi diktiğim'de bana çatık kaşları eşliğinde bakıyordu.
" Bak. Şimdi bu marketten çıkcaz ve...uslu olacaksın kook, yoksaa seni hastanelik edene dek fena benzeterim, veya seni evere çevire döverim! Benimle oynarsan eğer daha pisini yaparım! Ve evet çok ciddiyim jeon! "
Bileğimden tutup beni depo gibi bir yere indirdiğinde ağınında hiç beklemediğim bir şey yaptı.
Beni sertçe duvara fırlattığında hızla bana yaklaşıp iki elini kafamın iki yanına sabit duracak şekilde duvara yerleştirdiğinde. Bana sinirli bakıyordu ve bana hızla yaklaşıp burun burna geldiğimizde nefesim teklemiş gibi olmuştu.
" Sakın...bana... Karşı çıkma! Jeon jungkook... Sen bundan sonra tamamen benim olacaksın. Zaten benimdin ama tam benim değildin. " Diyerek hızla hiç beklemediğim birşey yaparak beni şoka sokmuştu. Hızlan dudaklarıma dudaklarını bastırdığında şoke olmuştum.
Ona karşılık vermeyince dudağımı ısırdığı için mecburen ona karşılık vermiştim ama öpüşmemiz giderek kızışırken benden ayrılmayacağını anlayınca onu itmeye çalıştığımda hiç yerinden bile kıpırdamadı, üst dudağımı emmeyi bırakıp dudaklarımdan ayrılıp soluk soluğa söze atılan o olmuştu.
"Sen... artık benimsin... Anlıyor musun! Haa! Sen! Artık! Benim hayat anlamım ve bebeğimsin! Her adım attığında benim haberim olacak! Jeon jungkook.. veya kim jungkook!... "
Bölüm sonu...
Yazım yanlışları varsa özür dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ serial killer/taekook ~
Actiontaehyung kim daha çok bilinen adıyla V. Kore'ye bela olan bu adamdan herkes korkar çünkü kendisi bir seri katil ve kimseye acıması dahi yok. polisler bile ondan korkuyor artık. o katilin tek bir nedeni ve sebebi vardır. tek değer verdiği bir kişi...