~deel4~

10 1 0
                                    

Alles is hier zo... ouderwets. Ik besluit Milan maar te zoeken. Ik kijk rond tot ik merk dat iedereen hier gekleed is zoals men was in de 15 de eeuw... wacht nee dat kan niet, ik kan niet vanuit 2012 naar de 15de eeuw zijn gekomen dat kan gewoon niet! Gewoon onmogelijk!
Ik besluit terug te gaan en daarbij, Milan trekt toch zijn plan. Eenmaal terug verveel ik me en ga ik toch terug. Ik ga Milan zoeken. Na een half uurtje rondlopen in deze irritante jurk hoor ik in de verte een zware stem mijn naam roepen. Ik kijk rond en dan zie ik een man naar mij zwaaien.Hij heeft wat mee van Milan waarschijnlijk is het ook Milan maar goed ik loop ernaartoe maar struikel over mijn jurk. Ik val op een zeer knappe man. Hij helpt me weer recht en we houden even niet lang oogcontact tot ik de man die waarschijnlijk mijn broer is weer Lynnnnnn hoor roepen ik weet vrij zeker dat hij Milan is ik loop ernaartoe en vraag het toch nog voor de zekerheid en ja hoor het is Milan. Dan wordt er Anna naar me geroepen ik kijk om en dan zie ik dat het naar mij is... ben ik Anna? En al snel wordt daar antwoordt opgegeven. Ik stel je voor aan Anna Boleyn word er geroepen en er komt een niet al te  dunne man naar me toe volgens mij is hij de koning. Ik hoor mensen Hendrik roep dus ik neem aan dat hij Hendrik VIII en hij is nog knap ook.

<265 woorden >

Niet alle opa's zijn hetzelfde...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu