1. Fejezet: Rajongás határtalanul

20 2 0
                                    



Az iskola előtti padon Lili és Anna egymás mellett ültek, és a legújabb Gödöllei Emánuel dalt hallgatták a telefonjukról. A nap sugarai aranylóan csillogtak a hajukon, miközben együtt énekelték a refrént, nem törődve a körülöttük zajló világgal.

"Képzeld el, hogy egyszer találkozunk vele!" – álmodozott Lili, miközben ujjai gyorsan pötyögtették az üzeneteket a közösségi média oldalakon."Én biztosan elájulnék" – nevetett Anna, és elképzelte magát, ahogy a kedvenc énekese előtt áll, szívverése pedig egy ütemre dobog a zenével.

Az iskola ebédszünetében a lányok az étkezőben ültek, miközben egy közös barátjuk, Márk, csatlakozott hozzájuk.

"Lányok, hallottátok? Jövő hónapban Emánuel koncert lesz itt a városban!" – újságolta izgatottan."Nem hiszem el! Ott kell lennünk!" – kiáltott fel Lili, és azonnal elhatározta, hogy megveszi a jegyeket, amint elérhetőek lesznek.

Az elkövetkező hetek izgalommal teltek. A lányok minden szabad percüket a koncertre való készülődéssel töltötték. Kiválasztották a tökéletes ruhákat, és megszervezték, hogyan jutnak el a helyszínre.

A koncert napján az aréna előtt hatalmas tömeg gyűlt össze. Lili és Anna alig tudták elhinni, hogy végre itt vannak. Amikor Emánuel a színpadra lépett, a tömeg őrjöngeni kezdett, és a lányok együtt énekelték a dalokat, amelyeket annyira szerettek.

A koncert után, amikor már majdnem mindenki hazament, Lili és Anna úgy döntöttek, hogy megvárják Emánuelt, hátha láthatják őt egy pillanatra. Hosszas várakozás után a szerencse rájuk mosolygott. Emánuel kilépett a hátsó ajtón, és a lányok összeszedték minden bátorságukat, hogy odalépjenek hozzá.

"Szia, Emánuel! Nagyon szeretjük a zenédet!" – mondta Lili remegő hangon."Köszönöm, lányok! Nagyon kedvesek vagytok. Örülök, hogy élveztétek a koncertet" – válaszolta mosolyogva Emánuel.

A rövid beszélgetés után a lányok boldogan tértek haza, és nem is sejtették, hogy ez a találkozás milyen mélyreható változásokat hoz majd az életükbe.

Életünk koncertjeМесто, где живут истории. Откройте их для себя