Egyik reggel, amikor a telefonomat nézegettem, észrevettem, hogy egy privát üzenet érkezett az egyik közösségi média platformon. Meglepetten láttam, hogy az üzenet küldője nem más, mint Gödöllei Emánuel.
"Szia! Köszönöm, hogy eljöttetek a koncertemre. Igazán örültem a találkozásunknak. Szeretnék nektek két VIP jegyet küldeni a következő turnémra, ha érdekel titeket. Üdv, Emánuel."
A szívem hevesen dobogott. Azonnal áthívtam Annát, és megmutattam neki az üzenetet. Anna arca felragyogott az örömtől.
"Ez fantasztikus! Nem hiszem el, hogy manuel így emlékszik ránk!" – kiáltott fel Anna.
Válaszoltam az üzenetre, és megköszöntem a meghívást. Emánuel gyorsan visszaírt, és megadta a részleteket a következő koncert helyszínéről és időpontjáról. Az izgalom újra fellángolt bennünk, és elkezdtük tervezni a következő nagy kalandunkat.
A koncert napja hamar elérkezett. Most még izgatottabban készülődtünk, mint az előző alkalommal. Amikor megérkeztünk a helyszínre, a VIP jegyekkel a kezünkben könnyedén bejutottunk a színfalak mögé. Az izgalom és a várakozás feszültsége szinte tapintható volt.
Márk is csatlakozott hozzánk, aki szintén nagy rajongója volt Emánuel zenéjének. Hárman együtt vártuk, hogy elkezdődjön a koncert, és közben beszélgettünk a legújabb dalokról és a közös kedvenceinkről.
A koncert fergeteges volt. manuel most is elkápráztatta a közönséget, és újra együtt énekeltük a dalokat, mintha csak tegnap lett volna az előző koncert. Azonban, ami igazán meglepett bennünket, az a koncert után következett.
Miután a tömeg elhagyta az arénát, Emánuel egyik asszisztense odalépett hozzánk, és meghívott minket egy exkluzív backstage partira. Anna, Márk és én alig hittük a fülünknek, de boldogan elfogadtuk a meghívást.
A backstage terület tele volt zenészekkel, producerekkel és más hírességekkel. Eleinte kissé elveszve éreztük magunkat, de hamarosan észrevettük, hogy Emánuel felénk tart. Barátságosan üdvözölt bennünket, és bemutatott minket néhány kollégájának.
Az este folyamán manu egyre többet beszélgetett velünk. Kiderült, hogy érdeklődik a véleményünk iránt, és kíváncsi volt arra, hogy mit gondolunk a zenéjéről és az új dalairól. Anna és én őszintén megosztottuk vele gondolatainkat, és Emánuel nagyon hálásnak tűnt a visszajelzésekért.
Az este vége felé Emánuel egy meglepetéssel készült. Meghívott minket, hogy töltsünk el vele egy napot a stúdióban, ahol az új albumán dolgozott. Ez az ajánlat egyszerre volt hihetetlen és izgalmas. Nem tudtuk elhinni, hogy egy ilyen lehetőség kapujában állunk.
Amikor végül hazatértünk, álmosan, de boldogan feküdtünk le, és álmodtunk arról, hogy milyen lehetőségek várnak ránk. Az életünk valóban megváltozott, és úgy tűnt, hogy az álmaink kezdenek valóra válni.
BINABASA MO ANG
Életünk koncertje
RomanceLili és Anna, akik 17 évesek és legjobb barátnők. Mindketten rajonganak Gödöllei Emánuelért, a népszerű magyar énekesért. A lányok mindennapjaiban Emánuel zenéje és személye központi szerepet játszik. Folyamatosan álmodoznak róla és minden koncertj...