Selamlar,
Bu bölümde ayıplı şeyler var...
Ondan uyarı yapayım dedim.Vote ve yorum atmayı unutmayın.
Alt dudağımı hırsla
kemirirken sızlıyordu,
kan tadını almamla
kemirmeye son vermiş
üst dudağımı talan etmeye
başlamıştım. Yetmiyordu
kemirdikçe kemiresim geliyordu. Tam dalıp
gitmişken Alexa'nın
elimi tutmasıyla kemirme
işine son vermiş ona
bakmıştım. Beş on
dakikadır böyleydik.Boş durmaya katlanamıyordum.
Özlemiştim ama diyemiyordum, dilim kilitlenmişti sanki. Bakışmamızı sürdürürken sonunda konuşmuştu. "Ayrılmanızı istiyorum
böyle sürmez." dedi.Şimdi nereden çıkmıştı ki bu? Hep böyleydik zaten,
bile bile gelmişti. Arada sıkışmış gibi hissediyordum. Cevap veremedim o an yada vermek istemedim.
Haklıydı ama onu sadece arzuluyordum. Sırf basit
bi çekim için evliliğimi yıkamazdım.Bu düşündüklerim
de mantıklı gelmiyordu
çünkü her türlü aldatmıştım.
İçime öküz oturmuş gibi
bir his kapladı, pişmanlık
tüm hücrelerime işliyordu fakat saniyelik sürüyordu. Ellerine hipnoz olmuş gibi bakarken konuşamadıkça içim içimi yiyordu. Yeniden konuşmaya başladı. "O adamı sevmediğini biliyorum, gözlerinden anlıyorum.Elini tutarken bile bana nasıl bakıyorsun." Gülümseyip elini elimden çekip yanağıma uzandı. Dokunuşuyla dolmaya müsait gözlerimi tutamadım, yaşlar yanaklarımdan süzülürken ince parmaklarıyla sildi.
O çok güzel bir kızdı, ne isterse onu yapar, dikkati kolaylıkla üstüne çekebilirdi.
Davin'ı seviyordum, aynı şekilde Alexa'yı da seviyordum. Cevap bekler gözlerle bana bakarken kafamı olumluca salladım.
Bi an Davin ile ilişkimizi düşününce evli gibi değildik ama bazen daha ilerisi gibiydik, çok karışıktı ve kafam almıyordu. "Boşanacak mısın gerçekten?" diye tekrar sordu. Kafamı tekrar olumlu şekilde sallatınca hafif sırıtmış saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırmıştı. "İkimiz için en iyisi bu olacak, daha ne kadar sürebilirdi değil mi Darla?" dedi. Yüzüne öylece bakmaya devam ederken en son çenemden sertçe kavrayarak yüzlerimizi yakınlaştırdı. Konuşmadığım için sinir etmiştim onu sanırım. "Cevap versene artık amk, dilini mi yuttun!?" Yüzüme bağırırken hafif tırsmıştım o yüzden tekrardan kafamı sallayarak "Öyle Alexa." dedim.Çenemi bırakarak "Öyle olmalı zaten." diye mırıldanıp dudaklarıma yöneldi. Dudaklarımı aralayarak karşılık verirken elini boynuma atıp sıkarak daha da yaklaştırdı. Alt dudağımı talan ederken hızlı öpüşlerine karşılık vermeye çalışıyordum. Uzun tırnaklarını boynuma geçirdiğinde dudaklarına boğukça inleyip geri çekilmeye çalıştım ama bırakmaya niyetli değil gibi daha da yakınlaştırdı.
Tırnaklarını yavaşça boynuma sürterken hem huylanıyor hem de acı ile inliyordum. En son dayanamayıp elini tutup ayırmaya çalıştım, elimi sertçe elimden ve boynumdan kurtarmış fakat bu sefer hedefi belim olmuştu. Belime çizikler atıyor aynı zamanda dudaklarımı sertçe öpüyordu. Nefessiz kaldığımda kısık gözlerle ona bakarken dudaklarından zorla ayrıldım.
Ayağa kalkıp elimden tuttuğu gibi benide kaldırmış ardından kucağına alıp yerini bildiği yatak odasına ilerledi. Yatağı düzeltmeyi unuttuğum için öylece duruyordu. "Yatağınızda mı becerilmek istersin, duvarda mı? Yerde hoş duruyormuş." kulağıma fısıldadığında salondaki koltuk daha cazip gelmişti ama buraya gelmiştik napalım. Yatakta yapmak istemiyordum, yerde sex nasıl olur hiç düşünmemiştim vücudum uyuşacaktı kesinlikle. "Yerde yapalım." dediğim şeyle gülmüş beni yere bırakmıştı. Önümüzde yatak varken yerde sevişmeyi tercih eden beynimi siksinler umarım pişman olmazdım, hiç rahat değildi.
Bacaklarımı sabırsızlıkla aralayıp gelmesi için kendime çekiştirdim. Elleri tişörtüme giderken hızlıca çıkarttı, altımdaki şortu sıyırıp sadece iç çamaşırlarıyla kalınca göz kırparak kıkırdadım. Gülümseyerek elini bel kavisimde gezdiriyor
çizdiği yerlere dokunuyordu.
O uzun tırnaklar içime girecekti birazdan, fazla acıtırsa döndürüp ben sikerdim.Buna izin vermezdi tabi,
ben izin almam. Sütyenimin kopçasına uzanıp orada oyalanırken boynuma eğilip kokumu içine çekip öpücükler bırakıyordu, ısırıklarıyla sertleşmeye başlayan öpücükleriyle üstümde vahşileşiyordu. Sütyeni çıkartarak sinsice sırıtmasını sundu, belirginleşmiş uçlarında oyalanırken saçlarını sertçe çekip kısıkça inledim.Oralarda oyalanmayı kesip belime doğru öpücükler sıralayarak bacak arama girdi. Bacak içlerime ıslak öpücükler bırakıyor morartasıya kadar emiyordu.
Kasıklarıma doğru çıktıkça zaten ıslak değilmişim gibi iyice ıslanıyorrdum. Adıyla inleyip yalvaracak seviyeye gelene kadar külodun üstünden yaladı.
Daha sonra dayanamayıp çıkartmış dudaklarını yalayarak bir bacağımı omuzuna atıp deliğimi parmaklarıyla aralayıp dudaklarını sürttü.
Titrek bi nefes verip
kendimi ittim. Islaklığımı emiyor zevk sularımı yayıyordu.Kafasını kaldırıp bana baktığında dudağımı ısırıp
"Ne duruyorsun yapsana."
dedim.Tırnaklarını deliğimde gezdirirken bacaklarımı birbirine bastırmak istedim.
Orta parmağını sertçe
sokup gel gitler yaparken bacak aramdan ayrılmış yüzüme doğru eğilerek dudaklarıma bir öpücük bırakmıştı.Üzerimden kalkıp kalkmam için elini uzattı dalga mı geçiyordu? Elini tutup kalkarken yüzüne aptalca bakmayı sürdüyordum.
"Bu kadar mı?" dedim.
Kafasını sallayarak evet
demesiyle şaşkınlıkla ona
baktım. Sikmeyeceksen
niye uğraştırıyorsun ki
amına koyduğumun altım sızlıyordu.Sinirle üzerine yürüyüp elini kavrarken hâlâ sırıtıyordu.
"Tırnaklarını kopartırım." diye söylendiğimde gözleri irice açıldı.Yapmayacaktım tabi kii ama sinir etmişti o yüzden biraz üzerine gelmeliydim naz mı yapıyordu anlamamıştım çokta umrumda olmamıştı.
Eteğini küloduyla birlikte indirip elimi kasıklarında gezdirdim.İçine girmemi pek istemezdi ama dinlemeyecektim beni yarıda bırakmamalıydı. Klitorisini ovalarken yüzüne dikkatle bakıyordum. Üzerine iyice gelerek sırtını duvara yasladım. Vajinasıyla biraz daha oynarken bekletmeden iki parmağımı içine ittim.
Kaşlarını çatarak gözlerime bakarken"Darla, napıyorsun?" dedi. Makas hareketleriyle dar deliğini genişletmeye çalışırken daha da hızlandım.
"Yarım bıraktığımız işi hallediyoruz." dedim.
Baş parmağımla klitorisini okşuyorken kafasını geriye atıp adımla inlemesiyle üçüncü parmağımı ekleyip bacak arasına eğildim. Sulanmış deliğine göz atıp gülümserken dilimi klitorisine bastırıp vuruşlarıma devam ettim.Yumuşak dondurma gibi eriyordu dilimle, zevk suları ile yeterince ıslak olan deliğini iyice talan ettim.
Saçlarımdan tutarak iyice kendisine çekmiş kendisine bastırıyordu. Çok güzeldi böyle davranması, diğer elimle bacağını okşayıp kusursuz tenini sevdim. Yukarıdan bana bakarken dilimi çıkartarak kasıklarını gelişi güzel yaladım.Parmaklarımı iyice bastırıp hafiften titreyen bacaklarını sıktım. "Darla durmalısın." nefes nefese bana bakarken sızdıran deliğinden ayrılmadan önce son kez öptüm. Tekrar ayağa kalkıp kolundan tutarak yatağa sürükledim.
Sonraki bölüm görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Sex. /GxG/
General FictionDarla evli bir kadındı, hastanede tanımadığı bir kadınla yaşadığı birlikteliğin hayatını mahvedeceğini bilmiyordu. #lesbian #gxg