Mám 23 rokov vyrastala som v sirotinci,pracovala som ako vojačka,bola som v tom dobrá ale kvôli stráte nohy som bola teraz na marotke,i keď som dávno mala svoju nohu nahradenú robotickou,nemienila som ešte ísť do práce a namiesto toho som si užívala života a hľadala moju rodinu.
Jedného dňa keď som sa išla naobedovať do jednej neďalekej reštaurácie tak som zazrela ženu neďaleko stola,dvaja čašníci jej niesli rôzne jedlá a keď sa tá žena najedla tak ani nezaplatila a bola na odchode.V tom tý čašníci ostali ako keby sa práve prebudili s tranzu.Nevenovala som im nejakú pozornosť keďže moja celá pozornosť priliehala k tomu skvelému čokoládovému dezertu čo som práve jedla.Za ten čas čo som jedla započula som niečo ako výbuch a strašný krik. Keď som sa obzrela okolo seba zazrela som len časti mozgu,krvi,kože a kostí na stenách a zemi.Hneď som vedela že za tým bude tá ryšavovlasá žena a tak som sa rozbehla k východu a uvidela som ju ešte pár metrov od reštaurácie do kým nezahla za roh. Sledovala som ju až do hotela kde si ma všimla.
,,Si lovec alebo fanúšik?"Zasmiala sa a pozrela sa na mňa.
,,Lovec?Nechápem o čom melete ženská bláznivá ale za vaším chrbtom dvom mužom vybuchla hlava!Chcem vedieť čo za zbrane ste použili!"Neviem prečo som na ňu rovno policajtov nezavolala ale asi preto že som bola v šoku z toho všetkého,potrebovala som vedieť čo za zbrane to použila
"Mágia zlatko,mágia"Usmiala sa a niečo povedala keď v tom ma niečo odhodilo silno do steny,hneď stratila som vedomie.
YOU ARE READING
Dcéra čarodejky (SPN ff)
FantasyNeverila som nad nadprirodzeno až do jedného dna keď som videla ženu ako odchádzala a za jej chrbtom,ľuďom hlavy praskli a bolestivo umierali.