3.kapitola

15 1 1
                                    

Je to už rok od toho incidentu a ja som na to zabudla keďže som mala iné problémy.

Prechádzala som sa nervózne po dome a čakala som kým mi môj kamarát z armády zavolá keďže už by mal prísť z misie.
Celý deň som nervózne čakala na telefonát,snažila som sa mu i dovolať ale márne.

Pár dní prešlo a prišiel mi dopis že je nezvestný.Bola som z toho úplne zničená,moja chuť do života zhasla ako sviečka vo vetre.

Celé dni som sa mu snažila dovolať ale márne.A tak som sa chodievala prechádzať hlboko do lesa si trochu ochladiť myšlienky.

Jedného dňa keď som sa takto prechádzala,tak som uvidela nejakého muža,vyzeral veľmi čudne,zdálo sa mi, ako keby jeho oči na pár sekúnd boli červené a tak som sa celkom zľakla ale asi sa myseľ zase so mnou zahrávala.

,,Zdravím!Čo vy takto hlboko v lese?"Oslovila som toho chlapa.

,,Si Charlotta že áno?"Chlap sa čudne na mňa uškrnul a prišiel ku mne bližšie a ja som hneď spanikárila a vybrala som nôž z púzdra.

,,Netreba zbrane dievčina.Som Crowley a počul som že tvoj drahý kamarát Alexander zmyzol. Pomôžem ti ho nájsť ak-"
Chlap ani nestihol odpovedať vetu,bolo mi jedno čo chcel ale ak mi dokáže pomôcť tak som v pohode!

,,Poď na kávu,doma sa porozprávame keďže nemienim vyjednávať to tu"

Chlap prikývol a odišli sme ku mne domov kde som mu spravila kávu a sadla som si na kreslo vedľa neho.

,,Tak povedz mi čo všetko o Aleskym vieš"

,,Alesky?Chudák Chlap čím si zaslúžil takúto prezývku?"Zasmial sa trochu

,,Drž hubu a hovor od kial ho poznáš a ako mi môžeš pomôcť ho nájsť!"

,,Fajn! Viem kde je ale chcem najprv vedieť informácie o ryšavej žene ktorá ťa pred rokom napadla"

,,To musí byť nejaká nebezpečná ženská keďže v ten deň po nej išli FBI agenti a teraz vy.Čo ste vlastne zač?"

,,Som jej syn a má niečo čo je moje-Povedala si FBI agenti?"

,,Áno?Viem že jeden sa volal Collins ale druhého meno si už nepamätám"

,,Ako vyzerali?!"

,,Dlhán s vlasmi po ramena a potom nižší s krátkymi vlasmi.Mali krásne auto. Chcerolet Impala"

,,Do prdele!Winchestrovci!"

Radšej som sa nič nepýtala a ostala som chvíľu ticho ale po chvíli ten chlap doslova zmyzol. Zlakla som sa ale potom som si uvedomila že ten chuj mi asi nikdy nepomôže nájsť Aleskyho.

Pár dní prešlo a začala som pátrať čo to bolo za chlapa,ako bolo možné že lem tak zmyzol a či som videla dobte že mal tie červené oči a to jeho čudné meno...hneď som našla informácie o démonoch ale nie presne o Crowleym.Zlakla som sa a radšej som kúpila pár krížov a svätenú vodu,možno to pomôže a možno nie.

Strašne málo som zistila čo je Crowley zač a ešte menej som zistila  o tom kde by Alesky mohol byť a tak som to vzdala,začala som chodiť do baru a snažila som prestať na to myslieť.

Jedného večera v bare som uvidela jedného z tých "FBI agentov" a tak som šla k nemu

,,Môžem si prisadnú?"

Chlap sa na mňa pozrel a prikývol a tak som si k nemu sadla a usmiala som sa.

,,Si Dean Winchester a žiaden FBI agenti nie si,mam pravdu?"

,,Od kial to vieš?"Vyzeral dosť prekvapene

,,Dajme tomu že bol u mňa Crowley a povedal mi že ste Winchestrovci,počula som o vás u v telke takže viem že agenti nie ste a ze ste považovaný za zločincov ale moc tomu neverím a chcem vedieť čo sa to deje prosím!Čo ste zač?...som z tohoto všetkého v chaose a ničí ma to!Ten Crowley z ničoho nič zmizol!Tá ryšavá ma v tedy nadprirodzene odhodila do steny!Ako je to možné?!..Čo sa to tu deje?!"

,,Hlavne klud!A sme lovci,monštrá a nadprirodzeno existuje..Crowley je démon a tá ryšavá žena je čarodejnica."Povedal kľudne a objednal si i mne pivo.

Spadol mi kameň zo srdca keď som zistila že mi len nehrabe ale na druhej strane ma to desilo.

Radšej som sa napila a ostalo medzi nami dvoma ticho až do kým tam neprišiel druhý Winchester.

,,Ahojte neruším?"Povedal a hneď si sadol

Tý dvaja sa začali o niečom rozprávať a ja som si len pivo popíjala keď v tom ma niečo napadlo.

,,Chalani?"Spýtala som sa

Hneď sa pozreli na mňa a čakali čo poviem.

,,Keď som vám v tedy povedala svoje priezvisko tak ste sa zvláštne zatvárili.Viete niečo o mojej rodine?"

Dlhán sa na mňa pozrel a prehovoril.
,,Tá žena čo ťa v tedy odhodila do steny sa volá Rowena.Rowena MacLeod"

,,Dosť sa na ňu podobáš...povedala si že si rodičov nepoznala tak je možné že je to tvoja matka alebo možno nejaká tvoja rodina..."

Dosť ma to zarazilo a len som chvíľu rozmýšlala keď v tom ma niečo napadlo a až mi pivo z nosa vystrieklo.

,,Ak by bola mojou matkou tak to by znamenalo že ten Crowley je môj brat?!"

,,Čo?!Crowley je Rowenin syn?!"Povedal prekvapene Dean.

,,No to mi povedal."

Dosť dlho sme debatovali o rôznych veciach a dozvedela som sa toho dosť o love,o živote Winchestrovcou a aj to, že ten Crowley Rowenu uniesol i s nejakou dôležitou knihou čo bolo dosť čudné ale nuž každý prejavuje k rodine inak lásku.

Chalani mi potom dali ich telefónne číslo a povedali že ako náhle budú môcť, tak mi pomôžu nájsť Aleskyho a tak som nadšene odišla z baru domov.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: May 29 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Dcéra čarodejky (SPN ff)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon