Buldum seni.

13 0 0
                                    

Jungkooktan""
Sevgilim Min-jae ile barda buluşmak için plan yapmıştık, yavaştan kıyafetlerimi giymiş, güzelce katlayıp dolabıma yerleştirmiştim. Ardından verdiğim adreste ki bara gitmiş, sevgilimi bekliyordum. Ancak bir şeyler ters gidiyor gibi bir hiss vardı, kafamı çevirdiğimde bir adam simsiyah gözleri ile bana bakıyordu.

Taehyung'tan""
Bir adam tam karşımda oturuyordu. Gözümü tamamen üzerine tutturmuş, asla başka yere bakmadan ona bakıyordum. Rahatsız olmuş gibiydi, sürekli hareketlenip duruyordu. Bir aynadan yüzümün göründüğünü fark etmiştim, maskem burnumdan biraz inmişti. Hemen maskemi yukarı çekip göz altlarıma kadar maskeyi örtmüştüm.

Jungkooktan.""
Tuhaf tuhaf bakıyordu, aman tanrım gerçekten yakışıklıydı. Ama maskesini bir anda çekince odağım bozulmuştu. Neden maske takıyor? Covid geçmemiş miydi? Üstümde ki gömleğin bir düğmesini açmıştım, sıcaktı. Direkt gözünü göğsümde gezdirmeye başlamıştı, terlemeye başladım. Zaten strestim bu adam iyice stres ediyordu, aslında hayır. O sadece bana bakıyordu, ama dakikalarca..? Sevgilim geldiğinde ayaklanmış dudağına ufak bir öpücük bıraktım.

Taehyung'tan"'
Gömleğini açtığında göğsünü incelemiştim, biri geldi ve ona sarılıp dudağından öptü. Şaşkınlıkla tek kaşımı kaldırıp, dudağımı yaladım. Sinirle nefes alıp verirken, viskimden bir yudum aldım. Kadın karşımda ki adamın kucağına oturmuş gülüyordu. Bacaklarmı sallamaya başlamış ensemi kaşımıştım. Sarhoş herifin bir tanesi bana yaklaştığında elimin tersiyle vurmuş, gözümü hâlâ karşımda ki adamdan ayırmamıştım.

"Pardon bakar mısın?" Taehyung kafasını olumlu anlamda sallayıp Jungkooka baktı. "Evet?" Jungkook yerinden doğrulup merakla Taehyung'a baktı, "Neden maskeniz var?" Tanrım! Gözleri parlıyor onun.
Ancak bu sorduğu sorunun içeriği onu ilgilendirmiyor, kalın ama sakin sesimle karşımda ki küçük çocuğa döndüm. "Seni ilgilendirir mi ufaklık?" Yüzünü düşürüp başını olumlu anlamda salladı. "Af buyurun." Ağzımdan tch sesi çıkarıp rahatça oturdum. "Sorun değil."

Günler geçmişti, Taehyung ve Jungkook hâlâ karşılaşıyor, Taehyung Jungkook'u takip ediyordu. Evini, okulunu biliyor, ara sıra onu izliyordu. Taehyung artık Jungkook'un ilişkisinden nefret etmiş hâle gelmişti. Çünkü kadının görüşmelerini istemediğini söylediğini Jungkook Taehyung'a söylemişti. Taehyung'un canı bu olaya fazlasıyla sıkılmış, o kadını ortadan kaldırmak istiyordu. Aralarında Jungkook ile yaş farkı vardı, Jungkook çok küçüktü, Taehyung ondan 27 yaş büyüktü.

Taehyung"
Jungkook'u aramak istiyordum, yavaşca telefonuma uzanıp rehberimde ki 'J' adlı kişiye çağrı atmıştım, hemencecik yanıtlayıp aramama döndü. 'Hyung?' 'Jeon.' Sesi çok güzeldi, tanrım pedofili olmak istemiyorum ama bu çocuk beni baştan çıkarıyor. 'Hyung sesim geliyor mu?' 'Evet geliyor Jungkook, sıkılmıştım biraz. Buluşmaya ne dersin?' Jungkook duraksamıştı, o lanet kadının sesi geliyordu. Ardından Jungkook telefona döndü. 'Ben, gelemem meşgulüm.' Ah, cidden mi!? Hiç belli olmuyor o kadının söylediği. 'Hayır Jungkook geliyorsun.' 'Hyung gelmek istemiyorum.' 'Zavallı olmayı bırak çocuk.' 'Hayır bunun kimseyle ilgisi yo-' Hemen telefonu bırakıp iç çekmiştim, zavallı çocuk.

Jungkook"
"Yaptığını beğendin mi? Kırıldı işte adam' 'Kırılmadı Jungkook tanrı aşkına saçmalığa bakar mısın? Senden yaşça büyük adam neden senle buluşmak istiyor!?' Kaşlarımı çatıp Min-jae'ye döndüm. 'Sen bundan ne anlam çıkarıyorsun ha?' 'TANIŞALI NE KADAR OLDU JUNGKOOK? SAÇMA SAPAN HAREKETLER YAPMAYI BIRAK. O BIR PEDOFILI! ONU ŞIKAYET EDECEĞIM POLISE.' Sertçe Min-jae'nin kolundan tuttum. 'Tek kelime etmeyeceksin.' 'Sende ona karşı boş değilsin di mi-' Hızlıca tokat attım. 'Artık saçmalamayı bırak.' 'Değiştin sen.' 'DAHA FAZLA BU SİKİM OLAYI GÜNDEME GETİRİRSEN-..' 'Evet getirirsem.?' 'Bir şey yok.' 'Devamını geti-' 'BIR ŞEY YOK DEDIM SANA.' 'Bağırma bana.' 'Özür dilerim.' 'Sorun değil.'

Bu bölümde böyleydi.
Güzel okumalar.

Set me free. -TAEKOOK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin