#4

120 21 0
                                    

Bütün dersler bittikten sonra Winter, dolabının yanına gider ve orada kalan eşyalarını toplar.

Eşyalarını toplarken fizik kitabının arasında bir mektup olduğunu görür, alır ve okur;

Winter, okulun arka bahçesine gelirmisin? Ben Karina. Aslında bende zorbayım ama son günlere doğru fazla zorbalık yapmıyorum.
Gelirmisin?
                                         Karina, 11/E

Winter derin bir nefes çeker, ve kendine fısıldar;

"Umarım bir plan değildir."

Yavaş yavaş okuldan çıkıp okulun arka bahçesine gelir, Karina onun gelmesini izler.

Winter Karina'ya bakınca onun dün ki kız olduğunu mu sorar;

Karina
Evet, ben o kızdım nolduki?

Winter
Şey... dikkatimi çektin de ondan sordum.

Karina
*kıkırdama sesleri* Noldu çokmu güzelim?

Winter onun güzel olduğunu biliyordu, ama utangaç olduğu için cevap vermedi.

Karina
Bu arada... Tanışalım mı?

Winter
Tabikide.. İlk sen kendini tanıtabilirsin.

Karina
Ben Yoo Jimin, 11/E deyim ve takma adım Karina. Bana Jimin yada Karina diye seslenebilirsin.

Winter
Ee... Ben Kim Min-jeong.. Bu okulda yeniyim yani 11/F'ye gidiyorum. Benimde takma adım Winter, Minjeong veya Winter diye seslenebilirsin..

Karina
Adın güzelmiş. Bu arada taekwando'ya gidiyormusun? Dikkatimi çektin ve sormak istedim.

Winter
Küçükken taekwando eğitimi almıştım ama fazla becerememiştim. 7 yaşında yeniden yazıldım ve orda siyah kuşak olana kadar çalıştım, yani siyah kuşağım.

Karina
Güzel, bu arada paran varmı? Karpuzlu puf alıcağım da.

Winter
Bir dakika..

Winter çantasını sırtından indirip çantasında ki cüzdanını arar ve birkaç dakika sonra bulur. Karina'ya 50.000 WON vermeden önce Karina onu izliyordu, onun güzel birisi olduğunu düşünmüştü. Ta ki Winter ona 50.000 WON'u uzatana kadar...

Winter
Al işte. Bu kadar yetermi?

Karina
Yeterli. Bu arada gidebilirsin seninle fazla işim yok artık.

Winter
Tamam, iyi akşamlar!

Winter Karina'ya "iyi akşamlar" derken gülerek el sallıyordu. Karina'da ona geri gülüp el salladı.

fake friend • winrina ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin