Bu üzücü yaz akşamında, gitmeden önce son kez öper misin beni Sunoo? Sadece her şeyin en iyisi olduğunu bilmeni istiyorum.
Bugün için siyah kıyafetlerimi giydim ve sokakta dolaşıyorum. Saçlarımı şapkam ile kapattım.
Rahatsız edici şeyleri üzerimden attım, gerçekten canlı hissediyorum.Sunoo ben galiba yanıyorum ve bunu dibine kadar savunuyorum. Artık hiçbir şey beni korkutamaz çünkü yalnız ve karanlık içinde yürürken karşımda ışıldayan seni gördüm.
Gitmeden önce, son kez öp beni. Sarılsan dâhi kabul ederim.
Belki de sadece biz de vardır bu yaz üzüntüsü. Çok saçma değil mi sence de? İçinde hiçbir üzüntü olmadığı hâlde aniden gelen garip duygular.
Bu sokakta fazla heyecanlı hissediyorum. Birlikte sahil kenarına gidip yürüyelim, içimizde olan üzüntü gider belki de.
Biliyorum, bu gece gidersem belki mutlu ölmüş olurum çünkü en son bana dokunan sen olurdun. Fakat bunu yapmayacağım, senden ayrılmak istemiyorum.
Tanrım, bu üzüntümüzü havada hissediyorum. Tatlım yanıyorum ve bunu her yerde görüyorum. Artık hiçbir şey korkutamaz beni, senden ayrılmadığım sürece.
Sanırım seni daima özleyeceğim, yıldızların gökyüzündeki güneşi özlemesi gibi. Geç olması hiç olmamasından iyidir.
Sadece şunu bilmeni istiyorum; Bebeğim, sen en iyisisin.