1.Bölüm

468 23 19
                                    

Türk Askeri Vurulunca Değil Unutulunca • ÖLÜR●

Kıdemli Yüzbaşı Kaan Türk'den:

Yaklaşık 10 dakika önce Arif Albay beni çağırıp time yeni bir asker geleceğini söylemişti.
Timin olduğu çardağa girmemle timin kahkahlarını duymam bir olmuştu.İçeri girdiğimde hepsini bakışları bana döndü, Mert hemen
"Komutanım 'da geldi" dedi.Ne konuştuklarını merak etmiştim bu yüzden "Ne konuşuyonuz lan"dedim."Fatih lafa atlayarak
"Sizin ex'leri konuşuyoduk komutanım"dedi.
Anlamıştım yine kızın daha doğrusu kızların arkalarından atıp tutuyor dedikoducu teyzeler gibi
"Ben dedikoduyu sevmem ama "diyorlardı. Ben ise "Olum konuşmayın kızların arkasından "dedim her zaman ki gibi.
Bunu umarsamamış olacaklar ki hiç hız kesmeden devam ettiler dedikodularına. Fatih hemen
"Mertcim hatırlıyon dimi o yılan İlayda'yı"dedi Mert ise Fatih'e eşlik ederek "Hatırlamazmıyım Fatihim o yılanı ,sırf millete hava atmak için yakışıklımı yakışıklı karizmatikmi karizmatik Kaan komutanımla sevgili oldu çakma sarı çiyannnnnn" dedi
n harfini vurgulayarak .Fatih'te hiç hız kesmeden"Hele o Cansu'ya ne demeli gül gibi komutanımı aldattı paçoooozzzzzz "dedi z ve o harfine vurgu yaparak. Onlar sohbetlerine daha doğrusu dedikodularına devam ederken timin heri kalanı futbol konuşuyodu .Emre bana dönüp "Komutanım ne olucak bu takımın hali "dedi. Kendisi trabzon sporluydu ve trabzon spor tutkusu onu yakıp bitiriyodu ,kendisi date'de kıza trabzon spor hakkında konuşup trabzon sporu övmüş bide kızın tuttuğu takımı ezikleyip ezmiş kız'da bunun muhabbetine dayanamayıp bela okuyup gitmiş çok akıllı arkadaşımız bize gelip olanları anlattığında herkez gülmekten geberip gitmişti niyemi çok akıllı arkadaş "Ben naptımda böyle oldu" demişti .Kendisi biraz fazla saftı hatta timdekiler ona "Saftirik" diye hitap ediyorlardı. Emrenin sorusuna "Bilmem Emre bilmem "dedim.Hakan abi "Arif Albay seni niye çağırmış "diye sorunca ortam sessizleşti timin hepsi bana dönmüştü. Derin bir iç çektim ve "Time yeni bir asker geliyor "dedim hepsinin bakışları bana döndü bir süre bana şaşkın şaşkın baktıktan sonra Mert"Gelirse gelsin bizim keyfimizi kim bozabilir dimi Fatihim"dedi .Fatih'de buna uyarak "Aynen öyle bize her yer Angara " dedi. Diğerleride bu fiki onaylayan mırıltılar çıkardılar ve bol kahkahalı ve mantıksız sohbetlerine beni de dahil ederek devam ettiler.

Yüzbaşı Ayça Kara'dan:

Odamda dosya dolduruyordum ki Albayın postası gelip Albayın beni çağırdığını söylemişti onu sadece kafamı sallayarak onaylamıştım.Şuan Albayın odasının önündeydim kapıyı çalıp gel komutunun gelmesini bekledim ve odadan "gel" komutu duyuldu, hiç beklemeden içeri girip tekmil verdim
" Yüzbaşı Ayça Kara /Rize Emredin komutanım"dedim ve topuk selamı verdim. Albay hiç beklemeden "Oturun yüzbaşım "dedi ceza almak istemediğim için oturmadım ama Albay tekrardan"Yüzbaşım oturun bu bir emirdir"dediğinde hiç beklemeden oturdum. Albay hiç beklemeden konuşmaya başladı."Ayça senin tainin Şırnağa çıktı ve Şırnak'ta bir timde çalışacaksın çalışacağın timin adı Gök timi. 5 gün sonra Şırnaktasın yolun açık olsun "dedi . Benim ağzımdan sadece "Emredersiniz komutanım " çıkmıştı Albay "Çıkabilirsin "dediğinde topuk selamı verip çıktım. Bide şimdi timle mimle uğraşıcaktım . 5 günde toplanırdın zaten askeriye odasında kalıyordum eşyalarım 1 çanta bile etmezdi . 5 günde evde bulabilirdim heralde ,ya lojmanda ya da askeriyede kalırdım da benim aklım tim olayında kalmıştı neden mi ben tek tabanca gezmeye alışmıştım yani nerden çıkmıştı bu tim olayı ama emir demiri keser mantığıyla bir şey söyleyemiyordum. Askeriyedeki odama girip eşyalarımı topladım eşyalarımı toplamam 1 saat bile sürmemişti büyük ihtimal, evide bulmuştum 5 katlı bir lojman dairesinde 5. katta kalacaktım.lojman ve askeriye arası yarım saatti benim için 20 dakikaya düşüyordu tamamdı herşey.

5 Gün Sonra Ayça'dan :

Bugün Şırnağa gidiyordum. Şırnağa uçakla gidecektim,ama motorumu hızlı trenle getirtecektim,yetkili servis motorumun ben vardıktan 5 saat sonra orda olacağını söylemişti. Uçağa bindim ve yola çıktım. Yarım saatlik bir uçuştu bu yüzden uyumaya gerek duymadım.

Yarım Saat Sonra Kaan'dan :

Bugün time yeni gelen askerle tanışacaktık.Time gelen asker bir Yüzbaşıymış yani benden sonra gelen en rütbeli kişiydi .20 dakikadır time içtime yaptırıyordum ama düşüncelere dalıp gitmiştim ki yanıma geldiğini farketmediğim bir asker tekmil verince sıyrıdım düşüncelerden .Asker gür bir sesle
" Yüzbaşı Ayça Kara / Rize Emredersiniz Komutanım" dedi.
Ne yani time yeni katılan asker bir kadınmıydı .Bu durum karşısında şaşkınlığımı saklayamamıştım çünkü kadının yüzünde sadece gözlerini açık bırakan bir maske vardı, boyuda bir kadına göre baya uzundu ayrıca uzun boyuna karşı yapılı bir vücudu ve gür bir sesi vardı bu kadını erkek sanmamak elde değildi. Kadının maskenin açıkta bıraktığı gözlerine baktığımda büyük bir bocalama yaşadım çünkü gözleri soğuk ve oldukça sert bakıyordu bakışlarında nerdeyse ,ne nerdeysesi direk 50 leş vardı .Time döndüğümde şınav çekmeyi bırakıp sorgular bakışlarla kadına bakıyorlardı ,tekrar kadına yani Ayçaya dönüp "Hoş geldiniz yüzbaşın ,geçin yanlarına "dedim Ayça ise hiç beklemeden en sona geçip şınav çekmeye başladı bu bocalamama sebep olmuştu ama belli etmemeye çalıştım timde Ayçaya kısa bir süre bakıp şınav çekmeye devam ettiler.


●BÖLÜM SONU●

Sisli GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin