5.BÖLÜM ÇORBA

179 14 3
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 🤍 🎀
          Bir arkadaş edindim
 

   Dertlerime derman oldun
Kardeşten öte oldun
Ailem oldun Aselim
Ali'den Asel'e☆

.
.
.
.


"Anne" diye seslendi küçük çocuk annesi başındaki yazmayı düzelterek içeri girdi.

"Ne var?" diye sordu kadın mutlu hali ile. Suratı mutlu gibi gözükse de içi Acı çığlıklar atıyordu. Bu kötü halini ise oğluna yansıtmaktan utanmıyordu.

"Anne bugün Raziye teyzelere gittim ya televizyonlarında bir program vardı orada çorba yapıyordu adı mercimek çorbası imiş bana yaparmısın" küçük yağız utana sıkıla söylemişti bu sözleri çünkü annesi her zaman kızacağını bildiği için korkuyordu. Ve haklıydı annesi gene kızacaktı.

"Baş çavuşun eşeği mi var burada istediğini söylüyorsun anca yatıyorsun baban 1 sen iki ben burada sizin istediklerinizi yapmak için mi varım içmeyi ver soysuz!" Annesi gene kızmıştı. Küçük çocuk söz verdi büyüyünce mercimek çorbası kuracağına çocuk dünyanın tam olarak nasıl bir yer olmadığından haberi yokken kurduğu hayal di. Mercimek çorbası dünyası kuramasada bir mercimek çorbası dükkanı açabilirdi.

Psikolog yağız onları dedikten sonra biraz utanmış ve eve gideceğimi söylemiştim.  Ve kimseye bir şey demeden odama girmiştim herşey en son bıraktığım gibiydi. Odamın kapısı tıklatıldı.

"Gidebilir Miyim" gelen aslı idi.

"Gel aslı" dedim

"Ee noldu?"

"Ne ne oldu kızım psikoloğu eve bırakıp gelcem diye çıktın yarım saat gelemedin" şimdi anlaşıldı.

"Kuşu varmış kuş beni sevsin diye biraz onunla konuştum" dedim ona anlatsam mı anlatmasam mı bilemedim ama aslı iyi bir kız'dı mahalleye yardımlar yapar birinin işi olduğunda ilk o gider yardım ederdi.

"Eee bu kadar mı?" Diye sordu.

"Şey birde şey var"

"Ney?"

"Off kuş başta beni sevmedi en son şaşırdı kimseyi 'sevmez benim kuşlarım' dedi bende 'ben sevilmeye'cek biri değilim' dedi oda 'haklısın sevilmeye'cek biri değilsin' dedi aynen bunlar oldu sonra kalbim küt küt atmaya başladı utandım ve buraya geri geldim" çok hızlı anlatmıştım ama anlamıştı.

"Vallaha mı"

"Vallaha"

"Aşkın ilk izleri oluşuyor" dedi ve sevinçle sarıldı lakin sorun vardı ben aşık değildim ki.

"Aslı ben aşık değilim ki"

"Değilsin ama olma ihtimalin var" dedi olmazdı ki.

"Olma ihtimali olsa bile olmaz aslı" dedim üzülmüştüm kimse çocuğu olmayan birini istemezdi.

"Niye kızım ikinizde yakışıyor sunuz" ah be aslı çocuğum olmayacağını bilsen yine konuşurmuydun?

"Neyse ne kapatalım konuyu" dedim konuyu eş geçerek.

"Kalk hadi bir çorba yap götür çocuk hasta"

"Kim hasta ya?" Diye sordum.

"Psikolog işte yani eniştem" diyip güldü.

ASEL(Daddy İssues)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin