Egy sötét szoba egyik oldalában egy férfi idegeskedett. Arca vörös volt az idegtől, ruhája koszos kicsit izzadt volt. A farmerje zsebében elkezdett remegni és csipogni a telefon. Kivette a telefont és felvette a hívást.
- Csá Papca, mikor jösz haza? Kérdezte egy fiú aki nem más mint Silló Norman.
- Szia Nirmi Normi gyerek máris kisfiam csak gond van a vallalatnál.
- Mi? Kérdezte Normi.
- Semmi fontos csak nem jött meg a csomag.
- De az nagyon fontos, mit kezdesz anélkül? Kérdezte Normi.
- csinálunk mégegyet Steve telefonján pedig megjelent egy értesítés. " 2okos élőben közvetít" megnyitotta a Twitch-et és elkezdte nézni a streamet.
- Na chat az van hogy Steve meg a Normi elkezdtek csinálni egy vállalatot ami különböző termékek eladásával a megszerzett pénz 50% rászoruló családoknak adja. Na hát ezért Steve oda van és gondoltuk hogy az egyik fontos dolgot a sillo slide-os pólókat elvesszük. Mondta Ice ekkor Steve kikapcsolta a streamet.
- Normi, meg van hol vannak a pólók. Mondta Steve.
- hol? Kérdezte Norman.
- A 2okosnál, elvették őket. Mondta Steve
- minek? Kérdezte Normi.
- elvették, hívom a rendőrséget az egy két és fél millió forintot érő csomag . Mondta Steve.
- Mi van abba, nem hiszem hogy 200 póló annyit ér. Mondta Normi
- De táskákban vannak 2 darab 1 milliót érő táskában. Mondta Steve ekkor letette és felhívta a rendőrséget.
- Jó napot 2 és fél millió forint értékű csomagot lopott el két fiatal fiú. Névszerint Kelemen Dávid és Tálas Máté. Mondta Steve a rendőrnek.
- Értem, ismerem őket a 2okos streamer duo, nyugodjon meg megtaláljuk őket.
Ennyi lenne az első fejezet remélem tetszik és remélem jó a hangulata egy jó darabig ilyen komor lesz de nyugodjatok meg majd lesz sokkal vidámabb is.
YOU ARE READING
2okos: A nagy sztori
FanfictionA 2okos film eseményeit és annak előzményét tartalmazza. Ha szereted a 2okost akkor ez tetszeni fog