2.fejezet: Megszöktek

47 2 0
                                    

- Na chat akkor még fél órát beszélünk van pár dolog amire reagálhatunk aztán vissza adjuk a 2 táskát. Mondta Ice aki a jól megszokott szobájában streamelt kds-el. Ice már indította volna az egyik videót amire reagálni akart de ekkor kopogtak az ajtón. Kds felált és kinyitotta az ajtót. A küszöb előtt 3 rendőr állt.
- Kezeket fel ide a lopott tárgyakkal!
- Nem loptunk semmit biztos rossz címre jöttek, elég sok itt a lopkodós miskolci. Mondta kds
- Ezt a hozzá állást nem kedvelem, átt kutatni a házat! Mondta rendőr és a társaival együtt bementek a házba.
- Mi a faszom! Kiáltott fel Ice mivel azé egyik rendőr lebilincselte őt és kds-t.
- Megvannak a táskák. Mondta az egyik zsaru. Az egyik oda lépett mellé a harmadik pedig kivitte az ajtón a két streamert. Már éppen akarta mondani hogy üljenek be a rendőr autóba, de ekkor a két fiatal elkezdett futni.
- Kifelé mindenki! El szöktek. Mondta rendőr aki kivezette őket, a másik kettő oda futott mellé és a kocsival üldözni kezdték a 2okost.
- Szedjük le ezt a bilincset. Mondta Ice miközben befordult az egyik kis utcába.
- De hogy? Kérdezte kds.
- biztos le lehet vágni valamivel nem, nézd ott egy fűrész. Mondta Ice.
- Gondolod ide adják? Kérdezte kds.
- Nem mindegy úgyis üldöznek. Válaszolt Ice.
- Igaz.
Mondta kds felvette a fűrészt és amilyen ügyesen tudta olyan ügyesen elkezdte vágni a bilincset Ice kezéről. Persze ez nem volt könnyű össze bilincselt kézzel.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

2okos: A nagy sztoriWhere stories live. Discover now