28. bölüm

5.4K 488 250
                                    

[Jungkook]

Hastanedeydik.

Bir kaç gündür midem bulanıyordu ve bu durum dayanılmaz bir hal almıştı benim için.

Taehyung da hamile olabilme ihtimalimi göz önünde bulundurarak beni hastaneye getirmişti.

Şimdi ise doktor ultrasondan karnıma bakıyordu. İşi bittiğinde ise "Tebrikler iki aylık hamilesiniz." lafı çıkmıştı ağzından.

Taehyung bunu duyduğu an geniş bir şekilde gülümseyip gözlerimin içine bakarak "Teşekkür ederim." diye mırıldanmıştı.

Ona bir bebek vereceğim için bana teşekkür ediyordu. Eh sonuçta en büyük hayalini gerçekleştiriyordum. Ailemiz büyüyordu...

Doktordan gerekli bilgileri aldıktan sonra eve doğru arabayla gidiyorken birden canım hamburger çekmişti.

Yemeliydim. Hem de hemen.

Bu yüzden Taehyung'a dönerek "Aşkım hamburger yemek istiyorum." demiştim. İlk başta zararlı olmasıyla ilgili paragraflar döşese de beni hamburger yemeye götürmüştü ısrarlarım üzerine.

İkimiz de güzelce karnımızı doyurduktan sonra eve gelmiş yatağa uzanmıştık.

Taehyung'un bir eli ise karnımın üzerindeydi. "Çok garip hissediyorum." demişti. "Resmen ikimizden bir parçayı taşıyorsun karnında."

"Ailemize minicik biri gelecek."

"Evet ve bu senin sayende teşekkür ederim aşkım." gülümseyerek yüzüne baktıktan sonra dudağına bir buse kondurmuştum.

"Bu bebeğin olmasında senin de katkın var kocacığım. Ne demek senin sayende?" diyerek kıkırdamıştım.

"Olsun sonuçta bebeğimiz senin bedeninde can buldu."

"Şapşal kocacığım benim." diyerek koca bedenini sarmalayıp bebeğimiz hakkında düşüncelere dalmıştım.

.
.
.

[Kaplancık-Eşim]

Kaplancık:
Kookie acaba işe gelmese miydin?

Bak ne yapalım biliyor musun??

Özel şöförlerimizden biri seni eve geri götürsün

Sen de yatağımızda akşama kadar rahatına bak

Ya da hayır

Ya o zaman başına bir şey gelirse ve ben de geç kalırsam?

Hayır hiçbir yere gitmiyorsun Jungkook

Kocanın sözünü dinleyip dizinin dibinden ayrılma

Eşim:
Ne?
görüldü

Kaplancık:
ÖZÜR DİLERİM

YEMİJ EDERİM O MANADS DEMEDİM SONUNCU CÜMLEYO

BEN KISITLAYIVI KOCA DEĞİLİM TANAM MI?

AŞKIM AFFET BENÖ

Eşim:
Hamile olan o mu ben mi belli değil lgdslhdvdh|
Aşkım sakin mi olsan hm?

Hem bir dakika

OPPOSİTE - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin