Másnap reggel van. Már az eddig is reménytelen tekintetük és hozzáállásuk még sokkal rosszabbá vált. Viszont mégis egy különös napnak számított ez, hiszen az őrök nem vertek meg senkit, még akkor se, ha nem csinált egésznap semmit. Gyakorolni se gyakorolt senki, még Adan és Eric sem. Az őrök egyetlen feladata az volt, hogy akadályozzák meg a szökéseket és az öngyilkosságokat. Innentől esetleg végleg mindenkinek, hogy teljesen mindegy hogyan teljesítenek a gyakorláson, vagy a versenyen, akár az elsők is lehetnek, úgyis meghalnak. Bár elsőnek lenni teljesen lehetetlen nekik, hiszen, ha ők lennének a legjobb színészek is, vagy a legjobb filmet ők csinálták volna, akkor is a zsűri szándékosan lepontozza a produkcióikat. Korrupció nem csak a Néma filmek országában van, hanem az egész versenyen is. Más országoknak is előny, ha lepontozzák őket, illetve szegényítsék tovább az országok, hiszen ők végzik el a világnak a legalja, legnehezebb munkákat, csekély pénzért, de a Néma filmek országában a felső 100 ember viszont ebből nagyon is meggazdagszik, így van indokuk szegényen tartani az országot és embereit.
Eric oda hívatta magához Adan-t.
Eric: Adan, minden oké veled?
Adan: Úgy nézek ki, mint aki jól van?
...
Eric: Meg kell szöknünk. Azonnal.
Adan: Lehetetlen megszökni innen. Még most is figyelnek az őrök minket.
Eric: Tévedsz. Van egy ötletem.
Adan: Azt kötve hiszem,
Eric: Kérlek még ne veszítsd el a hited...tényleg van egy ötletem, és nagyon is reális esélyünk van a szökésre. Még a legelső napunkon kezdtem el rajta agyalni. Amikor azt mondtam, hogy ha elérünk egy jó eredmény a versenyen, akkor nem halunk meg...csak blöfföltem.
Adan: Még ha tényleg lenne is terved és kijutnánk, mi értelme lenne onnantól a szabadságnak? Megöltek mindenkit, akit szerettem.
Eric: És te tényleg elakarod fogadni ezt?! Tudom, szar, hogy megölték a szüleinket, de ők pontosan azt akarnák, hogy éljünk. Azt akarják, hogy szabadok legyünk. Hogy makacsan odalépjünk az élet elé, és beleröhögjünk az arcába, azt mondogatva, hogy „csak ennyit tudsz?!". Minden rosszból, bármennyire is legyen rossz, akkor is tovább menni, és élni. Partner...képesek vagyunk rá.
Adan egy kis ideig csak gondolkodott, majd megszólalt
Adan: Te aztán tudod, hogyan kell fellelkesíteni az embert! Rendben, mond a tervet!
Eric: Mindenképpen este kell megszöknünk, van ellenvetés?
Adan: Nincs!
Eric: Rendben, szükségünk lesz minél több emberre, vagyis most az lesz, hogy meggyőzzük a színészeket, hogy fogjunk össze a szökésben. Ezt mind úgy kell megtennünk, hogy az őrök nem vegyék észre.
ESTÁS LEYENDO
Film témája: Ismeretlen (Film topic: unknown)(18+)
AventuraA filmtémák országokká válnak. Vannak virágzó, gazdag országok, míg a főszereplő egy szegény országban él. Az országok évente rendeznek egy filmversenyt, ahol a legjobb film győztesei és országuk gazdagabbá és befolyásosabbá válnak. A főszereplő ors...