A vak randi

300 24 2
                                    

Magamban morogva ültem a barátom mellett egy kellemes hangulatú kávézóban, ahol kis állatok is voltak, hogy a vendégek kedvükre simogassák őket. Hogy miért is morogtam lényegében, amikor éppen egy sziámi macskát dögönyöztem, aki dorombolva bújt hozzám. Nos, igen egyszerű.

Minden egy hónappal ezelőtt kezdődött amikor is szakítottam a volt párommal, aki három év után rájött ő nem is bisex, hanem heteró és nem meleg. Nem volt egy szép elválás ugyan is mint utólag kiderült hónapok óta megcsalt egy vörös modell csajjal, akinek szerintem nem is kell mondanom elég nagy lökhárítói voltak elől és hátul is.

Mindezek után még én érzem kellemetlenül magamat, nem is kicsit.

- Hé, ne duzzogj már! - sóhajtotta Becky az egyik cicát cirógatva, de csak mérgesen néztem rá - Oké, bocsi hogy nem szóltam neked erről, de tudtam hogy nem jönnél el velem!

- Azért mondhattad volna, hogy pontosan hova is akarsz elrángatni! Nem pedig azzal lekenyerezni, hogy milyen cuki kis állatok vannak itt.

- Eljöttél volna velem, ha elmondom egy vakrandira szeretnélek elhozni?

- Persze, hogy nem! - vágtam rá csípőből, mire unottan nézett rám - Most mi az?!

- Mark! Nem szabad magadba fordulnod az miatt a barom miatt!

- Én nem is fordultam magamba!

- Dehogy nem! Folyton csak szakítós zenéket hallgatsz és a Titanicot is tizenötszőr megnézted!

- Nem igaz! Csak tizenkétszer láttam!

- Ezzel nem is lenne semmi baj, ha nem egy héten keresztül tetted volna, mint egy mániákus!

- Mondtam már, én is szeretlek? - kérdeztem szarkasztikusan mire csak szemeit forgatta.

Beckyről annyit kell tudni, hogy ő és én egy évfolyamba jártunk még középiskolában. Már nem is emlékszem, hogy mikor de beszélgetni kezdtünk és jó barátok lettünk, ez pedig a suli végeztével sem szakadt meg közöttünk.

- Én is téged! - mosolygott rám - Szerintem akkor sem baj, hogy elhoztalak erre a vakrandira! Nézd csak azokat a helyes pasikat! - mutatott négy emberre, akik valamin éppen nevettek.

- Ja. - morogtam.

- Ne csináld ezt... - nézett rám szomorúan - Kérlek a kedvemért legalább próbáld meg, hanem is jön majd be egyik srác sem akkor adj meg nekik egy kamu számot, jó?

- Jó, ígérem viselkedni fogok. - sóhajtottam.

- Szuper! - mosolygott és felém nyújtotta a macsekot - Hát nem édes?!

- De az.

Nem tudom mennyi idő telt el, csak arra kaptam fel a fejemet, hogy meg kongatnak valami harangot, amire minden jelenlévő felkapta a fejét.

- Üdvözlők minden kedves részvevőt a mai különleges Valentin's Day vakrandi programunkon! - kiáltotta a házi gazda vigyorogva - A menet a következő: Először kihúzzuk a párokat, akik helyet foglalnak a két személyes asztalok egyikénél. Minden pár 15 percet kap arra, hogy beszélgessenek és vagy bemutatkozzanak egymásnak! Figyelem! Ha valaki abba szeretné hagyni a beszélgetést nyugodtan felállhat! Ennyi lenne, szóval nem is húzom tovább az időt! Húzzuk kis a párokat! - nyújtott fel két dobozt, amit körbe adott a társaságnak.

Szemeimet forgatva nyúltam a dobozba és vettem ki egy golyót meg sem nézve a számot. Becky csak rosszallóan rázta a fejét. Ekkor megszólalt a harang és mindenki a ,,párját" kezdte keresni, míg én csak morcosan álltam, várva mikor ülnek végre le az emberek. Nem is kellett sokat várnom erre, így sikerült is kiszúrnom az egyetlen embert, aki árván ült az egyik asztalnál ahol egy kölyök tacskó ugrált lábára.

Mark & Thomas One ShotsWhere stories live. Discover now