0.3

109 16 0
                                    

Jungkook öylesine telefonunda gezinirken aşırı bunaldığını hissediyordu. Sayfayı yenilediğinde ise bugün izinde olan korumasının yeni gönderi paylaştığını fark etti.

@thv

Je suis de nouveau là, beauté star

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Je suis de nouveau là, beauté star.
*(Yine buradayım yıldız güzeli.)*

Jungkook gönderilerin altında neden Fransızca yazdığını sorgulayacaktı ki cümlenin çevirisini okuduğunda kalbine bir sızı inmişti sanki.  Taehyung'un sevgilisi olabilir miydi? Eğer öyleyse kendini çok kötü hissedecekti.

Aşağı kata inerken babasının çalışma odasının kapısını açık gördüğünde hafifçe kapıdan baktı. Oğlunu fark ettiği an işini bırakan Bay Jeon, oğlunun yüzünün asık olduğunu anında anlamıştı. "Prensesim? Noldu?"

Jungkook, babasının yanına paytak paytak ilerlerken dudaklarını büzmüştü. "Moralim bozuk."

"Nolmuş benim güzel oğluma?" Bay Jeon oğlunun üzülmesine asla dayanamıyordu. Şu an neden üzgün olduğunu ise aşırı merak ediyordu. Jungkook babasının çalışma odasındaki koltuğa bedenini bırakınca babası da yerinden kalkıp oğlunun karşısına oturdu. Jungkook'un anlatmasını bekliyordu ancak kafası oldukça karışık gözüküyordu. "Anlatmak ister misin?"

"Baba, Taehyung'un sevgilisi var mı?" Jungkook pat diye sormuş, gözlerini yerden çekip babasının gözlerine çıkarmıştı. Bay Jeon böyle bir soru beklemediğinden şaşırdı ancak derdinin ne olduğunu az buz anlayabilmişti.

"Bildiğim kadarıyla yok, neden?"

"Bilmem, sordum sadece."

"Sen durup dururken bir şey sormazsın Jungkook."

"Bir gönderi paylaşmıştı da. Açıklamasına da 'Yine buradayım yıldız güzeli' yazmış. Bende sevgilisi mi var diye düşündüm."

"Peki diyelim ki var. Bu canını acıtır mı?"

"Bu nasıl soru?" İşin doğrusu Jungkook bunu hiç düşünmemişti. Onun canını neden sıkacaktı ki? Altı üstü bir korumaydu o. Aralarındaki tek şey buydu. Taehyung'u ise sadece hırs yapmıştı zaten. Başka bir şey yoktu, ona göre olamazdı da.

"Cevap vermeyecek misin?"

"Baba, Taehyung'a güveniyor musun?" Jungkook'un ani soruları babasını afallatsa da yine de kısa sürede kendini toparlayıp cevap veriyordu.

"Evet, oldukça."

"Peki neden?"

"Çocukluğundan beri tanırım onu. Hiç yanlışına denk gelmedim bunca zaman."

"Çocukluk mu?" Jungkook işte bunu beklemiyordu. "Nereden tanıyorsun ki onu?"

"Babası yakın dostumdu."

"Şimdi değil mi?"

"Kendisi vefat etti yıllar önce." Jungkook kafasını onaylarcasına salladı. "Annesi onu çok küçük yaşında terk etti. Babası ise o askere gittikten sonra vefat etti. Sonrasında bir ara nişanlandı diye duymuştum ancak sonra neden bilmiyorum o iş olmadı."

Jungkook şaşkındı. Taehyung önceden nişanlanmıştı. Yıldız güzeli diye bahsettiği o olabilir miydi? Hala görüşüyorlar mıydı acaba? Jungkook şimdiden bütün kötü şeyleri düşünmeye başlamıştı.

"Anladım. Ben sahile yürüyüşe gideceğim haber vermek için uğramıştım."

"Bayan Jung gelir seninle."

"Lütfen, tek gitmek istiyorum." Bay Jeon itiraz edecekken tekrardan lütfen diyen oğluyla razı gelmek zorunda kaldı. Jungkook üzerine rahat bir şeyler giymiş, dışarı çıkmıştı. Doğruca evlerinin yakınındaki sahile gitmiş, akşamın geç saatleri olduğundan boşalan sahilde çok göze çarpmayan bir yere oturmuştu.

Aklını düşünceler işgal ediyordu. Neden nişanlandığı kişiyle evlenemediğini, onu unutamadığını ve daha bir sürü düşünce ile ihtimali kafasında döndürüyordu. Yaklaşık yarım saat sonra hava gittikçe soğumaya başlamıştı ancak Jungkook'un hiç mi hiç eve gidesi yoktu. Aniden üzerine konan ceketle de yerinden zıplamıştı resmen. O tanıdık esmer bedeni görmeyi elbette ki beklemiyordu. "Sen nereden çıktın?"

"Buradan geçiyordum. Ufalmış ve titreyen bir beden görünce yanına oturayım dedim."

"Babam aradı değil mi?" Taehyung cevapsız bıraktığında Jungkook anlamıştı tabii. "Gelmek zorunda değildin."

"Evet, değildim."

"Niye geldin o zaman?"

"Baban rica etti."

"Ha, sadece o yüzden mi geldin?"

"Hmhm."

Jungkook'un yüzü düşmüştü. Neden bu kadar mesafelilerdi. "Taehyung." Esmer olan ona doğru kafasını çevirdiğinde Jungkook nefes verdi ve denize bakarak konuştu. "Kısa bir süreliğine iki arkadaş olalım mı?"

....

Under The Wings -TaeKook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin