part 2

377 37 28
                                    

ن/ت: دورکەوە لێممم(بە گریان و هاوارەوە وتی)

تایهۆنگ: چیئەکەی ئەوەی دەستت دابنێ(بە توڕەی وتی)

ن/ت: وازم لێبێنە وتممم(تەوقەکەی لە قۆڵی تایهۆنگ دا و ڕایکرد)

تایهۆنگ:گەمژە بۆ واترکرد جۆنکوکککک هەر ئێستا بیگەڕێنەوە ئێرە تا کەس بەم شێوەیە نەبینیوە(بە هاوارەوە بە جینکوکی وت)

جۆنکوک: هەر ئێستا گەورەم (ڕێزی نیشاندا و ئەوێی جێهێشت)

لای جیمین

جیمین:هۆسیوک ئەم شەو ئاهەنگ ئەگێڕن چاوت لەسەر هیلان و دوریون بێت نەوەک ئازاریان پێ بگەیەنن خۆت ئەزانی ئێمە دوژمنمان زۆرە (بە دەم ڕۆشتنەوە قسەیان ئەکرد لە ناکاو کەسێک خۆی کێشا بە جیمین خەریک بوو بکەوێت)

هۆسیوک: بۆچی ئاگادارای خۆتنیت کاتێ ئەڕۆی بە ڕێدا گەورەم تۆ باشی؟

جیمین: من باشم خاتوون تۆ بۆچی ئاوا بەو ناوەیە ڕا ئەکەی (کچەکە لە باوەشی جیمین هاتە دەرەوە و قژی لابرد لەسەر ڕوخساری)شاژنی خوێن(برۆیێکی بەرز کردەوە)

ن/ت:ببمبورن (قسەی کرد و ڕێزی نیشاندا)

جیمین: ئەم حاڵە چیە تۆی تیای شتێک ڕویداوە ڕوخسارت بۆوایە ئەی دەستەکانت بۆ بەخوێنن(بە سەرسوڕمانەوە سەیری شێوەی ن/ت ئەکرد کەوا زۆر شێوابوو)

ن/ت: هەموو شتێک باشە خاوەنش...(قسەکەی تەواونەکرد گوێی لە دەنگی جۆنکوک بوو)

جۆنکوک:خاتوونی شاژنن(بە هاوارەوە)

ن/ت:بە نەفرەتبێێ ئێستا چیبکەم خوایە(گریا و لەترسان دەستی ئەلەرزی)

جیمین: هۆسیوک خاتونی شاژن ببە بۆ شوێنەکەی من (وتی و کاتێ سەیری هۆسیوکی کرد)

هۆسیوک:بەڵێ گەورەم لێرەوە خاتوونی شاژن(ن/ت بێ هیچ قسەیێک ڕۆشت لەگەڵ هۆسیوک و ڕایکرد دوای کەمێک جۆنکوک گەشتە لای جیمین)

جۆنکوک:سڵاو خاوەنشکۆ(ڕێزی نیشاندا)

جیمین: وا مەمێنەوە (جینکوک هەڵسایەوە و ئەوێی جێهێشت و جیمین چوو بۆ لای ن/ت)

هۆسیوک: لێرە دانیشە خانمەکەم

ن/ت: سوپاس(زۆر بێهێز بوو کەوتە ئەرزەکە)

جیمین: بۆچی لەوێ دانیشتوی (بە ساردی وتی)

ن/ت: سوپاس بۆتۆ کەوا یارمەتیت دام ببورە بۆ ئەوەی کەوا من بێڕێزبووم خاوەنشکۆ(هەڵسایەوە و ڕێزی نیشاندا)

جیمین: پێویست بەم شتانە ناکات ئێستا بڵێ چی ڕویداوە بۆچی وایت؟(بە ساردی قسەوی کرد)

ن/ت: من کەوتم بۆیە واملێهات لەو کاتەیا ئازاری یەکێک لە پیاوەکانی تایهۆنگم دا ئەوە هەموو شتێک بوو(بە شڵەژاوی قسەی ئەکرد و جیمین بە تیژی سەیری کرد)

{هـۆزی بـەفـر}.The Snow Tribe(تەواو بووە)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن