part 4

125 29 79
                                    

تایهۆنگ: چەنێکی تر ئەگەین؟(لە جۆنگکوکی پرسی)

جۆنگکوک: گەورەم دوو ڕۆژی تر ئەگەین

تایهۆنگ: نەفرەت کۆمەڵێک پیاو ئامادە بکە لەگەڵ چەند ئەسپێک ئێمە بە جیا ئەڕۆین دڵنیام بەدوامان دێن

جۆنگکوک:هەرئێستا گەورەم (لە ئەسپەکەی هاتە خوارەوە و خەریکی دەست نیشان کردنی پیاوە کان بوو )

ن/ت: تای من ئەترسم (بە دەنگێکی نزیک لە گریانەوە وتی)

تایهۆنگ:مەترسە دەی وەرە ئێمە بەجیا ئەڕۆین (ن/ت و تایهۆنگ لەگەڵ چەند پاسەوانێک و جۆنگکوک بە ڕێگایێکی تر ڕۆشتن)

لای هۆسیوک

پاسەوان: گەورەم چەند ئەوان لە نێو دارستانەکەن من ئەوانم بینی لەوێ بەڵام پاشای خوێن و هاوسەرەکەی بە ڕێگایێکی تردا ڕۆشتن پێموابێ کاتی خۆمان بە فیڕۆ نەدەین و بەدوای پاشاکە بکەوین (ئەو پاسەوانە پێشتر نێردرابوو بۆ چاودێری کردنیان)

هۆسیوک: بابڕۆین (بەدوای پاسەوانەکە کەوتن تا ئەو شوێنەی ن/ت و تایهۆنگ لێی وەستابوون بۆ پشوودان)

جیمین: زۆر خاون لە دۆزینەوەی ئەوان گەمژەکان(بە توڕەی وتی)

هۆسیوک:گەورەم تۆ چیەکەی لێرە(بە سەرسامیەوە وتی)

جیمین: ئەوە کێشەی تۆ نیە ئێوە ببن بە سێ کۆمەڵە و دەوریان بدەن ئێستا وە ئەوەی جوڵایەوە بە تیر لێیبدەن(وتی و هەموویان ئەوەی وتی کردیان )

تایهۆنگ: بەنەفرەتبن (شمشێرەکەی دەرهێنا و ن/ت کردە پشت خۆی)

جۆنگکوک:گەورەم ئەوان چواردەوری ئێمەیان گرتوە

جیمین: پێتوایە ئاوا بە ئاسانی ڕزگارت ئەبێ لەدەستم کیم تایهۆنگ ههههه گەمژەی نەفرەتی ئەبێ باجی ئەوە بدەی کەوا کردت ئێستاش بە پیاوەکانت بڵێ خۆیان بدەن بە دەستەوە چونکە هیچ چارەیێکتان نیە (شمشێرەکەی دەرهێنا و لێیان نزیک ئەبوویەوە)

ن/ت: تۆ چیت ئەوێ لێمان ئەوەی سەرەتا ویستی من بکوژێ تۆ بوی وە تای نەیئەویست هاوسەرەکەت بکوژێ (بە گریانەوە بە جیمینی وت)

جیمین: تۆ بێدەنگبە سۆزانی بچوک (هاواری بەسەر ن/ت کرد ئەویش ترسا و چویەوە بشت تایهۆنگ)

تایهۆنگ: با ڕێکبکەوین جیمین چیت ئەوێ پێتی ئەدەم وازبێنە بڕۆین(شمشێرەکەی دانا)

جیمین: ئممممم با بیربکەوە(دەستی لەسەر چەناگەی دانا دوای وتی) ئەم سۆزانیە بچوکەم پێ بدە ئەهێڵم بژیت(ئاماژەی بۆ ن/ت کرد)

ن/ت: نەخێر ئەو من نادات بەتۆ وانیە تای(سەیری تای کرد )

تایهۆنگ: ئەتوانی بیبەی (دەستی ن/ت لەخۆی دورخستەوە )

ن/ت: چ چی تای تۆۆ چۆن ئەوە ئەکەی(بە شۆکەوە وتی)

تایهۆنگ: ببورە ن/ت ئێستا ژیانی خۆم لە پێشت هەموو شتێکەوە (ماچێکی بچوکی ن/ت کرد)

{هـۆزی بـەفـر}.The Snow Tribe(تەواو بووە)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن