Ben🤝Bir sonraki bölümden bir asır sonra yb atmak
(Vote ve yorum yapmayı lütfen unutmayın :))
-----------------------
"Lan bok böceği! İki saattir bekliyorum neredesin sen be!"
"Öff, uzatma geldik işte!"
O gün birlikte projeyi kimin evinde yapacağımızı kararlaştırdıktan beri iki gün geçmişti. Ben Inko'dan izin aldığım için rahattım. Zaten bana direkt gidebilirsin demiş Mitsuki'ye de (Bakugo'nun kız versiyonu olan annesi) selam söylememi istemişti. Yani bugün Bakugo'nun evine gidiyorum. (ne yazık ki -^-)
Anime deki Bakugo'nun evi gerçekten de güzel bir yerdi ve aynı zamanda da Bakugo'nun ailesini de çok merak ediyorum. Ama işin içinde Bakugo uyuzu olunca pek mutlu olamıyordum, çünkü bu manyakla hiç anlaşamıyorum.
Okuldan çıkıp biraz yürüdük ve otobüse bindik, yaklaşık 20 dakika sonrada otobüsten inip biraz daha yürüdükten sonra Bakugo hıyarının evine geldik. Bakugo önce kapıyı çaldı, cevap gelmeyince de kapıyı delicesine yumruklamaya başladı. Dayanamadım;
"Olum mal mısın? İki dakika bekleyemiyor musun sen?!"
"Sana ne lan bok böceği! Karışma bana!"
"Öff iyi, ne bok yersen ye..."
O sırada kapı sertçe sinirden kudurmuş olan Bakugo'nun annesi tarafından savrularak açıldı;
"GERİ ZEKALI İKİ DAKİKA BEKLESENE!!" (Mitsuki)
Oha aynı tepkiyi verdik amk..
"SANA NE YAŞLI KADIN!" (Bakugo)
"ANNENLE DÜZGÜN KONUŞ EŞŞEK!!" (Mitsuki)
Sonra kenarda korkudan sinmiş beni gördü;
"Aa, merhaba canım, sen Katsuki'nin bahsettiği arkadaşı olmalısın. Senden çok bahsetti. Ay pardon sende biraz tartışmamıza kulak misafiri olmuş oldun." (Mitsuki)
Ne tartışma ama... Neyse bir şey demeyeyim de, yoksa bu kadın beni de yer.
"BEN HİÇ BİR ŞEY ANLATMADIM UYDURMA!" (Bakugo)
"He heee..." (Mitsuki)
Sonra bizi içeri geçirdi. Biz içeri geçerken de Bakugo'nun kafasına bir tane geçirmeyi unutmadı.
"LAN-!" (Bakugo)
"Canım, siz yukarı Katsuki'nin odasına gidin dersinizi yapın, ben size bir şeyler yapıp getiririm" (Mitsuki)
"Teşekkürler, bu arada Inko'nun size selamı var."
"Benimde ona, neyse size iyi çalışmalar, bu manyakla geçinebiliyorsan ne mutlu sana." (Mitsuki)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Hero Academia ama BENDE VARIM?!
Teen FictionGayet normal ve sıradan bir hayatım varken internetteki ilginç bir MHA sitesine kaydoldum ve kendimi bir anda my hero academia evreninde buldum?! Bakalım başıma ne cinlikler, ne olaylar gelecek? Bu macerada bana katılın! (Bu arada sizin vereceğini...