Základna Avengers- Tři dny po Furyho setkání s agentkou Woods
,,Chystá se válka," ozval se nakonec Nick.
,,Jak dlouho o tom víte?" Zajímala se zaraženě Natasha.
,,Pár dní," odpověděl a na plazmové televizi ukázal přibližná místa budoucího konfliktu s Hydrou.
,,Kdy nás plánují napadnout?" Vyptával se Steve.
,,Podle mého zdroje do týdne nebo dvou," zachraptěl ředitel.
,,A ten zdroj? Dá se mu věřit?" Ptal se dá Steven.
,,Ano, rozhodně," přikývl.
,,Minule jste taky stoprocentně věřil jednomu agentovi a boom, teď je to Hydrák," zasmál se Tony.
,,Tomuto člověku bych svěřil vlastní život, Starku. Bůžeme mu věřit," ujistil je Fury mírně nasupeně.
,,A co Brook?" Ozvala se Wanda.
,,Co je s ní?" Nechápal Nick a mírně znervózněl.
,,Bude v tu dobu stále na misi?"
,,Ano, tu ještě nějakou dobu neuvidíte. Je na důležité misi," odpověděl a tím utnul téma agentka Woods.
,,Buďte připraveni na útok," zakončil to a odešel.
Základna Hydry- pár dní po setkání Furyho a Brooklyn
,,Agentko Simonson, potřebuji se s vámi domluvit na vedení vaší jednotky při napadení S.H.I.E.L.D.u," promluvil na Brooklyn agent vyšší úrovně.
Taky samozřejmě neřekla své pravé příjmení, aby se nemohla prozradit. V Hydře byla jako agentka Woods velice obávaná. Všichni ji znali jako bělovlasou dívku s heterochromií. Proto nosila hnědé čočky.
,,Jistě," přikývla.
,,Potáhnete v první linii," oznámil jí.
Brook pouze přikývla.
,,Kdy přesně útok nastane?" Zeptala se nakonec.
,,Za dva dny," usmál se na ni.
,,Děkuji," přikývla a odešla. Musela dát vědět Furymu o nastávajícím útoku, který bude nakonec uskutečněn do dvou dní.
,,A, pane?" Zavolala ještě ke svému nadřízenému. ,,Nemohla bych ještě před útokem dostat nějakou lehčí misi?"
,,Jistě," usmál se a pokynul jí, aby ho následovala do jeho kanceláře.
Tento muž jí měl rád. Opravdu rád. Brooklyn ho velice přitahovala a on pro ni měl slabost, takže jí byl schopen vyhovět v podstatě ve všem, o co požádala, což byla poměrně výhoda.
,,Jde o velice prostý úkol. Jde o únos," oznámil jí.
To by šlo, aspoň nebudu opět vraždit.
,,Koho?"
,,Jedna dvacet let, muž bílé pleti s černými vlasy. Jméno není známo, ale on sám je k poznání všude," oznámil.
,,Jdu na to," přikývla a z kanceláře vyběhla.
Běžela do svého malého pokojíku a ze strouchnivělé skříně vytáhla malý strojek. Telegraf, její záchrana. Zastaralý stroj na zasílání zpráv v Morseově abecedě.
NYC/ kavarna CoffiEllie
Toto bylo jedniné, co napsala. Vzkaz odeslala a vydala se připravit na misi.
ČTEŠ
Wolf in Sheep's clothing |Avengers| cz
FanfictionPříběh je o dívce, která už je unavená životem. Je jí naprosto ukradené, jak s ní její život cloumá a jakým směrem ji ubírá. Dívala se mu do očí. V těch jeho pomněnkových se promítalo obrovské množství emocí. Nejistota, strach, smířenost. Naopak v j...