Ben ve Ali salon da oturuyorduk sonra kerem abi yanımıza gelip "selen kızım hazırlan bir yere gidicez" dedi şaşkınlıkla ona baktım "nereye gidicez"diye sordum "arabada konuşuruz sen yukarı çık hazırlan sonrada aşağıya gel" diyerek beni yukarı yolladı.hazırlanıp aşağıya indim dışarıda beni bekliyorlardı Ali'nin yanına gidip "Ali neler oluyor"dedim "bende bilmiyorum ama merak etme kötü birşey yoktur korkma babama güven"dedi sakinleştim biraz daha sonra dışarı çıkıp yanlarına gittim kerem abi"Selen sen arabaya bin biz geliyoruz"dedi bende bindim aralarında fısıldaşıyorlardı sonra arabaya binip mekan gibi bir yere götürdüler ürkmüştüm biraz daha sonra mekanın içine girdik mekan boştu artık dayanamayıp "benim burada ne işim var"diye sordum ağlamaklı oldum korkudan karnım da hafif sancı başlamıştı.
Kerem abi beni kenara çekerek "Selen bak kızım seni çocuğum gibi görüyorum yaşadıklarını hiç bir çocuk kaldıramaz ama biraz daha dayan sana söz veriyorumki bütün bu olanları unutucaksın" dedi ona sordum "kerem abi kimse bu olanları unutamaz ki çok çaresizim be kerem abi çok..."diyerek ağlamaya başladım dayanamayıp bana sarıldı.
Arkadaşlarından olan bir kadın "selencim hadi gel"dedi "nereye" diye sordum kerem abi"korkma Esra ablan sana bakıp geliceksiniz"kerem abiye çok güveniyordum "tamam"dedim karşıda oda gibi bir yer vardı oraya gittik oda resmen küçük bir hastane gibiydi orayı görünce bir mutlu oldum çünkü bebeyin alınacağını düşündüm.
Esra abla bana Bakarak "ne zaman fark ettin hamile olduğunu"dedi "yaklaşık 3 aydır"dedim bir korkmuş gibiydi "kızım sen nasıl dayandın"dedi gözlerim dolmuştu daha fazla üzerime gelmek istemedi "tamam sen buraya uzan"dedi uzandım karnımı açtı krem gibi bir şey sürdü sonra tarama gibi bir makineyle üstünde sürüklemeye başladı ekrandan bebeyi gördüm çok korkuyordum Esra abla "kızım bebek büyüdüğü için kürtaj yapamayız senin içinde çok tehlikelidir "dedi "nasıl yapamayız yaa istemiyorum ben bu çocuğu çıkarın şunu
karnım'dan"diyerek ağlamaya başladım kerem abi kapıyı çalıp"noluyor orada "esra abla kapıyı açıp"kızı odaya götür sakinleşsin"dedi kerem abi"noldu niye ağlıyor "dedi"sen odaya çıkart sonra konuşalım"dedi kerem abi yanıma geldi "tamam selencim ağlama "diyerek beni bir odaya götürdüler akşama kadar uyumuşum.Esra abla"Bebek 3 buçuk aylık cinsiyeti bile belli eğer bebeyi alırsak selen yaşamaz çok tehlikeli kerem"dedi bebeği almak çok tehlikeliydi mecburen doğurmak zorundaydım ama ben kesinlikle bebeyi istemiyordum.Sabah olduğun da Esra abla ve kerem abi yanıma konuşmaya geldiler kerem abi ve esra abla kürtajın çok tehlikeli olduğunu söylediler ama ben yine de ne olursa olsun alınmasını istedim kerem abi bana "bebek doğduktan sonra sana söz veriyorum ki senden alıcam ne zaman görmek istiyorsan o zaman göstericem ve hayatına sıfırdan başlayacaksın seni yurt dışına gönderip okutucam"dedi bu dedikleri içime dokunmuştu ve sonunda karar verip 6 ay sonra kızımı doğurdum onun yüzüne bile bakmayı utandım yurt dışına gitmeden önce kerem abiye "bebeyin adı 🤍Aylin🤍 olsun" dedim..