Akın Nerede

21 3 0
                                    

Akın

Sonunda saatler süren yolculuğumuz sona erdi. Adamlar beni yine itiş kakis büyük bir evin önüne getirdi. Sağıma soluma baktığımda buranın dağın başında bir yer olduğunu gördüm. Şu an nerde olduğuma dair hiçbir fikrim yok. Beni burda neredeyse hiç kimse bulamazdı. Düşününce aslında çok mantıklı hareket onlar için jdjdjs. ne diyorum ben ya. Neyse daha şimdiden kafati yemeye başlarsam.. Ne diyordum. hah. İşte bunlar beni ne idugu belirsiz bir yere getirdi. Ev dediysem ev dediğime bakmayın bildiğiniz malikane burası. İnsan bunun içinde kaybolur.

Ahraz 1 ve Ahraz 2 (beni zorla buraya getiren adamlar. bana hiç tepki vermediler yani sağır ve dilsiz gibi durdukları için onlara bu lakabı taktım nasıl ama çok yaratıcı değil mi msjdjdj) beni iteleyerek evin içine soktu. Kapıda işte şöyle 25 lerinde falan yakışıklı bir abi belirdi. (Hiç mafya tipi yok bunda ha) bu henüz adını bilmediğim abi beni uzun uzuuun suzdu. Sanki ilk defa insan görüyor gibiydi.

Cocuk; demek o çocuk sensin
Akin; (iç ses) ah keşke bir de ben bilsem hangi cocuk olduğumu

Cevap vermeden onun karşısında dikildim.
Cocuk; geç bakalım içeri babam seni bekliyor akşam gelecek ama o sen biraz takıl bakalım ufaklık

Akin; baban mı o kim ne istiyorsunuz benden siz kimsiniz
Cocuk; sessiz ol bizim derdimiz senle değil korkmana gerek yok.

Bu mal herif aslında benim asıl muhattabimin ogluymus meğer. Acaba bunun babası kim nedense bu bana baya kibar davranıyordu. Öteki öküzlerin aksine. Bu arada onlar da kapı kulu askerleri gibi kapının önünde dikiliyorlar.... gerizekalilar...

O cocuk önde ben arkada yola koyulduk arkamdan da ben kacmayim diye bir tane adam geliyordu. Evin içinde yürüyorduk. Bunlarin asiri zengin olduklari cok belliydi.Evin içinde bir süre yürüdükten sonra bizim küçük bey bir odanın kapısinın önünde durdu.

Cocuk; geç bakalım

Akin; aynen bak geçtim şu an

Cocuk; yerinde olsam bize zorluk çıkarmazdim

Akin; sen kimsin de benim yerimde olacaksın be. Puşt.

Adını bilmediğim cocuk arkamdaki adama bir işaret yaptı.

O sirada arkamdan gelen adam da beni zorla içeri soktu. Sonra da kapıyı arkamdan kilitledi. Gözlerimi sımsıkı kapattım açtığımda gözlerime inanamadım.

AKIN; NEE?! MANYAK MISINIZ OLM SIZ
..

Mert
Akini bulmak için planlar yapıyorduk. Tabi o sirada İstanbul'a dogru gidiyorduk.

Hayri; bu ne arkadaş ya akini bulun diyor açık adres verseydiniz bari

Mert; kendimiz bulalım istiyorlar bizim fark etmediğimiz bir detay olmalı notta

Kamil; hmmm bildiğin siradan bir kagit bu

Hayri; Kamil büyük gizemi çözdü sonunda

Kamil; ne diyim hayri bildiğin kagit işte

Hayri; onu biz de görüyoruz arkadaş

Kamil; Hayriii

Klasik sataşmalar vs vs işte biliyorsunuz. Ben tam akini nerde bulacagimizi düşünürken telefonuma bilinmeyen bir numaradan bildirim geldi. Birisi bana mesaj atmisti. Ama bilmediğim bir numaraydi tabiki. Mesajı açıp okumamla buz kesmem bir oldu. Bunlar, bunlar onlardı. Sonunda bir ipucu yakalayabilmistik. Mesajda şu yazıyordu.

"Hala bulamadınız mı kardeşinin yerini"
"Düşündüğümden daha gerizekali çıktınız."

Ne diyor be bu dışımdan:

Mert; sensin be gerizekali.

Hayri; aa bana mı dedin sen onu üstüme iyilik sağlık

Kamil; bak kendini nasıl biliyor ndjcmxkdk

Hayri; kes be

Mert; Lan bırakın tartışmayı da şuna bakın

Hayri ve kamile mesaji gösterdim.

Hayri; anaaa.. Bu kesin akini kaçıran kişi ha söyleyim size

Mert; oha yemin er

Hayri; valla bak. Ben olmasam nah bulursunuz siz akini

Otobüs İstanbula vardı bizim eve gittik. Akini yol boyunca belki 50 defa aramışımdir. Ama maalesef ki hiç ulaşılamıyor diyor. O herifler akincigimiza bir zarar vermesler bari.

Akın

Gördüklerim karşısında şok olmuştum. Bu manyaklar beni bildiğin cennete getirmişlerdi. Yanlış odaya mi getirdiler diye düşündüm bir an.
Bu odada her şey vardı. Kocaman bir dolabın içinde bir sürü kıyafetler, çok rahat büyük bir yatak, yerden ısıtma, oyuncaklar hatta inanmazsınız bir televizyon ve kucuk bir buzdolabı bile vardı. Manyaklık bu olsa gerek diye düşündüm. Arkadaş madem bana çok iyi davranacaksın niye basta şu herifler bana kotu davrandı ki. Neyse benim karnım o sirada çok acikmisti. Neredeyse bir gündür yemek yemiyordum. Gözüm buzdolabına takıldı. Acaba bunun içinde yiyecek bir şeyler var mıdır. Gidip buzdolabının kapağını actim içinde bir ben yoktum . İçinde sıcak yemek olmasa da karnımı doyuracak bir sürü abur cubur vardı. Onları topladığım gibi odanın ortasına yigdim. Ehehe. Sonra da hepsini gömdüm ayıptır söylemesi. Sonra aklıma oyuncak sepeti geldi. Lan bu adamların derdi ne böyle mafyalik mi yapılır. Filmlerde hiç böyle değildi. Oyuncak sepetini devirdim. İçinde çok güzel çok pahalı oyuncaklar vardı. Bazı bebeksi oyuncaklar da vardı içinde. Sıçmayı öğreten oyuncak ayı gibi dnlsksk.. bir süre de oyuncak arabalarla vs oyalandim. (9 yaşında olduğumu söylemiş miydim nxjxkx)

Uzaktan kumandalı arabayla oynarken aklıma abim geldi. Onunla da küçükken aynı bunun gibi bir oyuncak arabamız vardı. Hep onunla oynardık. Sonra o arabaya noldu bilmiyorum. Abimi özledim... onsuz benim için hiçbir şeyin anlamı yoktu..

Mert
Artık kafayı yemek üzereyim. Neysek aklımıza kağıdın arkasındaki 42 sayısı geldi.

Hayri; bu 42 ne ya

Kamil; hayri bir İnternete yazsana neymiş

Hayri; AHA DJJSJSJSJDJSJSUSJ

Mert; noldu lan ne gülüyon

Hayri; Lan olm bu konya plakası bildiğin HAJSNSNAJHAAHHAH

Mert; nE bildiğimiz konya ?

Hayri; yok bu bilmedigimiz konya kanzi

Kamil; öncelikle bismillahirrahmanirrahim

Dayanamayıp kahkalarla gülmeye başladık. Sanki akin kaçırılmamisti. Ama bir tık zort olmuştuk açıkçası. Beklemiyorduk bunu. O zaman yeni istikametimiz belli oldu. Jsjsjsjskks
Tayfayla kararlastik hızlı trenle gidecektik. Sonunda akinin nerde olduğunu bulmuştuk. Turkiyenin en büyük yüz ölçümü olan şehrinde nasıl bulacaksak artık. Neyse onu da orda düşünürüz
..
Akin
Akşam oldu. Artık beklemekten çok sıkıldım. Kimdi bunlar benden ne istiyorlardı. Ve en önemlisi ben şu an nerdeydim. Abim beni kim bilir nasıl merak etmiştir. Ben onların beni bulacagini biliyordum ama daha ben bile henüz nerde olduğumu bilmiyordum. Kapı aralandı. İçeri daha önce gördüğüm o yaşlı amca ve yanında biri daha girdi. Bu kişiler... Ben bunları görmüştüm!..












Rafadan TayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin