Sabah kalkmamla--
"BİSMİLLAH NOLUYO LAN"
Sabah kalkmamla kargayla göz göze gelmem bir oldu. Dibime kadar girmiş masmavi gözleriyle bana bakıyordu.
(Gözü maviydi sanırım karasunun)
"Ne bağrıyon be sabah sabah."
"S-SEN NE DIYE BANA BAKIYODUN KI LAN"
"Daha şimdi uyandım uyandığımda sende bana bakiyodun zaten."
"Hee hadi öyle olsun güzelim pürüzsüz yüzüme aşık olduğunu sır olarak tutabiliriz."
"Ne diyon lan göt kafa"
"Göt kafa sensin kolay gelsin annen baban terbiye versin çok konuşma daya-- mhhm~!"
Karga elini ağzıma koymasıyla yanlislikla garip bir ses çıkarmıştır ve şimdi öyle bakışıyorduk.
"Salak."
Karasu elini ağzımdan çekip tuvalete gitmişti. Niye böyle yaptı lan bu şimdi. Oysa böyle sesler çıkartmamla hep dalga geçerdi. Ne derdi varsa artık.
Bu malı boşverip o tuvaletten çıkana kadar mutfakta bize yemek hazırladım. Yemek hazirladıktan sonra bu gün okul olduğu aklıma geldi. Ve saat 8:90'DI OKULUN BASLAMASINA 10 DAKIKA VARDI.
(Okul 9 da başlıyor 😉)
"LAN KARGA KOŞ AMK OKULA GEC KALACAZ YEMEK YIYEK GIDEK CABUK."
Karasu tuvaletten çıkıp koşarak odada üstünü değiştirmeye başladı bende yanına gidip üstümü değiştirdim. İki dakikada tüm yemeği mideye indirip bomboş cantamızi alıp okula hoplaya zıplaya koştuk.
İlk ders MATEMATİKDİ VE BİZ YOLUN YARISINDA 2 DAKIKA GEC KALMIŞTIK MATEMATIKCI NOEL BABA NOA ANAMIZI BELLEYECEKTI.
Okula 8 dakika geç kalmamızla noel baba noa elimize cetvelle vurduktan sonra yerizime geçip uyuduk. Bu salak Karga bana soğuk yapıyor gibiydi. Normalde hep birbirimize bakarak ve gülerek uyurduk ama bu gün bana arkasını dönmüştü. Buna bir şey olmuştu ve acilen öğrenmem lazımdı. Gerekirse sikecektim öyle öğrenecektim.
Karasu'nun ağzından:
"Mhhm~! K-Karasu Daha hızl- IHHM!"
Otoya altımda deli gibi inliyordu. Bense onun iki elini başının üstünde birleştirmiş bir kolumu onun vücuduna sarmış onu beceriyordum.
En sonunda ikimizde aynı anda boşalmıştık. Otoya bir anda beni yatağa itti ve üzerime çıktı.
"Henüz biteceğini düşünmüyordun umarım."
Otoya penisimi tuttu ve deliğine konumladı. Bir anda hızla üzerime oturunca ikimizde inledik. Otoya nefes nefese önüne gelen saçlarını çekmeye çalışıyordu.
"Karasu tamamen içimdesinhh~"
Ellerimi onun kalçasına götürüp ilk önce sıkıp sonra onu üzerimde zıplatmaya başladım. Her defasında daha çok inliyordu ve bende daha çok azıyordum. Otoya ellerimi itip kendi başına üzerimde deli gibi zıplamaya başladı. Artık dayanamıyordum. Onun yüzü, vücudu ve hareketleri harika ötesiydi.
Otoya'nın ellerini tutup "O-Otoya geliyoru-mhh~"diyerek boşald--
________
"LAN KARASU UYAN AMK"
Gözlerimi açar açmaz tekrar o çekik gözlerle karşılaşınca yüzüm kızardı. Biz... sevişiyorduk... HAYIR BEKLE hepsi bir rüyaydı. Böyle bir şey olmadı ve olmayacak. Ona olan duygularım her zaman karşılıksız kalacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
that boy sus🤨|| otoya x karasu
Fanfictiondedenize okutturun kitabi çok begenir emin olun