Yine her hafta içi yaptığımız gibi erkenden kalktık ve kargayla giyinmeye başladık. O bize sucuklu yumurta hazırlarken bende çantalarımızi hazırlıyordum.
Tuvalette saçımı yaptıktan sonra karasunun yaptığı misss gibi sucuklu yumurtayı mideye indirdim.
"Ohhh mis gibi olmuş ellerine kurban olam be"
"Tabii ben yaptım."
Yemeğimizi yiyip dişlerimizi fırçaladıktan sonra çantalarimizi alıp okula gittik.
Okula gitmemizle herkes bize mal mal bakıyordu. Bizde noluyor lan dedik ve içeriye girdik.
Koridorda herkes yine öyle bakarken yanımızdan geçen karı avlayıcı centilmen yukimiya'yi durdurup ne olduğunu sorduk.
"Olum millet Otoya ile Karasu sikişti diyor amk"
"NEEEE" dedik biz kargayla birlikte. Ve gülme krizine girdik.
"Geçen tuvalette aynı kabine girmişsiniz Karasu sana üstümden kalk artık demiş bunuda tuvalettekiler duymuş okula yaymışlar."
Biz hala gülme krizindeyken yukimiya yanımızdan ayrıldı. Tüm okul bizi sevgili sanıyordu suehsuwhsuwgwuh
"Olum napacaz lan millet bizi sevgili sanıyo"dedi karga
"Amaan nolcak be zaten okulda birbirimizden başka kimsemiz yok kimseye açıklama yapmak zorunda değiliz."
"Çok doğru gel öpem sevgilimi"
Bu pislik sevgili olma durumunu devam ettirirken ona yanağımı döndüm.
Öpecem niyetiyle ısırınca acıyla bağırdım.
"LAN İT NİYE ISIRIYON" diyerek kafasına yumruk çaktım.
"AAA NE VURUYON LAN GÖTÜMÜNKİ"
Yanağımı acıyla ovuşturdum pislik kanatmıştı.
"LAN KANIYOO LAN ÖZÜR DİLERİM"
Güldüm. Salak şimdi de kanıyor diye panik yapmış kanı temizlemek için peçete yok diye kağıt kullanıyodu.
"Olum bir sakın dur tamam bir şey yok geçer az sonra"
Salak karga kanayan yeri öptükden sonra kağıdı çekti ve sakince yerine oturdu.
Hoca geldiğinde ilk olarak bize baktı. Sanırım tüm hocalara yayılmıştı bu dedikodu. Biz çok umursamadık ve kafamızı sıraya koyup uyuduk.
Uyandığımızda sınıfta kimse yoktu.
"Şşt karga napak lan"
"İnan bilmiyom yav gel bir okuldan mı kaçsak vapurla Beşiktaşa gideriz"
"Olur da İstanbul kartın yanında mı lan senin"
"O kart göt cebimden ayrılır mı sence"
"Doğru diyon o zaman artık kaçak girecem ben, sen bana akbil basarsın canım sevgilim."
Karasu göt göt sırıtıp tamam dedikten sonra hocalara yakalanmadan çıkışa yöneldik.
Okulun etrafına sur diktikleri için ancak normal çıkıştan çıkabiliyoduk. Fakat... okulun çıkış kapısında vantiratörle 5 kişi öldürmüş seri katil gibi tipi olan güvenlikçi abi tam kapının önündeydi.
"Olum napcaz ya adam bizi de vantiratötle öldürürse"
"Biz de onun kafasını tost makinesine sokarız olum nolcak bak abini izle şimdi"
Kargaya artistik taslayıp güvenlikçi seri katil abinin yanına geçtim.
"Abi biz gidiyoruz abi kapıyı aç abii"
"Hani izin belgen nerde?"
"İzin belgem mi hemen çıkartıyorum bir dakika"
Yandan yandan karasuya kaş göt yaptım. Bişeyler anlamış olacak ki bulunduğumuz yerden uzaklaştı.
Napıyo bu angut beyinli dedikten sonra Karga bağırmaya başladı
"ABİ OKULDAN KAÇIYORLAR"
"NEE HANİ NERDE"
"BAK ORADA ABİ"
Salak Karasu sağ tarafta top oynayan çocuklarını gösterince adam kafasını hızla oraya çevirip bir kaç adım attı.
"Hani neredeler ben göremiy-- ULAN GELİN BURAYA"
"LAN KOŞ AMK" Derken Karga'yı götünden ittiriyordum.
Seri katile benzeyen abi peşimizden koşuyordu.
"KARGA AYRILIYORUZ SEN SOLDAN GİT BEN SAĞDAN PEŞİMDEN GELİRSE KORURSUN BENİ ONA GÖRE"
"TAMAM KOŞ"
İkimizde ayaklarımızı götümüze vura vura koşarken güvenlikçi abi benim peşimden gelmişti.
"ABİ NİYE BEN YA YÜRÜ GİT ÖBÜRÜNÜN PEŞINDEN"
"SUS LAN GEL BURAYA KAFANI VANTİRATÖRE SIKIŞTIRIRIM ONA GÖRE"
"ABİ YAPMAAAAAA"
Abi tam beni sırtımdan yakalamışken uzaktan bir karga sesi duydum.
"GAAAAKK GAAAAKKK"
Seri katil güvenlikçi kafasına yediği uçan tekmeyle yere düştü.
O"Lan adamı öldürdün gerizekalı"
K"Anaa ölmemiştir lan uyanır birazdan"
O"Neyse olum iyi yaptın helal olsun angut beyinli sevgilim benim"
K"Haha seri katiller önümde köle olsun kardeşim"
O"Çok doğru konuşuyorsun be"
(Baş harflerini yazıcam kimin konuştuğunu anlayın diye)
Yürüyerek sahile gittikten sonra Beşiktaşa giden vapurun kalkmasına yarım saat olduğu için iki tane simit iki tanede çay aldıktan sonra banka oturup yedik. Karga çayını füpleterek içtiği için kendimi ona kafa atmaktan zor kurtarıp dayak attım.
"Nabıyon lan got kafa yemek yiyoz şurda"
"Düzgün ye o zaman yemeğini gerizekal-- LAN VAPUR KALKIYOR AMINOĞLU NE ARA 30 DAKIKA OLDU BE KALK"
Karganın elinden tutup vapura doğru son hız koştum. Vapur tam zincirleri çıkartmış karadan ayrılırken ilk önce kargayı vapura fırlatıp sonra ben atladım ve ananısikeyim tutunamamıştım.
"ANANISIKEYIM KARGAAA--AHH"
Tam denize düşecekken karga beni tuttu. Kalbim şuan götümde atıyordu. Ve karga bana salak salak bakıyordu.
"ÇEK BENİ HEMEN"
Karga beni kendisine doğru çekti ve ikimizde yere düştük. Onun üzerinde yatarken soluklanmaya çalıştım.
O"AAA AŞIRI KORKTUM BİLİYOSUN DERİN DENİZLERDEN KORKUYORUM BEN AAAAA"
K"Tamam olum sakin ol geçti gittide o çıkarttığın ses neydi lan"
O"Ne sesi olum"
K"İnledin ya salak"
O"Lan... sus ya zaten korkudan elim ayağım titriyor"
Karasu elimi alıp öptü.
K"Söyle titrmesin ellerin"
O"Angut kafalı sevgilim benim" dedim gülerek ama ellerim hala titriyordu.
________________________
Bu bölümde gitti bu arada cidden kitap ilk başlarda çok taşşak modundaydı bölümler arttıkça yavaş yavaş ciddileşiyor sanırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
that boy sus🤨|| otoya x karasu
Fanficdedenize okutturun kitabi çok begenir emin olun