"Senin tabiini tabiinii yerriiimm"
"Tabii tabiii"
"Tabbiii tabii"
Evet Albay'ın verdiği görev üzerine şuan bir pavyondayız. Şahin Yüzbaşım çatık kaşlarıyla beni köşeden kontrol ediyor. Bense direkt dansı için sahneye yürüyordum. Burası bir pavyon ama ne pavyon kadınları mal gibi sattıkları bir pavyon. Buradaki kişiler esk*rtluk, sahnede cinsel şeyler yaşayıp karşılığında para alıyorlar. İzleyicilerde para ödüyor. Şaka gibi ama ve ben ve Sitare şuan sahneye çıkacaz. Operasyonun bitimi için elebaşını paketlemek gerekiyor. Bu elebaşı da temsili olarak benim yani "Ahu" sahneye doğru adimlarken arkamdan Sitare geliyordu. Ha birde bu kişinin bir abisi var "Taner" bunlar işi birlikte idare ediyorlar.
Şuan sahnedekileri idare etmek için yüzümde bir maskeyle sahneye gidiyorum.
Gelen yüksek sesli müzik ile sahneye ilerledim.
"Ahu Başkan oley Ahu Başkan!
Gelen alkış sesleriyle direğe tutunmadan Ahu'nun hep söylediği sözleri söyledim."Buyrun başlayın iyi sik*şmeler"
Bunu der demez herkes sahnedeki insanların yakınlaşmalarını izlemeye başladı. Ben direğe tutunup yukarı doğru ilerledim. Ve evet şuan hiç bilmediğim birşey yapıyorum. 'Direk Dansı'
Ne tür bir fantezileri varmış bunların.
Şahin ise gözlerini dört açmış sadece benim frikik veren hareketlerimi izliyordu. Dişlerini sıktığı ve yüzünün kasım kasım kasıldığını görebiliyordum. Fariz Şahin' e doğru gelince Şahin'in el hareketinden şimdi başlayacağımızı anladım.
Tüm tim beraber saymaya başladık. 3-2-1 Direkten inip Sitarenin yanına koştum. Belindeki silahları çıkarttı birini bana uzattı. Şahin ve Fariz teker teker adamları indirirken hiç beklemediğim birşey oldu. Başıma biri vurdu galiba ne oluyor off elim başıma gidince elimdeki kanı görmemle arkamı döndüm. Bu sahnedeki kızlardan biriydi. Elinde ise nerden bulduğunu bilmediğim bir küllük ama sert vuramamıştı. Bayılmama yetmemişti. Kendimi savunmaya gerek kalmadan biri ona vurdu ve kollarını arkadan birleştirdi. Şahinn...
40 dakika sonra ...
"Şunu başına düzgün tut. Ne dedi hemşire kafasında tutsun dedi. Tut işte kafanda hallaa halla..."
Şahin elindeki buzu tekrar zorla kafama tutunca sinirlendim.
"Tamam yardım ettin teşekkür ettik tamam ki zaten kendim hallederdim..."
Derin bir sessizlik oluştuğunda sinirime hakim olamadım. Hayyy dilim kopaydı da demeyeydim ama dedim işte.
"Hem Sanane benden sen sadece yüzbaşımsın o kadar ve şimdi görevde değiliz. Ben sivilken bana bulaşma yüzbaşı!"
Şahin'in gözbebeği hafiften titrediğinde pişman olmuştum. Ama banane 2 gündür tanışıyoruz. Hem o beni fazladan koşturdu hak etmişti. Bulaşmasaydı bana.
"Kusura bakma, bir daha olmaz"
Şahin'in dediğiyle içim bir tuhaf olmuştu. Az sonra elime buzu bırakıp gidince arkasından mal gibi izlemekle yetindim. Arkamızdan gelen Sitare beni dürtünce kendime gelebildim.
"Ne oluyor Elif, yüzbaşının yüzü neydi öyle..."
Dediğinde sertçe yutkundum. Ne diyeceğimi bilemedim.
"Biraz abarttım sanırım"
Sitare anlamadım der gibi bakınca açıklama gereği duyup anlattım. Baştan sona.
"Ee yuhh be kızım ne kinciymişsin sen bee. Ama üzülme Şahin Yüzbaşım gönül koymaz sana."
Sitare'nin dediklerine gülümsedim sadece. Umarım öyle olurdu. Off hem ben niye takıyorum ki tanımam etmem.
Sitare koluma girip yürümem için destek verdiğinde araca bindik. 5 gündür burayı inceliyorduk. Ve açıkçası çok yorulmuştum. Yaralandığım için bugünlük dinlenecektim. Fariz telefonları getirince gülümsedim. Canım telefonum... Ama Cüneyd ile Şahin yoktu.
Gelirler diye düşünürken araç çalışmaya başladı. Şahin'i sormak istemedim çünkü Fariz geldiğimden beri imalarda bulunuyordu."Cüneyd teğmenim nerede gelmeyecekle- yani gelmeyecek mi?
Fariz ile Sitare birbirine kaş göz yapınca göz devirdim.
"Cüneyd teğmenimin buradaki diğer siviller için bjr gün daha kalması gerekti."
Fariz'in dediğini başımla onayladım ve önüme döndüm."Tırnaklarını kemirmenden anladığım kadarıyla asıl soru Şahin Yüzbaşımın nerede olduğuydu"
Sitare kahakaha attığında ona sert bakışlarımı gönderdim. Çok konuşmazdı ama beni gıcık etmeyi severdi.
"Ne alakası var ya"
Sitare hala gülüyordu bir tane vurucam şimdi şu güzelim sıfatına.
"Şahin Yüzbaşım mı o"
Fariz'in dediğiyle hemen yüzümü pencereye döndüm."Ahahhaha"
Farzi resmen Sitare ile bir olmuş benle dalga geçiyordu.
"No alokaso vaoor yoo"
Taklidimi de yapıyor şerefsiz.
"Uğraşmayın benle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
El'if
Teen FictionŞahin Taner ile Elif Umay Aktaş'ın hikayesidir. Askeri kurgudur. Yetişkin içerik barındırır. 🔞 İşkence, cinsel içerik vb. ögeler bulunmaktadır.