🔞

30.3K 65 5
                                    

🔞 အပိုင်း ၁ : ရွှေမင်းသမီး 🔞

အခုတလော လူငယ်တွေကြားမှာ အရမ်းရေပန်းစားနေတဲ့ မော်ဒယ်မင်းသမီးလေး ... အထူးသဖြင့် ယောကျ်ားသားတွေရဲ့ အာရုံစူးစိုက်မှုကိုအရမ်းခံနေရသော .....

သူမရဲ့ အမည်ကတော့ "ရွှေရုပ်လွှာ" ...
တက်သစ်စ မော်ဒယ်မင်းသမီးလေး .. ညိုညက်ညက် အသားအရည် အပြုံးလှလှလေးနဲ့ ကောင်မလေးက လူအများထင်သလို အရမ်းဖြူစင်နေတာေတာ့လဲ မဟုတ်ပြန်ဘူး......

ယခုလဲ ဘယ်သူမှ မမြင်နိုင်တဲ့ ဖန်သားပြင်နောက်ကွယ်မှာ ....

"အ့ ... နာနာလေး ....အာ့...ကိုကို ...ပို...ပိုပေး ..ရွှေရုပ်ကို ပိုပိုဆောင့်ပေးပါ ...အာ့...အင့် ...အာ့..."

"ကြိုက်လား? ....ဟာ့ ..အဲ့လောက်တောင် ကြိုက်လား?? ..ငါ့လီးကြီးကို ...ဟာ့ ...ကြိုက်ရင် ပိုလိုးတယ်ကွာ ...ရော့...ရော့ ...ငါ့လီးကြီး ....ဟာ့ ..ကော့ခံစမ်း ...စောက်ပက်ကြီးနဲ့ ကော့ခံပေးစမ်း ...ရှီး ...ဟာ့..."

"ဖောင်း ....ဖောင်း.....ဖက် ...ဖောင်း ...ဖောင်း"

"အွန့်  ... ရွှေရုပ်တို့က ..အာ့ ...ဇာတ်လမ်းထဲက အတိုင်းပဲနော် ..ဟင့် ...ကိုကို့ မိန်းမ မသိအောင် ဖောက်ပြန်နေကြသလိုပဲ ...အာ့ ... ကိုကို့ မိန်းမမသိအောင်  သူ့အပိုင်လီးကြီးကို ...အာ့...အာ့ ... ရွှေရုပ် စောက်ပက်ကြီးနဲ့ ဆွဲညှစ်ထားပေးတယ် ...အာ့...အင့်"

"ရှီး ...ဟုတ်တယ် ... ဇာတ်လမ်းထဲမှာ သရုပ်ဆောင် ပီပြင်အောင်လို့ အခု ...ဟာ့ ...ကိုက လီးကြီးနဲ့လိုးပြီး သေချာသင်ပေးနေတာ ....ဟာ့ ...ဟာ့ ...မယားငယ်စိတ်ဝင်အောင် ..ဟာ့ ..လက်တွေ့ လိုးပီးသင်ကြားပေးနေတာ ...အင့် ...ဟာ့ ..ကလေးက သေချာသင်ယူပြီး ကိုယ့်လီးကြီးကို ကလေးစောက်ဖုတ်ထဲက ပြန်ထွက်မသွားအောင် ..ဆွဲညှစ်ထားပေးနော် ....အာ့ ...ဟား ..ရှီး..!!!"

"အွန့် ...ဟုတ်တယ် ... မယားငယ် သရုပ်ပီပြင်အောင် ...ကိုကို က ..အင့်...အာ့ ... နေ့တိုင်း ရွှေရုပ်လေးကို ဒီလို လီးကြီးနဲ့ ဆောင့်ဆောင့်လိုးပြီး သင်ပေးပါနော် ...အ့ ...အာ့ ... ရွှေရုပ်လေးက စောက်ဖုတ်ဖြဲခံပြီး ... သေချာလေး သင်ယူပါ့မယ် ...ဟာ့..အာ့ ...အင့်"

"ဇွိ....ဗျစ် ....ဗျစ် ...ဖက်...ဖက်..."

"အင့် ....အင့်....အင့် ...အ့...အင့်..."

ရွှေမင်းသမီးWhere stories live. Discover now