🔞 အပိုင်း ၂ : အချစ်ပို 🔞
"ဟင့် ...သွား ...မလာနဲ့ ...ကိုကို့ မိန်းမကိုပဲ ချစ်တာမလား??? ...သွား ...သွား ...ရွှေရုပ်ဆီမလာနဲ့ ..အဲ့မိန်းမဆီပဲ လိုက်သွား ...ဟင့်...ဟင့်...အင့်!!"
ဝမ်းပန်းတနည်း ငိုရှိုက်ရင်း ထုရိုက်နေတဲ့ ကောင်မလေးကို အသာပွေ့ဖက်ထားရင်း ...
"ကလေးလေး ... ဇာတ်လမ်းကပြီးသွားပြီလေ ..ဘာတွေထပ် လေ့ကျင့်နေတာလဲ ..ဟင်"
"ဘာ ...ကိုကို!!!!!!"
"ကိုကို ...ငတုံးကြီး ....အရူးကြီး ..ရွှေရုပ်တကယ်ခံစားနေရတာ မသိဘူးလား??? ဘုန်း ...ဘုန်း ... တကယ်ဝမ်းနည်းနေပါတယ်ဆို ..ဟင့် ...ဘုန်း..."
"အာ့ ..နာတယ်ကွ ...ဟုတ်ပါပြီ ..ကိုကိုက ငတုံးကြီးပါကွာ ...ပြောပါဦး ..ဒီက မင်သမီးလေးက ဘာကြောင့် ရွှေစိတ်တော်ညှိုးနေရတာလဲကွာ..ဟင်!!!"
"ဟင့် ..ဒီနေ့ final scene ကြောင့် အရမ်းဝမ်းနည်းနေပါတယ်ဆို ..ကိုကိုက ရွှေရုပ်ကို ပြစ်ထားပြီး ကိုကို့မယားကြီးနောက်ပဲလိုက်သွားတာကို ...ဟင့် သွား ..မချစ်တော့ဘူး!!"
"မချစ်ပဲတော့ မနေပါနဲ့ကွာ...နော် ..ဒီကိုကိုက အာဘွားတွေအများကြီးပေးမယ် .. တိတ်တော့ မငိုနဲ့တော့နော် ...ပြီးရင် ကလေးကြိုက်တဲ့ဟာလဲ အဝကျွေးမယ်လေကွာ ..နော် ..ပြွတ်!!"
"ဟာ ...ကိုကိုနော်!!"
"ဘာလဲမကျွေးရဘူးလား???"
"ဟင့်အင် ...အဝကျွေး!!"
"ပြွတ် ....ပြွတ် ...ပြွတ်...ပြွတ်!!"
"ဒီနှုတ်ခမ်းလေးတွေက အရမ်းချိုတာပဲ ... ဒီနှုတ်ခမ်းချိုချိုလေးတွေနဲ့ ကိုယ့်လီးစုပ်ပေးမယ်မလားဟင် ....ပြွတ်!!"
"အွန်း ..ဒီနှုတ်ခမ်းလေးတွေနဲ့ ကိုကိုလီးကြီးစုပ်ပြီး လီးရည်တွေလဲ သောက်မယ် ..ပြွတ်!"
ကိုကိုရှေ့ ဒူးလေးထောက် ထိုင်ချလိုက်ပြီး ကိုကို့ ဘောင်းဘီ ဇစ်ဖြုတ်ကာ အတွင်းခံအတွင်းဖောင်းကြွနေသော လီးကြီးကို ပတ်သက်ပြီး နမ်းရှုံးပေးလိုက်သည်...
"ဟင် ...ဒီထဲက အကောင်ကြီးက ဘာလို့အဲ့လောက် ရုံးကြွနေရတာလဲကွာ ...ဟွန် ...."