🚨 အပိုင်း ၃ : Daddy .... 🚨
နာမည်ကြီးမင်းသားဖြစ်တဲ့ကိုကိုက ရုပ်ရှင်တစ်ကားပြီးသွားပေမယ့် မအားလပ်နိုင် .... နောက်ထပ် ရုပ်ရှင်ဇာတ်ကားကြီးအတွက် oversea shooting သွားရလေသည် ....
လွမ်းတယ် ..ဆွေးတယ်ရယ် မဟုတ်ပေမယ့် ..လိုးပေးနေကြ လီးကြီးမရှိတော့ ဟာတာတာ ...
ဒီနေ့တော့ ရိုက်ကွင်းမရှိတာကြောင့် ... ရွှေရုပ် နေ့မြင့်တဲ့အထိ အိပ်ရေးဝအောင် အိပ်လိုက်သည် ...
ရိုက်ကွင်းမရှိဘူး ဆိုလို့ ရွှေရုပ်ကို အထင်မသေးလိုက်ပါနဲ့နော် ...
"ရွှေရုပ်လွှာ" ဆိုတဲ့ ရွှေမင်းသမီးလေးက အများတကာလို ချမ်းသာချင်လို့ မင်းသမီးလုပ်နေတဲ့သူမဟုတ်ပဲ ချမ်းသာနေလို့ အပျော်တမ်း မင်းသမီးလုပ်နေတာပါ ..မြန်မာနိုင်ငံရဲ့ အအောင်မြင်ဆုံး production company ကြီးကို ပိုင်ဆိုင်ထားတဲ့ ဖေဖေ့ဆီမှာ ကြိုက်ရာ ဇာတ်လမ်း ..ဇာတ်ရုပ်ကို အချိန်မရွေး တောင်းဆိုလို့ရပေမယ့် စိတ်ခံစားချက်ကိုပဲ ဦးစားပေးတဲ့ ရွှေရုပ်လေးက သူ စိတ်ဝင်စားတဲ့ အရာများသာ လုပ်ချင်သူ ...
အများတကာလို အောင်မြင်မှုကို ငက်မွတ်နေသူမဟုတ်သလို ဝါသနာပါရာ အပျော်အပါးကိစ္စ လေးတွေနဲ့ အချိန်ကုန်ဆုံးနေတတ်သူ ..
အထူးသဖြင့် အိပ်ယာပေါ်မှာ ယောကျ်ားတွေကြောင့် အော်ငြီးနေရတာကို အခုံမင်ဆုံးပင် ...
အခုလဲ ..ရေမိုးချိုး အလှပြင်ကာ ..အဆင့်မြင့် hotel တခုမှာ မနက်စာနဲ့ နေ့လည်စာပေါင်းစားလိုက်ပြီး skin treatment တွေလုပ်ရင်း အပန်းဖြေနေလေသည် ...
အားလုံးပြီးစီးသွားတော့ အချိန်ကား ညနေ ၄နာရီပင် ထိုးတော့မည် ... တိုက်ခန်းမပြန်ချင်သေးတာနဲ့ မတွေ့တာကြာပြီဖြစ်တဲ့ ဖေဖေနဲ့တွေ့ရန် company သို့ ထွက်လာခဲ့သည် ...
Car ကို parking ထိုးပြီး ဖေဖေ့ရုံးခန်းရှိရာ ၇လွှာသို့ တက်လာခဲ့လိုက်သည် ...
" Daddy ....!!!"
"ဟော ... ငါတို့ မင်းသမီးလေး ...ဘာအလိုရှိလို့ ကြွချီတော် မူလာတာလဲ ခင်ဗျ!!"
"ဟွန့် ... daddy နော် ကိုယ့်သမီးလေး လာတာကို .."
"ကြိုဆိုပါတယ်ဗျာ ... ဒယ်ဒီက ဒီမင်းသမီးလေးကို လွမ်းနေတာပါဗျ"