Aznap este alig tudtam aludni,a kutyuson járt az agyam.Másnap reggel Beni keltett,mivel még Bence meg Laura is aludt és nemsokára menni kell a kutyáért.
Jó reggelt Miraa-kiáltott Beni és leült az ágyamra.
Jó reggelt neked iss-mondtam álmos hangon.
Figyu,amúgy nem sokára menni kell a kutyusért.-mondta Beni és elkezdte simogatni a hajam.
Baszki tényleg!-mondtam.
Jól esett ahogy Beni simogatta a hajam,azt hiszem hogy jobban szeretem mint barátság...
Többiek nem jönnek?-kérdeztem.
Nem,megkérdeztem őket még tegnap este.-mondta.
Akkor ketten megyünk,vagy talán azt gondoltad hogy én sem megyek??-kuncogtam.
Dehogy,gondoltam hogy te jössz!-mosolygott.
Na öltözök mert nem leszek kész soha...-nevettem.
Okés,gyere le ha kész vagy.-mondta és megpuszilta az arcom,majd kiment.
Gyorsba felöltöztem és lementem.
Csinos vagy...-mosolyodott el pimaszul Beni.
Köszönöm...-elpirultam.
Na gyere Kicsi!-elindult az ajtó felé.
Nocsak,már becézgetünk??-mosolyodtam el pimaszul.
Vannak emberek akik megérdemlik...-vissza mosolygott.Ahhh nem bírom!! Szerelmes vagyok a zenéibe,a hangjába! Magába a csávóba!!!
Elindultunk és egy bő félóra alatt ott voltunk.Nagyon kedves volt a csajszi akitől vettük a kutyust.Kaptunk hozzá kutya box-ot és beraktuk a kocsiba.Fizettem a csajnak és elindultunk vissza fele.
Mi legyen a neve?-érdeklődött Beni,ugyanis nevet még nem választottunk neki.
Hmm,mondjuk a Kimiko-hoz mit szólsz?-vetettem fel az ötletet.
Tetszik,aranyos név!-elmosolyodott.
Figyelj Beni...-mondtam halkan.
Igen?-nézett rám.
Emlékszel arra az estére amikor beszéltünk a Backstage-ben?...-rá néztem-ha te még mindig úgy gondolod azt a dolgot...-motyogtam.
Persze hogy úgy gondolom Mira! Te vagy a legszebb lány akivel találkoztam egész életemben! Az első perctől fogva szimpatikus voltál nekem!-mondta,ami nagyon jól esett.
Szeretlek!...-jelentettem ki.
Én is Kicsi...-megölelt-Szabad?-kérdezte.
Bólintottam és ő egyből megcsókolt.Én persze vissza csókoltam.Eltávolodtunk egymástól és mosolyogtunk.
Leszel a barátnőm Mira?-mosolygott Beni.
Igen,1000x iss!!-megöleltem és kiszálltunk a kocsiból,ugyanis haza értünk.Kivettük a kutyust és bementünk a lakásba.Bence meg Laura a kanapén ültek és filmeztek.
Halo,haloo-kiáltottam.
Csumii-mondta Bence és megállította a filmet.
Jujjj,itt van a kisbabaa😍-oda rohant a kutyához.
Neked is szia Laura!😂-mondtuk.
Kivettem Kimiko-t a boxból és hagytam hogy felfedezze a lakást.
Hallod kicsim?-mondta Beni de halkan.
Igen?-oda mentem hozzá.
Mikor mondjuk el nekik?-kérdezte.
Hmm,akár most is elmondhatjuk.-mosolyogtam.
Srácok!-kiáltottam.
Ránk néztek.
Szóval...-kezdett bele Beni.-Kellet egy kis idő ehhez,de együtt vagyunk!-mosolygott.
Na,gratu!!!-mosolygott Bence.
Najó,csajos!!!-Laura beleugrott a nyakamba.-mostantól sógornőm vagy!😍
Na ja,nem szabadulsz tőlem többet!!-nevettem.
Jó döntés tesó,de vigyázz rá!-mondta Bence Beninek.
Persze,mint a szemem fényére!-mosolygott.
Megöleltem Benit és adott egy puszit a fejemre.
Na,foglalkozzunk kicsit a Kimikoval😍
Az ki?-mondta Bence.
A kutyaa-fogtam a fejem.
Jaa,Kimiko lett a neve?-nézett rám.
Úgy volt,de ha nektek nem tetszik akkor nem kell hogy az legyen a neve...-motyogtam.
Nincs vele baj! Aranyos név!-mondták mindhárman.
Elmosolyodtam és megfogtam kimiko-t.
Sziuss hercegnőm-felvettem az ölembe és elkezdtem simogatni.Beni oda ült mellém.
De aranyos,jó döntés volt!-mosolygott Beni és adott egy puszit az arcomra.
Tudom,értek ehhez.-rámosolyogtam Benire és megcsókoltam.
Kimikonak ez nem tetszett és ugatott egyet.
Na,Mira nem csak a tiéd!-mondta Beni durcisan én meg csak kuncogtam.-Lefürdök gyorsan,utána jövök!-adott egy csókot a nyakamra és bement a fürdőbe.
Én addig játszottam Kimikoval,de mire Beni visszajött addigra én Kimikoval aludtam az ágyon.Beni elmosolyodott és lefeküdt mellénk,így aznap este hárman aludtunk.Sziasztok! Ha valaki esetleg nem tudja hogy hogy néz ki az Akita akkor berakok ide róla egy képet!😄