Hyunjin'e bir adım daha yaklaştım aynı şekilde oda yaklaşınca aramızda 1cm kalmıştı. Hareket etsek dudaklarımız birbirlerine değicekti. Hyunjin belimden tutup kendine çekip dudaklarımdan öptü sonrasında beni kucağına alıp odasına götürdü.Şuanda yapacağımız şeyi annem duysa kesin öldürür beni.Amannn kimden duycak. Hyunjinin üstünü çıkarmaya başladım. Hyunjinde benim üstümü çıkarmaya başladı. Beni yatağa attı. Üstüme çıktı. Hyunjini istiyordum. Hyunjin ise her halinden belli ediyor gibiydi beni istediğini. Yavaşça hyunjinin üstünü ve altını çıkardım. Hyunjinde aynisini yaptı. Hyunjin heryerimi öpüyordu. Çok hızlı ve çok sert öpüyordu. Her inlediğim zaman daha çok hızlanıyor ve daha çok sert öpmeye başlıyordu. Aletini deliğime soktuğunda çığlıkla inlemem bir olmuştu. İleri geri yaptığında hep inliyordum. "Ahh... Hyunjinn" dediğimde hyunjin daha çok hızlanmıştı. Canım yanıyordu. Bi süre sonra dayanamayıp boşaldım. Kendimi yatağın diğer tarafına attım. Hyunjin belimden tutup kaldırdı. "Daha bitmedi" dedi. "Hyunjin" diyebildim. Hyunjin cümlemi beklemeden beni kucağına oturttu. Oturttuğu an aleti deliğime yine girmişti. Büyük bir acıyla inlemistim. "Ah.. ah.. hyunjin.." dedim hyunjin beni yine duymazdan gelmiş gibiydi. Her inleyişimde daha çok hızlanıyordu. Bir yandan boynumu emiyor bir yandan ileri geri yapıyordu. Boynum, omuzlarım hep morarmış ve kızarmıştı. "Hyunjin.." dedim inlememle canım çok yanıyordu. Kendimi yine yatağın yanına attım. "Hyunjin bu ilk ve son" dedim "İlk ve son değil" dedi. Beni yine belimden tutup kendine çevirdi. "Hyunjin lütfen" dedim yine dinlemedi. Beni kucağına oturttuğunda aleti deliğime yine girmişti. Boynumu, omuzlarımı, göğüslerimi emiyordu. Heryerim morarmış ve kızarmıştı. Beni yatağın diğer tarafına atıp üstüme çıktı. Aletini deliğime soktu. Acıyla inledim. Çok kötüydüm bayılmak üzereydim. Hyunjin ileri geri yapıyordu. Yaptığı her an inliyordum "Ah..ahh..hyunjin" dedim acıyla. Adını sayıklıyordum acıyla. Hyunjinin adını sayiklamam hoşuna gidiyordu. Her adını sayiklamamla sırıtıyordu. "Adımı sayiklamaya devam et güzelim" dedi. Hyunjini istiyordum evet ama canımın bu kadar yanacağını düşünmedim. Yaklaşık 1 saat gibi hyunjin ileri git yaptı. Artık bayılmak üzereydim. Hyunjin ileri git yaptı bir kez daha ve boşalmıştım yine günün 2. Boşalması oldu. Beni becermesi evett hoşuma gidiyordu ama canım yine yaniyordu ben kısa sürede yaparız sanmıştım. "Seni bayıltana kadar becermek istiyorum" dedi. "Hyunjin yet-AHH AH" cümlemi tamamlamadan inlemeye başladım. Hyunjin cümleme sinirlenmişti. Çok sinirli şekilde ve hızlıca deliğime aletini sokunca inlemiştim. "Bayıltana kadar becericem demiştim" dedi dakilar hatta saatler geçmiştir belki. Hyunjin hâlâ beni beceriyordu. Bayilmak üzereydim. Hyunjin ileri geri yaptığında boşaldım günün 3. Boşalması yaşandı. Hyunjin dudağıma yapıştı. Çok sert öpüyordu. Çok süre kalmadan bayıldım. Hyunjin "Bayıldın sonunda güzelim" dedi daha çok hatta daha sert ve hızlı ileri git yapıyordu. Bacaklarımı açtı. Beni yatağın ortasına koydu ellerimi ve bacaklarımı bağladı. "Şimdi daha rahat olur;)" dedi sırıtarak. Aletini içerden çıkardı. Biraz durdu bi süre sonra ani haraket ile içime yine girdi. Bi süre sonra bende uyandım. Uyandığımda Hyunjin boynumu emiyordu. Boynum yeterince kızarmış ve morarmıştı. Hyunjin uyandığımı görünce sırıttı ve bi anda boynumu ısırdı. "Ahh" dedim. Sonra diğer tarafını emdi. Onuda ısırdı. "Hyunjin ısırma" dedim dinlemedi heryerimi ısırmaya başladı. Acıyla inledim. İnlemem onu dahada hırslandırdı. Daha çok ısırıyordu. Aletini deliğime soktuğunda inledim çok ileri geri ve hızlı yapıyordu. "hyunjin bayıltana kadar dedin bak bayılıp uyandım yeter" dedim dinlemedi. Haraket etmeye çalıştım. Ama yatağa bağlıydım. Sabaha kadar beni becerdi. Sabah olunca beni çözdü. Üstümü giyinip aşağı indim. Uykum vardı. Koltukta uyuyakaldım.
Selammm nasılsınız bakalım uzun zaman oldu yine görüşmeyeli okuldan geldim bu arada bunu kardeşim yazdı ben beceremem bu smut işlerini o yüzden kardeşime yazdırdım lunakurttx bence güzel yazmış bayağı da fazla yazmış neyse iyi günler sizi çok seviyorummm💋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New Child New Love/Hyunlix
FanficHerşey okula yeni bir çocuğun gelmesi ile başlar... İyi okumalar💘 Hyunlix