Bölüm 11: Beklenmedik Bir Ziyaret

1 0 0
                                    

Kaan'ın kafeden ayrılmasının ardından Elif, onun hayatındaki bu yeni gelişmeleri düşünerek zaman geçirdi. Kaan'ın Selin ile olan ilişkisini sonlandırma kararı, Elif için hem bir şaşkınlık hem de bir rahatlama kaynağıydı. Kaan'ın hayatındaki bu büyük değişim, Elif'in ona olan ilgisini ve merakını daha da artırmıştı. Elif, Kaan'ı daha iyi tanımak ve onun içsel dünyasına daha fazla nüfuz etmek istiyordu.

Ertesi gün, Elif yine kafenin kapılarını açtı. Gün oldukça sakindi, müşteriler gelip giderken Elif kafedeki işlerini yapıyordu. Öğleden sonra, kapının çalmasıyla Elif dikkatini kapıya çevirdi. Gelen kişi, beklenmedik bir misafirdi: Selin.

Selin, Elif'i görünce yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirerek içeri girdi. Elif, onunla daha önce tanışmamıştı ancak Kaan'ın anlattıklarından dolayı onu tanıyordu. Selin'in bu ani ziyareti Elif'i şaşırtmıştı. İçinde bir an için beliren tedirginliği gizlemeye çalıştı.

"Merhaba," dedi Selin, gülümsemeye çalışarak. "Elif değil mi? Ben Selin." Elif, nazik bir şekilde karşılık verdi. "Evet, Elif. Hoş geldiniz. Size nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu. Elif'in sesinde hafif bir gerginlik vardı, ama profesyonelliğini koruyarak Selin'i dikkatle dinledi.

Selin, doğrudan konuya girdi. "Kaan'la aramızdaki durumu duymuşsundur. Onunla ilgili konuşmak istiyorum," dedi. Elif, şaşkınlığını gizlemeye çalışarak, "Elbette, ne hakkında konuşmak istiyorsunuz?" diye sordu. Selin'in gözlerinde kararlılığın yanı sıra bir parça hüzün de vardı.

Selin, derin bir nefes aldı ve devam etti. "Kaan'ın seninle ne kadar yakın olduğunu biliyorum. Ama onunla olan ilişkimizi bitirme kararı, onun açısından doğru olabilir. Ancak, benim için bu ilişki bitmiş değil. Kaan'ı geri kazanmak için elimden geleni yapacağım," dedi. Sesindeki kararlılık, Elif'i derin düşüncelere sevk etti.

Elif, Selin'in kararlılığı karşısında ne diyeceğini bilemedi. "Bu, Kaan'ın vereceği bir karar. Benim bu konuda yapabileceğim bir şey yok," dedi nazikçe. Selin, Elif'in cevabına aldırış etmeyerek, "Sadece bilmeni istedim. Kaan'ı geri kazanmak için ne gerekiyorsa yapacağım," dedi ve kafenin kapısından çıktı.

Elif, Selin'in ayrılmasının ardından derin bir nefes aldı. Bu beklenmedik ziyaret, Elif'in Kaan ile olan ilişkisini sorgulamasına neden olmuştu. Selin'in kararlılığı ve Kaan'ı geri kazanma isteği, Elif'in kafasında birçok soru işareti oluşturmuştu. Elif, Selin'in bu denli kararlı ve cesur tavrının altında yatan duyguları anlamaya çalışıyordu.

Gün boyunca Elif, Selin'in söylediklerini düşünerek çalışmaya devam etti. Kaan'ın hayatındaki bu yeni gelişmeler, Elif'in duygusal olarak karmaşık bir süreç yaşamasına neden oluyordu. Selin'in kararlılığı ve Kaan'a olan sevgisi, Elif'in içsel dünyasında bir fırtına koparıyordu. Elif, Kaan'a olan duygularını sorgularken, Selin'in ne kadar ileri gidebileceğini merak ediyordu.

Akşam olduğunda, Elif kafenin kapılarını kapatıp eve dönerken, Selin'in söyledikleri hala zihninde yankılanıyordu. Kaan ile olan ilişkisinde nelerin değişeceğini, Selin'in bu kararlılığı karşısında neler yapması gerektiğini düşünüyordu. Kaan'ın Selin ile olan geçmişi ve bu ilişkinin bitişi, Elif'in kafasında birçok belirsizliği beraberinde getiriyordu.

Eve döndüğünde, Elif bir fincan çay hazırlayıp düşüncelerini toplamak için oturdu. Selin'in söyledikleri onu derinden etkilemişti. Kaan'a olan hisleri, Selin'in kararlılığı karşısında nasıl bir şekil alacaktı? Elif, bu soruların cevaplarını ararken, Kaan ile olan ilişkisinde yeni bir sayfa açmaya hazır olup olmadığını sorguluyordu. Elif, Kaan'ın duygusal dünyasında nelerin değişeceğini ve kendisinin bu denklemin neresinde duracağını anlamaya çalışırken, karmaşık duygular içinde geceyi sonlandırdı.

Kahveli aşklar mutlu telve ile biterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin