Ertesi sabah, Elif her zamanki gibi erken saatlerde kafenin kapılarını açtı. İçini dolduran kahve kokusu ve hafif caz müziği, ona büyükbabasını hatırlatırken huzur veriyordu. Dün yaşadığı heyecan ve merak, bugün yerini tatlı bir beklentiye bırakmıştı. Kaan'ın yeniden gelip gelmeyeceğini düşünürken, kapının açıldığını duydu ve başını kaldırdı. Gelen, Kaan değildi. Ancak, Elif'in dikkati hemen dağıldı.Gün boyunca kafeye çeşitli müşteriler geldi gitti. Elif, işlerine odaklanmaya çalıştı fakat aklı sürekli Kaan'daydı. Onunla yaptıkları samimi sohbeti hatırlayıp gülümsedi. İçinde bir yerlerde, Kaan'ın geri döneceğini hissediyordu.
Öğleden sonra, kafenin kapısı bir kez daha açıldı ve bu sefer Kaan içeri girdi. Elif'in kalbi hızla çarpmaya başladı. Kaan, Elif'e doğru yürüdü ve sıcak bir gülümsemeyle "Merhaba," dedi. Elif, heyecanla karşılık verdi. "Merhaba, hoş geldiniz."
Kaan, her zamanki yerine oturdu ve kahvesini beklerken Elif'e baktı. Elif, hızlıca Kaan'ın kahvesini hazırladı ve ona getirdi. Kaan, kahveyi alırken, "Bugün nasılsınız?" diye sordu. Elif, gülümseyerek "İyiyim, teşekkür ederim. Siz nasılsınız?" diye karşılık verdi.
Kaan, derin bir nefes alarak, "Ben de iyiyim. Dünkü sohbetten sonra buraya tekrar gelmek istedim. Bu kafe gerçekten huzur verici," dedi. Elif, Kaan'ın bu sözlerinden mutlu oldu. "Sizi burada ağırlamak benim için de çok keyifli," dedi samimiyetle.
Bu sırada, kafenin kapısı tekrar açıldı ve içeriye orta yaşlı, şık giyimli bir kadın girdi. Kadın, Kaan'ı görünce bir an duraksadı ve sonra hızla ona doğru yürüdü. Elif, kadının yüzündeki ifadeyi anlamaya çalışırken, Kaan'ın da şaşkınlıkla kadına baktığını fark etti.
"Selin!" dedi Kaan, şaşkın bir ses tonuyla. Kadın, Kaan'a yaklaşıp onu kucakladı. "Kaan, seni burada görmek ne büyük sürpriz!" dedi Selin. Elif, bu beklenmedik karşılaşmanın ne anlama geldiğini merak etti. Kaan, Selin'e dönerek, "Bu da ne büyük tesadüf. Burada ne yapıyorsun?" diye sordu.
Selin, gülümseyerek, "Bir arkadaşımı ziyaret ediyordum. Kahve içmek için bir yer ararken burayı buldum," dedi. Kaan, Elif'e dönerek, "Elif, bu Selin. Bizim eski bir aile dostumuz," diye tanıttı. Elif, gülümseyerek Selin'e elini uzattı. "Memnun oldum," dedi. Selin de Elif'in elini sıktı ve "Ben de memnun oldum," diye karşılık verdi.
Elif, bu beklenmedik karşılaşmanın Kaan için ne anlama geldiğini merak etti. Selin'in gelişi, Kaan'ın hayatındaki bir parça daha ortaya çıkarmıştı. Bu durum, Elif'i hem meraklandırmış hem de biraz tedirgin etmişti. Kaan ve Selin, eski günleri yad ederken, Elif onların sohbetini uzaktan izledi.
Kaan, Elif'in düşünceli bakışlarını fark etti ve ona doğru dönerek, "Elif, bize katılmak ister misin?" diye sordu. Elif, nazikçe gülümseyerek, "Teşekkür ederim, ama işleri bitirmem lazım," dedi. Ancak, bu beklenmedik karşılaşma, Elif'in kafasında birçok soru işareti bırakmıştı.
Selin, Kaan ile biraz daha sohbet ettikten sonra ayrıldı. Kaan, Elif'e dönerek, "Bu beklenmedik bir karşılaşma oldu. Selin'i uzun zamandır görmemiştim," dedi. Elif, anlayışla gülümseyerek, "Eski dostları görmek her zaman güzeldir," diye yanıtladı. Ancak, Kaan'ın hayatındaki bu yeni gelişme, Elif'in zihninde merak uyandırmıştı.
Kaan, kahvesini bitirdikten sonra Elif'e veda etti ve kafeden ayrıldı. Elif, Kaan'ın ayrılmasının ardından düşüncelere daldı. Kaan'ın hayatındaki bu beklenmedik gelişmeler, Elif'in kafasında yeni sorular doğurmuştu. Ancak, bu karşılaşma, Elif ve Kaan arasındaki bağı daha da güçlendirecekti.
Elif, ertesi günün ne getireceğini düşünerek kafenin kapılarını kapattı. Kaan'ın hayatındaki sırlar ve Elif'in merakı, onları beklenmedik bir yolculuğa çıkaracaktı. Bu yolculukta, Elif ve Kaan birbirlerini daha yakından tanıyacak ve aralarındaki bağ daha da güçlenecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahveli aşklar mutlu telve ile biter
RomanceElif, İstanbul'un kalbinde kendi küçük kafesini işleten tutkulu ve bağımsız bir kadındır. Günleri, kafenin rahatlatıcı atmosferi ve müdavimlerinin keyifli sohbetleriyle geçerken, gizemli ve esprili bir müşteri olan Kaan hayatına girer. Kaan'ın sıklı...