1~ Nehoda s kávou

10 0 0
                                    

Luna čekala před Oxfordskou univerzitou. Seděla na schodišti a přemítala o tom klukovi s kterým chodí její sestra. Podle nového manžela její matky to byl upír. Manžel její matky byl čaroděj. Celkem bohatý Angličan se smyslem pro humor, který byl podle jejího gusta. Byli spolu už patnáct let a klaplo jim to. Zatím to byl jediný chlap, který nikdy nezbil a neponižoval. Sakra te máma , ale štěstí. Jen škoda že na něj narazila po tolika zklamanich. Pomyslela si a šla si sednout spíš na římsu. Vzhledem k tomu že jejím sestrám za chvíli končí poslední hodina, věděla že se všichni vynoří jak nejrychleji umí, aby mohli na oběd nebo cokoliv jiného. Sama nebyla jiná.

Luna byla sice právník, ale nebyla jako ostatní ženy v tomto oboru. Vlasy barvy kaštanu si nechala dlouhé do pasu a často si je svazovala do neupraveného drdolu. Oci měla barvy pomněnek. Nebyla příliš vysoká a rozhodně nenosila podpatky spíš plátěné boty značky converse. Byla drobné postavy a nejradši nosila černé kalhoty, košili jakékoliv barvy a černé sako nebo kabát. A co se týkalo její práce, byla známá tím, že ke svým klientům přistoupila naprosto lidsky a laskavě. Ovšem k protistraně byla neúprosná a dovedla si sehnat veškeré informace.

V sluchátkách jí hrála skladba Born to Die od Lany del rey. Pozorovala zrovna studenty, kteri scházely schodiště. Viděla svou sestru Lilian a Michaelu. Blížili se k ní. Luně se změnil výraz z chladného na vřelý. ,,Ahoj" pozdravila je, vstala a každou z nich objala. ,,Ahoj, mohla bych jít s Jackem na oběd? Pozval mě." Lialan se červenala, když o něm mluvila.

Jack byl celkem milý. A když Lilian či kdoliv z její rodiny potřeboval pomoct neváhal a pomohl. ,,Myslím, že už ti jde. A navíc za měsíc ti je osmnáct, takže si dělej co chceš. Takže klidně, ale do půlnoci ať si doma." Luna mavla rukou směrem k Jackovi, který k nim prave přicházel. ,,Ahoj." Pozdravil je a dal Lilian pusu. Ona mu ji opetovala. ,,Mohla by jít se mnou na oběd? A moje matka s tátou vás chtějí poznat. Chtějí poznat vaší rodinu." Oznámil a držel Lilian okolo pasu. Byli spolu skoro dva roky.

,,Samozřejmě, že může." Odmlcela se vytáhla si z kabelky krabičku cigaret. Jednu si zapálila a dodala. ,,Mě osobně je tak nějak jedno. Ale spíš o tom informuj mámu a Henryho."

Usmála se na něj a potahla si z cigarety.
,,No vlastně je můžete s Míšou poznat hned. Máma za chvilku konci a táta jí vyzvedává. Tak by jsme mohli na oběd všichni spolu." Zazubil se na ně a Míša se podívala na Lunu. ,,No myslím, že bychom mohli. Co ty na to?" Luna pohledem směřovala pohledem k Míše a ona jen pokrcila rameny.

Společně pak šli k All souls koleji. Měla zajímavé jméno a byla moc hezky postavená. Někdo si uměl hrát s architekturou.  Vypadalo to tam kouzelně. Už chápala proč se ta kolej jmenovala všech duši. Byli tam snad všechny prvky historie, ale tak dokonale sladěné že to vypadalo jako dílo skutečného Mistra.

Když došli k hlavním dveřím byly na nich prvky renesance. Luna měla slabost pro umění řezbářství. Z dveří vyšla zrzava čarodějka a cernovlasy upír. Přátelsky se na ně usmívala. On ne. Byl neduverivý, ale to Luna taky. ,,Zdravím jsem Diana Bishopová, jsem ráda ze vás mohu poznat. Lilian o vas hodně vyprávěla." Potřásla si s nimi rukou a Lilian pohladila po rameni.

,,Potěšení je na naší straně, madame. Já jsem Luna Kumrová a tohle je naše společná sestra Michaela Clifordová." Minila Luna a Míša se pokusila o přátelský úsměv. ,,Toto je můj manžel Matthew Roydon." Cernovlasy upír k nim přistoupil a potrasl si s nimi rukou.

První si potresl s Lunou, voněla po halézii, růžích a letní bouřce. Pak si Potřásl s Michaelou, ta mu vůní připomněla oměj, zlatý déšť a střelný prach. ,,Rád vás obě poznávám. Ale co vaší rodiče?" Nebyl hloupý, ale nebyl tak chytrý jako Luna. ,,No Jack nám to nabídl dnes, myslím, ale že by jste je měli kontaktovat vy. Nebo spíš Jack. Číslo na mámu máš?" Otočila svou otázku k němu. Pohledem však nehnula Matthewovi. Nehodlala se před ním pokořit. Jen ať se pokoří on.

Sami spoluKde žijí příběhy. Začni objevovat